Przejdź do głównej zawartości

DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej!
Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym będę miała dużo miejsca na listę książek, które czytałam i mnie urzekły, czy które chcę przeczytać. Tak samo z filmami. Potrzebowałam także miejsca na listę rzeczy, które chcę kupić w przyszłości, żebym wiedziała na co mam odkładać pieniądze - to bardzo pomaga w oszczędzaniu! Dzięki takiej liście nie wydam wszystkich pieniędzy na głupoty. Dla studenta zaocznego ważne są terminy zjazdów, czego w "normalnych" kalendarzach nie znajdziemy, chyba że poświęcimy na to część zwaną Notatkami. Dlatego wczoraj, jak pisałam na blogu Draqilki D., zabrałam się od razu do roboty i zeszło mi tak całe wczorajsze popołudnie plus część dzisiejszego poranka. Ale warto było, chociaż miałam kryzys niemocy, haha.

Zaczynamy! Postanowiłam, że jednak o wiele szybciej będzie mi zrobić taki kalendarz ręcznie, do tego ta technika sprawia, że rzecz staje się taka bardziej osobista. Wymaga to wkładu naszej pracy. Jak pisałam wyżej miałam wczoraj w nocy lekki kryzys, że nie dam rady i porwałam się z motyką na słońce, ale jednak się udało. Po prostu musiałam odpocząć od rysowania tabelek, haha!  Do takiego kalendarza wykorzystałam zwykły zeszyt - wiem, że już do niczego go nie wykorzystam, bo na studia jest za mały, dlatego uważam, że nadaje się idealnie. Do tego ma przegródki, dzięki którym mogłam sobie oddzielić kalendarz, od organizera. Przegródki te można przekładać, nie są one na stałe.

Na początku mam spis treści. Strony kalendarza są numerowane, dzięki czemu w razie nagłej potrzeby zamiast męczyć się i szukać, wiem co gdzie mam.


Następnie za jedną z przegródek mam Kalendarz Roczny, zapoczątkowany grafiką z początku tego posta. Wczoraj poczułam się jak mały Picasso za czasów dzieciństwa, kiedy właśnie rysowałam coś takiego.


Następnie zaraz za tym jest już Kalendarz Miesięczny, czyli głównie tam będę zapisywała ważne wydarzenia, plan zajęć w konkretnych dniach zjazdów na studiach, planowała treningi, zapisywała cytaty i ważniejsze momenty z życia.



Z początku nie bardzo wiedziałam jak podzielić stronę tak, aby dni tygodnia dobrze się rozłożyły. Wymyśliłam, żeby nie mieć na dwóch stronach samych dni tygodnia warto co jakiś czas zrobić miejsce na "notatki" albo "podsumowanie", gdzie mogę zapisać pomysły na posty na blogu, listę zakupów na kolację lub podsumowanie tygodnia :)


Coś czego zawsze mi brakuje w zwykłych sklepowych kalendarzach to miejsce na postanowienia noworoczne na koniec roku. Przecież to jest ważne (przynajmniej dla mnie)! Lubię na koniec roku robić szybki rachunek sumienia, określić moje wady i zalety, czego się nauczyłam a gdzie popełniłam błąd i zapisać moje postanowienia w miejscu, w którym się one nie zawieruszą! To samo tyczy się końca roku akademickiego/szkolnego. Gdzie miejsce na plany czy pomysły na wakacje?


Kolejna część to już typowy organizer studenta - terminy zjazdów (zarówno na semestr letni i zimowy), terminy egzaminów.



Postanowiłam, że tutaj także dodam coś takiego jak wyzwania, które będę sobie stawiać - z określonym celem oraz nagrodą (nic tak nie motywuje jak kusząca nagroda). Oprócz tego kolejną i ostatnią zakładką są moje przepisy kulinarne, które warto zapamiętać i mieć na wierzchu w razie szybkiej akcji pod tytułem "goście będą za 15 minut", haha :) I to tyle. Tylko tyle jest mi potrzebne do szczęścia na te kilka miesięcy, żeby mieć wszystko uporządkowane i na miejscu.


Komu  się pomysł spodobał zostawia lajka poniżej!!!

Komentarze

  1. Nie myslalam ze az tak dobrze ci wyjdzie, haha! :D Nie pogniewam sie jesli tez zrobisz mi taki kalendarz naprawde! Sama wiele razy probowalam robic "odrecznie" takie organizery ale nigdy mi to nie wychodzilo bo po prostu w pewnym momencie sie poddawalam bo juz mialam dosc, haha!
    Chociaz nie ukrywam wyglada on o wiele lepiej od tych kupnych! Ja jednak bede dalej szukac jakiegos idealnego kalendarza do kupienia!
    Bo taniej mi wyjdzie kupienie takiego kalendarza niz drukarki abym sama go zrobila, haha! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie to mam inny pomysł ! :P

      Usuń
  2. Super! Ja też miałam chwile zwątpienia, szczególnie, jak się myliłam.. a to się przecież zdarza! I tak masz zrobione więcej niż ja.. musiałam zrobić przerwę bo mam za dużo pomysłów i muszę to sobie w głowie poukładać. Trzymam kciuki za Ciebie i za siebie!

    Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wczoraj jednak zawzięłam i kułam żelazo póki gorące, jak to się mówi. U mnie często jest tak, że mam wenę i motywację, ale im dłużej to trwa tym bardziej się zniechęcam, więc postanowiłam przeboleć to i poświęcić się :) Też trzymam za Ciebie kciuki bo pomysł jest MEGA ! *__*

      Usuń
  3. Podziwiam cię. Ja bym się poddała w połowie. Zrobienie tego kalendarza musiało ci zająć mnóstwo czasu, jednak efekt jest bardzo dobry, prawdopodobnie też kosztowało cię to mniej niż kupno zwykłego kalendarza, poza tym tak jak piszesz - mogłaś go do siebie dopasować idealnie, jednak... przez brak czasu będę zmuszona odmówić i trzymać się zwykłych kalendarzy. ://

    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryzys był hahah :D Kosztowało mnie to tylko poświęcenie trochę czasu i skupienia, bo zeszyt to już jakiś czas leżał w szafce nieużywany :)

      Usuń
  4. wow :) podziwiam, że chciało Ci się to wszystko rysować, pisać etc. Chociaż kalendarz ma swój urok, nawet większy niż samodzielnie zaprojektowany i wydrukowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o drukowaniu ale ja się zawsze gubię która strona ma iść w którą stronę jak chcę żeby to wyglądało normalnie ^^ Zresztą na wakacjach takich kalendarz zrobiłam i wyszła ogromna CEGŁA ...

      Usuń
  5. Zaraz popatrzę na tego bloga dziewczyny, która Cię zainspirowała. :) I jestem pod wrażeniem, co zrobiłaś. Nie wątpię, że zajęło Ci to sporo czasu, ale kurka, zrobienie tego samemu na pewno jest znacznie bardziej satysfakcjonujące niż kupienie takiego kalendarza, organizera w sklepie. Świetnie wyszło! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No polecam wpaść do niej :)
      Dziękuję ! <3

      Usuń
  6. Rzeczywiście - w standardowych formatach dni weekendowe są tylko 'zarysowane'
    i zawsze mam problem aby na tych skrawkach zmieścić cały plan zajęć :<

    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Aż miło się patrzy, śliczny ten kalendarz fajnie ci wyszedł :)
    Piękna ta okładka i pismo :D

    Singo blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej jestem leniem, więc kupuję gotowce :P

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez prowadzę taki kalendarz (coś w stylu bullet journal) i bardzo dobrze mi się sprawuje ;)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow, genialny kalendarz, a jaki pracochłonny. Mi by się takiego nie chciało prowadzić haha, a co dopiero zrobić, tak to już jest:)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Miałam zrobić sobie taki planer ale znalazłam ładny kalendarz z Oxfordu i stwierdziłam, że zrobię w przyszłym roku, bo nie miałam już czasu kupić zeszytu a pilnie potrzebowałam :)
    Świetny blog, obserwuję bo widzę, że znajdę tutaj coś dla siebie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zrobiłam swój Bullet Journal, zajmuje to trochę czasu ale jest naprawdę świetny.
    Sami go kreujemy i mamy pewność, że znajdziemy w nim wszystko co nam potrzeba :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój Boże, podziwiam za cierpliwość XD Wysiadłabym po pierwszych paru stronach robienia czegoś takiego Oo
    Hm, ale kalendarzyk chyba musiałabym sobie jakiś sprawić... Tylko jednak sklepowy XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Super jest taki kalendarz. Koniecznie muszę go zrobić jak tylko znajdę czas :)
    Sweet Lucky

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama studiuję zaocznie więc przyda mi się :D tylko muszę znaleźć chęci aby go zrobić :D Tb wyszedł bardzo ładnie :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na prawdę świetnie Ci to wyszło :) Podziwiam. Też miałam w planach zrobić swój (nawet notes do tego kupiłam), ale koniec końców kupiłam jakiś w empiku. Zresztą nie mam aż takich zdolności plastycznych i szybko bym straciła cierpliwość.
    Zastanawia mnie tylko czemu w semestrze letnim zapisałaś daty zjazdów jesiennych/zimowych :D

    http://lillaxxxmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo właśnie tak to zapisują jako semestr letni nie wiem czemu... Mi się to kojarzy z zimowym :D

