Przejdź do głównej zawartości

DIY #2 - przeróbka ramki + moje inspiracje

Cześć, cześć ! :) 
Nie mogłam się doczekać, żeby napisać w końcu ten post, a raczej go dokończyć. Uwielbiam oglądać posty z inspiracjami u innych, ponieważ zawsze coś wnoszą i pobudzają kreatywność. Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje inspiracje dla Was oraz przychodzę także z takim mini DIY.  Zacznijmy może od inspiracji. 


Od zawsze uważam, że ramki są ozdobą i taką wisienką na torcie w każdym pokoju. Powodują, że staje się on bardziej przytulny.  Jednak niekoniecznie muszą one zawsze przedstawiać nasze wspomnienia. Ja swoje wolę przetrzymywać w albumie i wracać do nich do jakiś czas, a trzymając je w ramce prawdopodobnie znudziły by mi się i przestały być wyjątkowe. Do tego pewnie by wyblakły, haha! W ramkach można trzymać obrazki, pozytywne myśli, coś co będzie inspiracją każdego dnia. 


Moją kolejną perełką jest rama w kształcie serca, która idealnie komponuje się z łóżkiem które jest poniżej, bo także ma ramę w kształcie serca. Odkąd remont tak jakby się skończył, postanowiłam powyciągać wszystkie swoje rzeczy i dać im nowe życie oraz powiew świeżości. Znudziły mi się moje zdjęcia. Przeszukując Internet znalazłam moje własne inspiracje, rzeczy które lubię i na które lubię patrzyć, które o czymś mi przypominają. Wszystko jest w podobnej kolorystyce - szary, biel, czerń i drobne elementy czerwieni. Na zdjęciu niestety tego nie widać, postanowiłam pokazać Wam to w wersji B&W.  
Mam całą ścianę do dyspozycji, jeżeli chodzi o zdjęcia, ramki i inne rzeczy, które można powiesić na ścianie, więc z pewnością z czasem braknie mi miejsca na ścianie, haha.

Teraz przejdźmy do mini DIY. Jakiś czas temu kupiłam w sklepie Aldi ramkę, w której można zawieszać obrazki za pomocą spinaczy. Zawsze chciałam mieć taki gadżet u siebie w pokoju, jednak bardzo nie podobały mi się kolory - miałam do wyboru jaskrawą różową ramę albo granatową. Jako że w pokoju posiadam granatowe rolety, wybrałam granatową. Po zawieszeniu jej nagle mój pokój okazał się "przytłoczony", a przecież powiesiłam w nim tylko to! Na początku stwierdziłam, że zaakceptuję to. Jednak po jakimś czasie postanowiłam coś zmienić. Po malowaniu zostało jeszcze trochę farby olejnej w kolorze białym, więc... pomyślałam "do dzieła! co się będzie marnować!".  Jeszcze tego samego dnia pojechałam po narzędzia do garażu - czyt. pędzle, wałki i rozpuszczalnik w razie wu. Rano wstałam dość wcześnie (podekscytowana spać nie mogłam pół nocy) i chciałam zabrać się do dzieła, jednak zapomniałam o korytku, do którego mogłabym wlać farbę. Szybko pobiegłam po brakujące rzeczy (kto ma mnie dodaną na snapie, ten wie jak to było - możecie dodawać: moja nazwa to lvlhard). Od razu piszę, że malowałam na balkonie, mam już dość zapachu farby na jakiś czas. Poszło dość szybko, oczywiście malowanie zaczynam od siebie - najpierw muszę się wybrudzić, potem dopiero zaczynam faktycznie malować to, co zamierzałam. Przyznam szczerze, że bardzo lubię realizować się w takich pracach. Poniżej przedstawiam Wam efekty. Ramka w kolorze białym oraz to jak wyglądała przed malowaniem. 




Jak Wam się podoba?

Komentarze

  1. wydają się byc lepsze niż te sklepowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie jest to sklepowa ramka, hihi :)

      Usuń
  2. Ale piękna przemiana, rama w kształcie serca tez cudowna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel to biel! zawsze prezentuje się świetnie! Ja jestem, przed remontem.. już się boję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim bądź razie POWODZENIA ! :P

      Usuń
  4. Świetnie to wygląda, jednak taki pokój byłby dla mnie zbyt pusty i pusty. Ja zawsze dodatkami staram się kolorować mój pokój. Tym razem dla odmiany mam białe dodatki, bo ściany są kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie to też wciąż za mało, ale zbieram na razie ramki i pomysły :)

      Usuń
  5. Na pewno ramka wyglada lepiej w wersji bialej! I w sumie nie wpadlabym na pomysl takich sznureczkow, haha! Ja na razie nie mam zadnych ramek w moim pokoju bo wszystko kompletuje i tworze poza tym zbieram pieniadze na meble! :D Ja nie mam albumow wszystkie moje wspomnienia i zdjecia zachowuje w pamieci mojego dysku zewnetrznego oby mi sluzyl przez wiele lat, haha! :D
    Rozkrecasz sie z tym DIY czekam na wiecej !

