Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Wyniki rozdania 馃憫


Witam Was w Nowym Roku 2017!
Czy b臋dzie on lepszy od poprzedniego? To zale偶y tylko i wy艂膮cznie od nas samych, taka prawda. Nie ma co wierzy膰 w los czy przeznaczenie, cho膰 mo偶e i faktycznie z g贸ry jest wszystko zaplanowane, ale to my mamy by膰 czujni i gotowi na ewentualnie starcie z problemami! 馃挭 Tylko 偶e nie to mia艂am dzisiaj w planach. 2 stycznia mia艂 mi kojarzy膰 si臋 z wynikami rozdania, kt贸re ostatnio zorganizowa艂am dla Was. Wi臋c przechodzimy do rzeczy:

Troch臋 si臋 Was zg艂osi艂o, wi臋c spisa艂am 艂adnie Wasze nazwy wraz ze zg艂oszeniami na karteczkach i pozgina艂am je, a nast臋pnie wrzuci艂am pozginane do szklanego pojemnika. Losowa艂a moja mama, 偶eby by艂o sprawiedliwie.

Nagrod臋 otrzymuje: Dominika Ofman

Wys艂a艂am ju偶 maila z powiadomieniem o wygranej. Na odpowied藕 czekam 3 dni :)

Dzi艣 niestety tylko kr贸tki, informacyjny post, ale nie martwcie si臋. Obra艂am sobie system i co 5 dni b臋d膮 pojawia膰 si臋 posty. Znaczy mam nadziej臋, 偶e wystarczy mi pomys艂贸w,  haha! Zatem do zobaczenia w sobot臋, 7 stycznia! Buziaczki!

Komentarze

  1. Graltulacje! Szcz臋艣liwego Nowego Roku! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Gratulacje dla finalistki :) pomys艂贸w na pewno nie zabraknie ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Gratulacje! :)
    Czekam na kolejne posty.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. This is really nice post! You have an amazing blog!

    I've followed you. Please, follow me back :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Gratuluj臋 :)
    A Tobie 偶ycz臋 wszystkiego dobrego w nowym roku!
    M贸j blog - Klik

    OdpowiedzUsu艅
  6. Gratulacje :D

    Odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. Congratki, congratki dla Dominiki ;)

    Mo偶e wpadniesz na kr贸tkie 偶yczenia? :) weso艂ego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsu艅
  8. Gratuluje
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

- - Zawsze staram si臋 odwiedzi膰 blogi os贸b, kt贸re pozostawi膮 komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie mo偶ecie tak偶e spodziewa膰 si臋 moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyra偶am zgody na kopiowanie zdj臋膰 oraz tre艣ci mojego autorstwa. Je偶eli u偶ywasz moich tekst贸w czy zdj臋膰, nie zapomnij o 藕r贸dle :)
- - Jest mi bardzo mi艂o, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale tak偶e jest to dla mnie niezwykle motywuj膮ce. Bardzo Wam dzi臋kuj臋 :)

Popularne posty z tego bloga

馃挆 DIY #5 - S艂oik Pozytywnych Cytat贸w na 2017 rok 馃挆

"Czas zosta膰 s艂awnym – czyli jak za艂o偶y膰 i prowadzi膰 bloga modowego"

Cze艣膰 :)
Dzisiaj przychodz臋 do Was z ca艂kowicie inn膮 tematyk膮, ni偶 zazwyczaj - taka ma艂a niespodzianka :)
Ot贸偶 ostatnio dosta艂am ciekaw膮 propozycj臋 od pewnej osoby, aby popracowa膰 razem. Moim go艣ciem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, kt贸ra uwielbia dobiera膰 ubrania i tworzy膰 z nich w艂asne stylizacje.
A wi臋c przejd藕my do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zosta膰 s艂awnym – czyli jak za艂o偶y膰 i prowadzi膰 bloga modowego.
My艣li o za艂o偶eniu w艂asnego bloga modowego wracaj膮 do ciebie za ka偶dym razem, gdy kto艣 komentuje tw贸j 艣wietny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz si臋 w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na za艂o偶enie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest w艂a艣nie dla mnie? Nie jest 艂atwo odpowiedzie膰 sobie na to pytanie, gdy偶 ka偶dy z nas jest inny. Je艣li jednak jeste艣 osob膮 systematyczn膮, pe艂n膮 pasji, zakochan膮 w modzie, to blog modowy jest w艂a艣nie dla ciebie. Pami臋taj o tym, 偶e w tydzie艅 ani dwa nie staniesz si臋 nast臋pczyni膮 Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyska膰 stracone zaufanie?

„By odbudowa膰 zaufanie, kt贸re zburzy艂e艣 jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materia艂u w maksymalnie du偶ych ilo艣ciach.”

Pytania na aska .

Dodam tu co艣, co odbiega od g艂贸wnej my艣li mojego bloga. Jednak komu艣 mo偶e si臋 to przyda膰.To s膮 moje pytania, kt贸re ja wam wymy艣la艂am i zbiera艂am je w wordzie. Jako艣 od ko艅ca wakacji.Je偶eli kto艣 nie ma weny, to mo偶e sobie skopiowa膰 ;3 B臋d臋 co jaki艣 czas akutalizowa膰 te pytania o nowe :)

DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowa艂a mnie wczoraj troch臋 Draqilka D. z bloga Draqilka D. mi艂o艣膰... pasja... muzyka... - od razu podaj臋 link do postu, kt贸ry mnie zainspirowa艂 do tego (klik).  Ona tam opisywa艂a jak zrobi膰 sw贸j Bullet Journal - osobisty organizer, nasz w艂asny system notatek. Zach臋cam ka偶dego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna mia艂am w planie zrobi膰 kalendarz, kt贸ry b臋dzie mi odpowiada艂 pod ka偶dym wzgl臋dem. Wiadomo jak to jest z tymi, kt贸re mo偶emy kupi膰. Musimy si臋 podporz膮dkowa膰 pewnemu systemowi, kt贸ry jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczni贸w, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zb臋dne i irytuj膮ce. Dlaczego nie robi膮 tak偶e kalendarzy dla student贸w zaocznych? Kiedy potrzebuj臋 mie膰 du偶o miejsca w dniach takich jak pi膮tek, sobota, niedziela, tak naprawd臋 mam te dni zw臋偶one, 偶e nie mam miejsca na zapisanie swoich zaj臋膰, planu dnia. Zawsze marzy艂am o takim kalendarzu, kt贸ry tak偶e b臋dzie moim organizerem, w kt贸rym b…