      Usuń
  17. Ślicznie wykonany, widać, że mnóstwo pracy w to włożyłaś. Ja chyba nie mam tyle cierpliwości, ale faktycznie samemu można stworzyć coś pięknego i idealnie dopasowanego do nas samych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, chyba sama taki przygotuje! W moim kalendarzu non stop brakuje na coś miejsca ;( Pomsyl genialny, tak samo wykonanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezentuje się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzucił mi się w oczy wczoraj ten Twój kalendarz, podziwiam za wytrwałość! Ja pewnie w połowie zaprzestałabym działania, taki to mój słomiany zapał :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomsł, na prawdę super Ci ten kalendarz wyszedł, w tam tym roku tez stworzył swój, ale w tym roku jednak postawiłam na prościzna i kupiłam kalendarz w Empiku.
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja robię podobnie. Kalendarz tygodniowy i tam zapisuje bieżące sprawy, chyba że coś zaplanuję dalej to kolorowe karteczki i nad biurko :) Jakoś kalendarze roczne mi nie zdawały nigdy egzaminu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. O boże, musiałaś dużo czasu na to poświęcic, ja nie mam do tego nerwów i zapału xD Miałam prowadzić swój planer, jednak po tygodniu sie poddałam, za bardzo czasochłonne jak dla mnie ;P Aczkolwiek tobie wyszedł genialnie :D Super to wygląda, dzięki temu na pewno jesteś bardzo zorganizowana :)

    Oczywiście obserwuję i pozdrawiam! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd pamiętam korzystam z kalendarza, chyba zaczynałam w liceum prowadzić zapiski w kalendarzu. I tak już mi zostało. :)

      Usuń
    2. Nie wiem czemu ale twój link nie działa i nie mogę wejść na Twojego bloga ani go nigdzie wyszukać...

      Usuń
  24. Super pomysł. Ja zawsze kupowałam taki kalendarz, a tu proszę :)
    pozdrawiam :) i dziekuje za komentarz :)

    www.claudelline,blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie Ci wyszedł ten kalendarz! Nie wpadłabym na takie cos :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy pomysł :). Ładnie wygląda i do tego pożyteczny :). Sama mam coś podobnego, mecz to tylko kalendarz, ale niestety kupiony :p.
    Pozdrawiam ! /~Claydi
    http://unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku świetny kalendarz! Ja choćbym na głowie stanęła, i pośwęciła na to 9 godzin i tak bym tego tak dobrze nie zrobiła :D
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny pomysł z tym kalendarzem :) jednak jego zrobienie musiało zająć maaasę czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zajęło to jeden wieczór i kawałek poranka :)

      Usuń
  29. Kalendarz mi samej by się przydał, ale lenistwo nie pozwala mi aby pójść do sklepu i kupić zeszyt. Twój super się prezentuje, narobiłaś mi ochoty, żeby też taki zrobić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że ochotę narobiłam :D Może Cię to zmotywuje i też zrobić coś podobnego :)

      Usuń
  30. Ale świetnie Ci to wyszło! Dzisiaj popołudniu spróbuję zrobić coś swojego, ale inspirując się Twoim postem :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Rany boskie, nie chciałoby mi się tyle tego robić. Znam siebie i pewnie tylko przez pierwszy tydzień bym tego używała, haha.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no trzeba do tego jednak silnej woli, dlatego ja zawsze kuje żelazo póki gorące i JESZCZE mi się chce ^^

      Usuń
  32. Twój kalendarz wygląda świetnie! Ja jednak wolę poszukać kalendarza odpowiedniego dla mnie i w sumie już taki znalazłam. :)

    https://callmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysł na taki kalendarz jest naprawdę świetny :) Jesteś bardzo kreatywna ^^
    Chciałam Cię również poinformować, że wygrałaś dwie wlepki+ niespodziankę na moim blogu. W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo !!! Nie spodziewałam się nawet *__*

      Usuń
  34. Dzięki tobie zgłębiłam temat tych kalendarzy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Niesamowicie wygląda. Bardzo zachęciłaś mnie do zrobienia własnego na przyszły rok. Ciekawa jestem co z tego wyjdzie. Świetny post. ;)

    http://lacylure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. No wygląda to rewelacyjnie. Niby zwykły kalendarz, ale zrobiony samemu, zyskuje sto razy na swojej wartości. Pomysł genialny, na te plany na wakacje, postanowienia noworoczne tego naprawdę brakuje w zwykłych kalendarzach. Niezwykle kreatywne diy w których się zakochałam! Najlepszy kalendarzyk jaki widziałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie wszystko rozpisane i przemyślane ;) Sama tworzę małymi kroczkami swój Bullet Journal, ale co z tego wyniknie i czy wytrwam w tworzeniu i prowadzeniu, to się okaże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powodzenia ! :) Trzymam kciuki :)

      Usuń
  38. Świetny pomysł super ten kalendarz wygląda ;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny plener ♥
    Też posiadam taki, ale był aktywny przez 2 tygodnie września :/ Może jeszcze do niego wrócę.
    Na studia będzie mi on koniecznie potrzebny.
    Na prawdę masz piękny ten plener *O* Cudowne obrazki i piękne pismo :)




    http://echoo-echo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki pomysłowy kalendarz. Musiałaś włożyć w jego wykonanie wiele trudu, ale prezentuje się bajecznie!

