Przejdź do głównej zawartości

Return

Siemkaaa! Ostatnio zaniedbałam bloga... z lenistwa. Tak po prostu. Chyba potrzebowałam chwili odpoczynku i odcięcia się od wszystkiego i wszystkich dookoła. Musiałam nabrać nowej siły i energii. Nie żałuję żadnej  z decyzji, którą podjęłam w ostatnim czasie. Jednak nie tylko leniuchowałam... zbierałam nowe pomysły, którymi Was zaskoczę jeszcze w tym roku i w następnym. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem (pewnie nie, jak to w życiu bywa), ale na razie zostawiam Was z moimi nowymi fotograficznymi nabytkami! :)

















Dziękuję za każdy komentarz :)

Komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia. Szczególnie ostatnie.
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaj mi ta swoja figure bede bardzo wdzieczna*_* Naprawde! Hahaha tak po prostu uwielbiam to sformulowanie w sumie mozna nim odpowiedziec chyba na kazde pytanie badz zagadnienie zaczynajac od rzeczy scislych konczac na innych :D Btw jak to brzmi rzeczy scisle haha! :D
    Zdjecia mega w ogole nie wiem czemu ale ten pierwszy budynek skojarzyl mi sie z Czarnobylem :o Haha ale to pewnie dlatego ze niedawno obejrzalam film o Czarnobylu ala horror i niby byl zalosny ale do tej pory mam ciary na pupie jak o tym pomysle! :D
    Hahaha stara ty juz masz plany na przyszly rok a ja dopiero planujeo ktorej isc teraz zjesc lunch :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah z chęcią podzielę się tą "figurą" z Tobą, nie ma problemu! :D No też lubię bardzo nazwę swojego bloga, jest idealna do każdej sytuacji.
      I plany planami, ale zawsze warto mieć jakiś cel na przyszłość, haha :D

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia! Najlepsze 3 od końca :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy potrzebuje czasami tego odpoczynku, bo przyznaję, że ja również zrobiłam sobie małą przerwę w sierpniu. ;) Eee tam, mam nadzieję, że mimo wszystko, te pomysły pójdą zgodnie z planem. Trzymam za to mocno kciuki. Poza tym, ze mną też się możesz podzielić figurą, prawda? :D Świetne zdjęcia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Hah oczywiście, podzielę się z każdym ! :P

      Usuń
  5. Nie wiem, ale jak patrze na takie budynki to czuje niepokój w środku ;)
    Zdjęcia super!

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to miejsce ma swój klimat. Od paru lat ten budynek niestety jest już opuszczony i nie używany (przynajmniej tak mi się wydaje i na to wygląda). Nigdy jeszcze nie widziałam go z tej strony, która jest pokazana na zdjęciu, ale udało mi się to uwiecznić :)

      Usuń
  6. ale piękne zdjęcie ... to z tym kłosem mnie rozwaliło całkowicie cudo:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :) Ja swój wtorek rozpoczęłam od przeglądania blogów ^^ (to powoli nałóg, haha)

      Usuń
  7. Super, że wróciłaś, zdjęcia przepiękne :) Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy ma prawo do odcięcia się od czegoś, od bloga także. Jeśli razem z tym idą w parze nowe, dobre pomysły, to jeszcze lepiej! :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami też bywa i tak, że się odcinamy od czegoś, ale i tak nic pożytecznego nie robimy z czasem, który mamy. Na szczęście ja go wykorzystałam w pewnym sensie ^^ Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno TAK, pójdzie zgodnie z planem. Zaklinajmy rzeczywistość... :v

    Świetne foty, szczególnie podoba mi się zbliżenie na kłos zboża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha "zaklinajmy rzeczywistość" - jeszcze oby to było możliwe :D Plany trochę się zmieniły, ale myślę że i tak się spodobają. Mam taką nadzieję :x
      I dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  12. świetne zdjęcia ;) każdy potrzebuje czasem chwili przerwy ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Właśnie wpadam do Ciebie na bloga ! :)

      Usuń
  13. Zdjęcia są super, mają ten klimat! Trzymam kciuki, żeby twoje plany się udały:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chwila odpoczynku jest dobra! Zdjęcia piękne <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje zdjęcia- kawał dobrej roboty ;)

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy czasem potrzebuje chwili do zregenerowania sił ;) Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne focie! no ja miałam prace 7 dni w tygodniu w sezonie wiec dopiero teraz mam chwile odpoczynku.

    https://alexwberry.blogspot.com/ - u mnie - moje wykonanie piosenki Beyonce 'Crazy In Love'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo no to faktycznie, ja nie wiem czy miałabym ochotę na taką pracę bez dnia wytchnienia i czasu dla siebie :) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  18. My też mieliśmy ostatnio małą przerwę w blogowaniu :). Czasem lepsza przerwa niż pisanie postów z przymusu.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mi się podobają te zdjęcia - zwłaszcza trzecie od końca! Ja uwielbiam fotografować roślinność :) Zgadzam się z poprzednikami - rewelacyjną masz figurę! Ja też miewałam takie przerwy, ale teraz działam pełną parą!
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, ze wracasz :) Masz prześliczną figurę, taką w sam raz. Najbardziej jednak podoba mi się ostatnie zdjęcie. Cóż... Kocham zdjęcia macro :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę super post! Trzymaj tak dalej!
    Zapraszam do mnie, http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiadomo może się zdarzyć - tak po prostu :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę do Ciebie na bloga i zobaczymy :)

      Usuń
  23. prowadzisz cudownego bloga! :)
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…