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa aranżacja. Też mam podobne serduszko nad łożkiem, z rodzinnymi zdjęciami ;) Zapraszam do siebie https://kaaisu.wordpress.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  7. Świetnie to wygląda! Jak będę robiła remont w pokoju z pewnością ozdobie go w podobny sposób. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie także takie wpisy pobudzają wyobraźnię, kreatywność i ogólnie chęć do pracy nad czymś! Tak samo jest z tym postem. Kurka, ta ramka w kształcie serce wygląda jak marzenie, serio, pięknie wygląda. Jeszcze nad łóżkiem, aż miło pewnie popatrzeć na coś takiego z rana. ;) Mega kojarzy mi się to z tumblr. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tumblr ostatnio jakaś moda na to jest, nie wiedziałam nawet że w to mogłam trafić albo zahaczyć o tą modę :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podobają te ramki ze zdjęciami na klamerkach do bielizny. Coś dla typowej kobiety, która ma potrzebę ciągle coś zmieniać etc. Tutaj można zdjęcia przepinać i wpinać nowe do woli (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Może zmieniać do woli, w zależności od humoru i naszego "chcenia" :)

      Usuń
  10. Planuje zrobić cos podobnego. Tylko chyba wezme jakieś inspirujące foty wloze do wielkiej antyramy. Może tez będzie fajnie wyglądało
    +piękny wygląd bloga

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będzie to wyglądało fajnie i oryginalnie! :)

      I dziękuję :)

      Usuń
  11. Ciekawe pomysły, ja tam w ramce mam moje rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to fajnie, właśnie ja tak samo pomyślałam, żeby do ramki ze spinaczami dać swoje dzieła, które sama uwieczniłam :) Szkoda, że rysować za bardzo nie potrafię, ale też dobry pomysł ! :)

      Usuń
  12. Już od dłuższego czasu myślę o takiej ramce gdzie można przypinać zdjęcia spinaczami :) Póki co całkiem niedawno odświeżyłam wygląd swojej ściany, kupując właśnie takie ramki jak ty i wkładając tam różne obrazki i zdjęcia :) Serduszko ze zdjęciami jest urocze! :) Dzięki również za odwiedziny u mnie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe pomysły :) Najbardziej podoba mi się to w sercu.
    Akurat za niedługo będę miała remont pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem życzę powodzenia w remoncie ! :)

      Usuń
  14. Wygląda to całkiem fajnie :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam taką ramkę, w której można na klamerki przypinać zdjęcia :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ramka w kształcie serca bardzo mi się spodobała ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wygląda ta ramka ;) super pomysł ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. Whoa, pięknie przerobiłaś tą ramkę, bardzo ładnie się prezentuje, jednak rama w kształcie serca po prostu wygrywa!

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Po przerobieniu ta ramka jest cudowna <3 Bardzo mi się podoba !
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ramka! Muszę się przyznac, że nie wiedziałam, że jest taki sklep jak Aldi i istnieją w nim takie cuda. <3 Zapraszam do mnie:
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Aldi to taki sklep jak Lidl czy Biedronka ^^ Czasami znajdzie się coś wartego uwagi :)

      Usuń
  22. o jacie! ta 2 ramka jest wprost przepiękna- taka oryginalna <3
    moze wpsolna obserwacja? ja juz i z to wielka checia <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta rama w kształcie serca mnie uwiodła *.* Ten pomysł ze spinaczami świetny, może w wolnej chwili sama coś takiego skombinuję ;)
    Zaobserwowałam

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, ta ramka ze sznurkami jest genialna! Chciałam zrobić taki sznurek ze zdjęciami na spinaczach do prania, ale nie wiem, czy w końcu się za to zabiorę. Miałam dekorować pokój po przemalowaniu ścian, ale coś się chyba nie zanosi...
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba brak Ci motywacji, hah. Może w końcu się uda :)

      Usuń
  25. Bardzo podobają mi się te ramki, gdzie można zawiesić zdjęcia za pomocą spinaczy. Kiedyś były podobne w Pepco, ale przegapiłam. :) Ja też uwielbiam ramki, potrafią w fajny sposób odmienić wnętrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Pepco też często są takie rzeczy :)

      Usuń
  26. Bardzo ładne ramki, zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na prawdę super zmiana tej ramki, robi wrażenie 😍
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wooow cudnie Ci wyszło!
    Idealnie pasowałoby do mojego pokoju, może też o czymś takim pomyślę :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogromna różnica...super! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  30. Ekstra to wygląda! Naprawdę super pomysł, bo można zrobić oryginalne rzeczy :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł na proste i ładne DIY :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł :). Cudownie to wygląda, zdjęcia na takich niteczkach :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się ta w kształcie serca :d jest taka inna :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Woo ta ramka w kształcie serca jest mega, super dobrana zawartość :D
    Co do DIY to świetny pomysł, wygląda zjawiskowo ;)
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna jest ta ramka , zawsze chciałam taką mieć.
    Chyba spróbuję taką zrobić ;)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale super pomysły, jestem pod wrażeniem :) Muszę zrobić prezent koleżance, a nie mam nawet kiedy pojechać po ramkę. Znalazłam super stronkę fotosklep55 i myślę, że tam na pewno coś wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Zaufanie jest najważniejszym elementem w relacjach międzyludzkich – czy to chodzi o miłość, czy przyjaźń czy relacje w rodzinie. Zdarza się nam jednak zrobić coś, czego potem bardzo żałujemy.  Zaufania nie dostaje się od tak, raz na zawsze – zostaje się nim obdarzonym po jakimś czasie, jeżeli na nie zasłużyliśmy. Raz nadszarpnięte odbudowuje się wolno, bo zawiedliśmy.  Dlaczego jest ważne? Bez zaufanie nie zbudujemy prawdziwych relacji z innymi ludźmi, nie wspominając już o związkach typu przyjaźń czy miłość.  Bez niego żylibyśmy w ciągłym lęku, podejrzliwościach i z mnóstwem wątpliwości co do samych siebie, jak i innych. Nie czulibyśmy się bezpiecznie. 
Zaufanie to bardzo cienka nić, którą można zerwać jednym słowem. Bardzo ciężko je odbudować, ale można to zrobić. Poniżej znajdziesz kilka porad.


DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…