    Będzie Ci o wiele przyjemniej zaglądać do takiego kalendarza niż do takiego zwykłego, kupionego.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, wyszedł Ci świetnie! :) Swój to swój, zawsze człowiek będzie go darzył większym sentymentem, ze względu na własnoręczne wykonanie :) Kiedyś bardzo lubiłam takie rzeczy - ręcznie malowałam, szkicowałam i upiększałam zeszyty i kalendarze... Dziś do mojego życia wkradła się rutyna i praca... i nawet jakbym sobie upiększyła taki zeszyt - nie miałabym co z nim później zrobić... :( Smutne to trochę. Ściskam draVska.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście teraz mam duuużo czasu na takie rzeczy, poza tym że dziś zaczęły mi się studia, jakoś zawsze znajdę chwilkę ;3

      Usuń
  42. Ja jestem tak nieutalentowaną osobą, że nawet zeszytu mi szkoda do tego typu organizerów. Jednak kalendarze "kupne" są o wiele ładniejsze od moich bazgrołów, więc pozostanę im wierna ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładnie Ci to wyszło ;)
    Ja zaczęłam już tworzyć swój, ale postanowiłam, że będę go robić z miesiąca na miesiąc - głównie ze względu na to, że cały czas zmieniają mi się priorytety i będę potrzebowała rozrysowywać różne tabelki :D
    Powodzenia w organizacji i pilnowaniu swojego dziennika :3

    http://sleepybeautygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dobre, nie pomyślałam o tym!
      Ale dziękuję mimo to :)

      Usuń
  44. Super, piękny planer mnie też do jego zrobienia przekonała Draqilka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten kalendarz=organizer jest niesamowity! Jakby dało się taki gdzieś kupić to bym kupiła. Jednak nie mam czasu ani talentu zrobić sobie czegoś takiego :/
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, że da się taki kupić, bo jak pisałam w tych sklepowych nie ma kilku rzeczy, które ja bym chciała mieć i które sobie dodałam u siebie :)

      Usuń
  46. Świetny pomysł! Lepeij zrobić taki niż wydać 40 zł na ten w sklepie ..

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Też robiłam ostatnio takie DIY, ale twoje wyszło o niebo lepiej!
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam na twoje pytanie u Ciebie :)

      Usuń
  48. z takim planerem nic nam nie straszne;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny Ci wyszedł ten kalendarz. Szkoda, że sama nie mam takiego talentu haha żeby go zrobić ♥

    Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com ♠ Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj ♠

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za momencik u Ciebie będę na blogu :)

      Usuń
  50. Świetnie Ci wyszedł!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawie to wszystko rozpisałaś! Też chciałam zrobić coś podobnego, ale jak juz zrobiłam to nic tam nie zapisuję, bo nawet nie mam co :(
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Super ci to wyszło <3
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawy pomysł, wyszedł Ci naprawdę ładny ten organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny kalendarz i mega zdj :D pozdrawiam Moim zdaniem dobrze zrobiłaś że sobie sama zrobiłaś ten bez cenny kalendarz :D

    OdpowiedzUsuń
  55. piękny ! lepsze to, z własnym wzorem, takim, który nam się podoba niż zostawienie 50zl w sklepie :)
    świetnie wykonany :) bardzo ładne pismo:)
    obserwuję i zapraszam :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  56. Kurcze super pomysł :) też zorganizuje sobie taki :D
    Zawsze mam głowę w gdzieś wysoko.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam :) http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Mega pomysł, sama też chciałam coś podobnego zrobić ale nadal szukam inspiracji i twój pomysł jest mega inspirujący :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Kalendarz jest fantastyczny, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jaki śliczny ten kalendarz, mi chyba brakowałoby cierpliwości do stworzenia takiego własnego kalendarza. Choć może jednak kiedyś się skuszę, bo to super sprawa!
    inothercolors BLOG

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie sobie wszystko tam opisałaś, nie wiem czy mi by się tak chciało. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow! Kalendarz jest rewelacyjny! Ślicznie wyszedł :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Też mam własnoręcznie zrobiony organizer, jednak teraz (podczas "wakacji") zaprzestałam jego prowadzenia, gdyż w moim przypadku nic się nie dzieje, o niczym pamiętać nie muszę, więc nie mam po co zapisywać pustych stronic :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo mi się podobają Bullet journale i takie Kalendarze. Nie powiem że i ja casem miałam ochotę stworzyc coś podobnego, ale nie było szans. Brak casu :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)