Przejdź do głównej zawartości

Konkurs fotograficzny - Foto4U

Cześć!
Mam wspaniałą informację dla wszystkich tych, których fotografia jest jedną z pasji, sposobem na życie, relaksem po ciężkim tygodniu, dobrą zabawą, zwykłym hobby, ucieczką od rzeczywistości, sposobem na porozumienie ze światem czy sposobem  na ukazanie piękna. Bo piękno jest pośród nas, na co dzień niezauważalne przez pęd życia. Jednak czasami zwykłą fotografią można pokazać coś, co na chwilę odmieni szarą rzeczywistość.

Strona Foto4u organizuje co miesiąc konkurs fotograficzny dla amatorów na zdjęcie miesiąca. Tematyka fotografii jest dowolna, co jest według mnie najlepsze! Nie ma ograniczeń i można pokazać wszystko.
Zasady konkursu są bardzo proste – wystarczy zrobić zdjęcie i wysłać je w komentarzu pod postem konkursowym na fanpage’u Foto4u (link). 
Nie ważne czy będzie to zdjęcie zrobione telefonem czy aparatem cyfrowym, ważne aby pokazywało ciekawe ujęcie. Bliska osoba, krajobraz, zabawna sytuacja, ciekawa kompozycja? Pomysłów może być wiele. W konkursie nie ma też ograniczeń, co do ilości przesłanych fotografii. Można wysłać tylko jedną, a można wysłać i dziesięć. 
Spośród zdjęć biorących udział w konkursie w danym miesiącu zostanie wybrane jedno, które będzie zdaniem jury najlepsze. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody! Jakie?


Autor najlepszego zdjęcia każdej edycji konkursu otrzyma wybrany przez siebie Fotoobraz klik lub Fotoprezent klik (o wartości do 100,00 zł).
Oryginalne kubki, poduszki ze zdjęciem, fotoobrazy na płótnie, maskotki, puzzle, śliniaczki, kule wodne, magnesy, breloki, plany lekcji – to wszystko jest do wybrania w konkursie!
Więcej szczegółów na ten temat możecie znaleźć na stronie ->  tutaj.

Bardzo zachęcam każdego do wzięcia udziału w konkursie, nie trzeba być z zawodu fotografem, aby móc pochwalić się swoimi dziełami i do tego przy odrobinie szczęścia wygrać jedną z nagród. Co mi się podoba w tej zabawie to to, że jest ona cykliczna. Nie udało się w tym miesiącu? Nic nie szkodzi, można spróbować w następnym.

Chętnie sama będę brała udział w konkursie. Kocham robić zdjęcia, a teraz mogą one ujrzeć światło dzienne. Według mnie każdy powinien spróbować. Na blogach oglądam mnóstwo jesiennych inspiracji. Wiele osób z ukrytym talentem potrafi uchwycić piękno jednej chwili w jednym ujęciu. Zachęcam każdego miłośnika fotografii, a zwłaszcza amatorów! 

Pozostawiam jeszcze na koniec link do posta konkursowego, pod którym możecie wrzucać zdjęcia! 


Komentarze

  1. Może kiedyś weźmę udział ;)
    Nigdy o to nie proszę,ale mogłabyć poklikać Tutaj ♥ ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki konkurs to bardzo ciekawa sprawa!! Możliwe, ze wezmę udział, a twoje zdjęcie - perfect!

    pozdrawiam: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za konkursami. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim!:)
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotografia jest zdecydowanie jednym z lepszych sposobów na ukazanie piękna. :) - Bardzo spodobało mi się, jak to ujęłaś. O! Mnie również podoba się, że nie ma ograniczać. Fajnie, że piszesz o takich rzeczach. Sama raczej nie interesuję się tym - inaczej; nigdy nie miałam talentu do takich rzeczy, ale obiecuję, że kiedyś spróbuję, bo mimo wszystko w jakiś sposób to inspirujące. Życzę Ci powodzenia! :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy konkurs, może wezmę udział ;)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię robić zdjęcia, ale jakoś nie myślałam o tym, aby wziąć udział w jakimś konkursie. Teraz biorę udział w fotograficznym fotowyzwaniu. Nie jest to zbyt łatwe, gdyż zdjęcia są podzielone tematycznie i jeszcze mają być spójne :d

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię konkursy ^^ a ten wygląda na fajny. Z chęcią wezmę w nim kiedyś udział, chociaż sama nie wiem czy moje umiejętności są dość dobre na konkurs fotograficzny. Ale jak je polepszę to prawdopodobnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię oglądać ciekawe fotografie , ale niestety jestem w tym temacie laikiem .Konkurs ciekawy , ale może moja koleżanka z niego skorzysta bo zajmuje się fotografia - pozdrawiam jestem fanką twego bloga !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #6: Słoik Pozytywnych Cytatów

"Bądź wierny swojej pasji, bo ona nigdy Ciebie nie zawiedzie, tak jak mogą zrobić to ludzie."