Przejdź do głównej zawartości

Azyl

Ciągle za czymś gonimy. W tym biegu nie zauważamy, że brakuje czegoś takiego jak spokój. Nawet wieczorem, gdy pozornie odpoczywamy, myślimy już o następnym dniu - co będziemy robić, co powinniśmy zrobić i snujemy plany na najbliższą przyszłość... Zapominamy o tym, że w życiu należy się nam także chwila wytchnienia, chwila spokoju.


Ciężko oderwać się od tego wszystkiego, co mamy od świata. Od technologii, która zawładnęła wszystkim i wszystkimi. Wszystko szybko biegnie do przodu, nie pozostawiając nam ani chwili na oddech, Wszyscy muszą być teraz najlepsi, najbardziej lubiani, najmądrzejsi i być najlepszą wersją samego siebie, którą kreują każdego dnia, aby wpasować się do reszty, Brak oryginalności, a przede wszystkim szczerości i szacunku. Szacunku nie tylko do siebie, ale i do drugiego człowieka. To króluje w dzisiejszych czasach. 


Dlatego znajdź swoje miejsce na świecie. Miejsce, które będzie oddzielało Cie od stresu, hałasu, które serwuje nam każdy dzień. Odizoluj się od ludzi, którzy wprawiają Cię w zły nastrój, który Ci szkodzą. Czasami takiego miejsca szuka się tygodniami, miesiącami, latami,  aż w końcu znajdzie się swój drugi dom. 


PS. Najlepsze zdjęcie zostawiłam na koniec ;)

Komentarze

  1. Bardzo mądry post.
    Niestety, wychodząc na ulice widze wszystko w szarych barwach - bo każdy wygląda tak samo. Tak bardzo staramy sie byc idealnymi i dążymy do perfekcji, że zapominamy kim tak naprawde jesteśmy i czego potrzebujemy.
    Warto odetchnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, w codziennym zabieganiu taki czas na spokój i odpoczynek jest bardzo ważny. Czas by "naładować akumulatory". Ja zaznałam go ostatnio w Chorwacji na pięknej plaży - just chillout :).
    No i oczywiście piękne zdjęcia zrobiłaś :)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, można i tak! :) W Chorwacji zapewne ciepło i daleko od tego wszystkiego, co otacza nas na co dzień.. :) Zazdroszczę i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  3. Bardzo mądry wartościowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry wpis, oby dakich wiecej!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się. A najgorsze, że technologia posuwa się coraz bardziej do przodu. Czasami najlepiej jest wyłączyć wszystko i pójść w jakieś zaciszne miejsce i odpocząć od codziennej rutyny.
    Fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Od negatywnych ludzi ja odcinam się już od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że żyje mi się o wiele lepiej! Robię swoje i pnę się do góry :)
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie! Mam nadzieję. że nowe wpisy również się spodobają :) Pozdrawiam gorąco!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też tak robię i przyznaję, że wszystko jest o wiele łatwiejsze :)
      Jestem akurat Twoją stałą czytelniczką, więc z pewnością wpadnę jeszcze, gdy tylko pojawi się coś nowego :)

      Usuń
  7. Mądry i z życia wzięty post :) Moim miejscem na relaks jest las. Gdy jestem zła idę tam odreagować swoje złe poczucie humoru. Zapraszam:) http://klaudiaawojcik.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo w lesie też fajnie można się wyciszyć :)

      Usuń
  8. Piękne to ostatnie zdjęcie ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia śliczne, mądry i wartościowy post! <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozbycie się osób negatywnych z naszego otoczenia to niczym wielkie sprzątanie przed świętami, jest dużo roboty, problemy i zniechęcenie ale kiedy już skończymy siadamy w czystym domu uśmiechnięci i weseli. Mniej brudów= mniej stresu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie ujęte - jak sprzątanie przed świętami. Tyle z tym zachodu i nerwów ale warto <3

      Usuń
  11. Post daje naprawdę do myślenia. Ja mogę powiedzieć, że swoje miejsce znalazłam. Odcięłam się od osób, które tylko mieszały w moim życiu :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymać! Powinniśmy unikać tego, co nas niszczy :)

      Usuń
  12. Często czuję się tak jakbym gubiła się we własnych myślach. Brakuje mi takiego azylu i spokoju. Gdy odnajduję takie miejsce chociaż na chwilę, to czuję się być bardzo szczęśliwa ;)
    Od szkodzących mi osób spróbowałam się odciąć, choć nie było to łatwe.

    Bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie tego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #6: Słoik Pozytywnych Cytatów

"Bądź wierny swojej pasji, bo ona nigdy Ciebie nie zawiedzie, tak jak mogą zrobić to ludzie."