Przejdź do głównej zawartości

Fall in love ❤



Zakochać się... To wspaniałe uczucie. Towarzyszy nam każdego dnia, od samego poranka, od otwarcia oczu, aż do nocy, kiedy kładziemy się spać. Cały dzień myślimy tylko o tej jedynej, wartościowej osobie. To piękne uczucie, które na pewno uskrzydla i dodaje nadziei. W naszym życiu jest więcej uśmiechu i czułości dla innych osób. Jesteśmy milsi i życzliwsi. Tak, to prawda - osoby zakochane to osoby nastawione do życia optymistycznie! :) Chce się wstawać rano i iść do pracy, do szkoły, gdziekolwiek. Mówi się, że właśnie wtedy widzi się ''sens życia'' i że jest to powód, dla którego wstaje się z łóżka. Dlaczego jedna osoba, potrafi zmienić nasze nastawienie do życia?
Rozumie nas, potrafi nas rozbawić nawet w najgorszej sytuacji, jest zawsze kiedy jej potrzebujemy lub też i nie.. Jest przyjacielem. Nie zostawia dla znajomych czy lepszej pozycji wśród przyjaciół. Możemy przy takiej osobie być w pełni sobą, a nagle zapadająca cisza nie jest krępująca.

"Kochać to także umieć się rozstać. Umieć pozwolić komuś odejść, nawet jeśli darzy się go wielkim uczuciem. Miłość jest zaprzeczeniem egoizmu, zaborczości, jest skierowaniem się ku drugiej osobie, jest pragnieniem przede wszystkim jej szczęścia, czasem wbrew własnemu."
- Vincent van Gogh


Nawet kilometry, mimo że dzielą w pewny sposób, nie są w stanie zmienić czyjegoś nastawienia, czyichś uczuć. Właśnie wtedy jest to sprawdzian, czy owe uczucie jest na tyle silne, aby przetrwać jakoś tą rozłąkę. 
Człowiek szuka miłości, bo odczuwa wewnętrzną potrzebę bliskości, akceptacji, zrozumienia, bezpieczeństwa. 
Potrzebujemy pewności, że w naszym życiu będzie osoba, na którą zawsze będziemy mogli liczyć, tak jak i ona na nas. To jak podpisywanie umowy, czasami do końca życia - ja będę odpowiedzialna za Ciebie i Ty za mnie również. 
Wiadomo, że samemu zawsze łatwiej, ale razem zawsze lepiej :)

"Są tacy, którzy uciekają od cierpienia miłości. Kochali, zawiedli się i nie chcą już nikogo kochać, nikomu służyć, nikomu pomagać. Taka samotność jest straszna, bo człowiek uciekając od miłości, ucieka od samego życia. Zamyka się w sobie."
- Jan Twardowski

Bardzo łatwo można każdego zranić, wiele jest takich osób, które zostały w przeszłości za bardzo oszukane i ich uczucia ''wygasły''. Takie osoby boją się do kogoś coś poczuć.  Przecież nie zawsze mamy happy end i nie zawsze jest powiedziane, że osoba, na której nam zależy będzie czuła to samo do nas. I co wtedy? Życie płynie dalej i nie wolno się zatrzymywać. Na świecie są miliony osób. Los i tak poprowadzi nasze życie w takim kierunku, że teraz nawet nie mamy pojęcia, co może się jeszcze zdarzyć.
Nadzieja na lepsze jutro zawsze jest i będzie. A jutro przychodzi zawsze! :)

„Świat, w którym żyjemy stanie się lepszy albo gorszy w zależności od tego, czy sami będziemy lepsi czy gorsi. Tu właśnie przychodzi z pomocą siła Miłości, bo zawsze, gdy kochamy, to pragniemy być lepsi niż jesteśmy.”
- Paulo Coelho




Dziś dość krótki post.
Mam nadzieję, że nikogo tym nie zawiodłam.
Nigdy bym nie pomyślała, że pojawi się tutaj post na ten temat, no... cuda może jednak się zdarzają :)



A Wy co myślicie na temat zakochania i uczuć?

