Przejdź do głównej zawartości

Szlakiem wspomnień


***













Komentarze

  1. Prześliczne zdjęcia - biedronka jest urzekająca, a fotografia torów ma w sobie to coś, taki troche specyficzny, mroczny klimat, który lubię :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na początkującą amatorkę zdjęcia całkiem przyjemne - pochwalam fakt, że są ostre i horyzont jest prosto, więc oby tak dalej :) Jeśli decydujesz się na filtry, ogranicz ich liczbę do 1-2, ale chyba najlepiej wcale ich nie używać, strasznie psują widzowi odbiór całości. Pozdrawiam i czekam na kolejne owoce pracy z aparatem!

    PS Jakiego sprzętu używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia kwiatów w Twoim wykonaniu to coś co uwielbiam oglądając Twoje zdjęcia! Są naprawdę śliczne!

    http://marthas-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w fotografii torów ♥ czy obrazisz się jak dodam to zdjęcie do ulubieńców miesiąca?
    http://my-wooonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby zwykłe zdjęcia, a mają w sobie to coś :)
    Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia szczególnie zapadły mi w pamięć! Są świetne.
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! Strasznie mi się podobają! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) Uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są przepiękne. ;)

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O ale te zdjęcia to dopiero biedronka na kłosie - czy ktoś to widział, a te drzewa i ta kora to przecież piękno naszej przyrody której w pośpiechu naszego codziennego życia nie zauważamy. Czy ktoś jest innego zdania?

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, ostatnie ma swój klimat. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…