Komentarze

  1. Zgadzam się z Tobą ;) ciekawy post i miły dla oka blog. Zapraszam do sprawdzenia mojego http://beactiveveryday.blogspot.com/ , pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilometry są w stanie zmienić czyjeś nastawienie lub uczucie. Nie można tego wykluczyć, ale też nie należy robić z tego reguły. Są związki na odległość, które całkiem dobrze prosperują, ale są też osoby, które twierdzą, że związek na odległość nigdy nie będzie pełny. I jest w tym trochę prawdy. Ale jedno jest pewne i raczej uniwersalne - na wczesnym etapie zakochania ludzie chcą przebywać ze sobą cały czas. Jest to ten okres fascynacji i chyba nie trzeba tego długo tłumaczyć. Wtedy odległość doskwiera i nietrudno pomyśleć wtedy, że to dopiero pierwiastek uczuć, jakie mogą nam towarzyszyć w przyszłości w związku z barierą kilometrów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdania, że jeżeli UCZUCIE JEST PRAWDZIWE, to przetrwa wszystko, nawet odległość. Fakt - w pierwszej fazie zawsze jest ta fascynacja drugą osobą i chce się z nią spędzać dużo czasu. Mam w swoim gronie znajomych parę, którą dzieli na prawdę ogromna odległość, ale dają radę, nawet się ostatnio zaręczyli. Ale znam też i takich, których dzieliła odległość 10-15 km i którzy zerwali ze sobą, a za tydzień lub dwa mieli już kogoś nowego. Dlatego tak uważam, że jeżeli uczucie jest prawdziwe i komuś na prawdę zależy na kimś, to co by się nie działo pomimo wszystko dadzą radę. Jeżeli chcemy być z kimś tylko dlatego, że będzie on ''na miejscu'' i pod ręką, to jak dla mnie to nie jest prawdziwe uczucie, tylko zaspokajanie swoich potrzeb.

      Usuń
    2. Czyli zgodnie z ostatnim zdaniem - tylko w związkach na odległość miłość jest prawdziwa?

      Usuń
    3. A poza tym - czym jest miłość, skoro nie zaspokojeniem swoich potrzeb? zaspokajanie swoich potrzeb nie musi się kojarzyć tylko negatywnie, z wykorzystywaniem drugiego człowieka, lecz chęcią przełamania samotności. Albo czym jest przyjaźń, skoro nie zaspokojeniem egoistycznej potrzeby przebywania z osobą, która jest nam bliska. Słowa egoizm nie powinno się wstydzić i wypierać, ani traktować jako czegoś złego, bo to naturalna cecha każdego człowieka.

      Usuń
    4. Oczywiście, że nie tylko w związkach na odległość ! Pociągnęłam tylko ten temat. Nie piszę, że normalne związki są bez sensu, bo wcale tak nie jest.

      A co do egoizmu to już kiedyś nawet o tym pisałam, że wszyscy jesteśmy egoistami czy tego chcemy czy nie, bo każdy z nas chce być szczęśliwy na swój sposób :)

      Usuń
  3. Nie wiem, nigdy nie byłam zakochana (chyba, że książki się liczą:))

    mój blog ----> http://mietowacytadela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie poczułam prawdziwego uczucia miłości i w sumie cieszę się,bo mam na to jeszcze czas ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne cytaty, uwielbiam je czytać, powinnaś dodawać ich więcej.

    http://creativetypehere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno cudownie jest być zakochanym, każdy chciałby znaleźć kogoś kto nas zrozumie i pokocha takim jakimi jesteśmy :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie to wszystko opisałaś, świetnie dobrane cytaty.

    my-black-pants.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się boję zakochać. Boję się być znowu zraniona. Boję się stracić bliską mi osobę. Jednak brakuje mi czasami kogoś bliskiego. I ta pierwsza piosenka jest fajna ^^

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłość i przyjaźń to dwa najpiękniejsze i najpotężniejsze uczucia :) cudownie ze się tak rozpisałas, wiele mądrych rzeczy zawarlas w tekście i myślę że jest on przez to bardzo pełnowartościowy.
    Buziaki
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post ;)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwykle los zaskakuje nas w najmniej spodziewanym momencie :) Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :)
    Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje licze na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisany post! Sama mam chłopaka i tworzymy tzw "związek na odległość". Mieszkamy od siebie 350km i nie widujemy się tak często jak byśmy chcieli, jednak nie zmienia to tego jak bardzo się kochamy i chcemy być ze sobą bez względu na wszystko :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy wpis :) Szkoda tylko, że miłość nie zawsze kończy się happy end'em..

    www.xandraaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Zaufanie jest najważniejszym elementem w relacjach międzyludzkich – czy to chodzi o miłość, czy przyjaźń czy relacje w rodzinie. Zdarza się nam jednak zrobić coś, czego potem bardzo żałujemy.  Zaufania nie dostaje się od tak, raz na zawsze – zostaje się nim obdarzonym po jakimś czasie, jeżeli na nie zasłużyliśmy. Raz nadszarpnięte odbudowuje się wolno, bo zawiedliśmy.  Dlaczego jest ważne? Bez zaufanie nie zbudujemy prawdziwych relacji z innymi ludźmi, nie wspominając już o związkach typu przyjaźń czy miłość.  Bez niego żylibyśmy w ciągłym lęku, podejrzliwościach i z mnóstwem wątpliwości co do samych siebie, jak i innych. Nie czulibyśmy się bezpiecznie. 
Zaufanie to bardzo cienka nić, którą można zerwać jednym słowem. Bardzo ciężko je odbudować, ale można to zrobić. Poniżej znajdziesz kilka porad.


DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…