Przejdź do głównej zawartości

DDOB TAG


Witajcie kochani!
Jakiś czas temu szukałam ciekawych tagów, które mogłabym wykorzystać u siebie na blogu. Wśród wielu naprawdę ciekawych znalazłam tag na stronie ddob.com. Nie przedłużając, bo pewnie moje odpowiedzi będą bardzo długie, a niektóre nieco krótsze, zapraszam!


1. CZYM JEST DLA CIEBIE PIĘKNO?


Piękno jest dla mnie połączeniem delikatności, subtelności, a zarazem stanowczości i pewności siebie. Piękno jest dla mnie bardzo ulotne, jak piękna może być chwila, dzień, a nawet ludzka uroda. Wszystko z czasem przemija, ale ważne jest to, aby z każdego momentu czerpać jak najwięcej radości, dostrzegać jego piękno i urok i być tu i teraz.

2. JAKIM OBRAZKIEM/ZDJĘCIEM/AFORYZMEM WYRAZIŁABYŚ SWÓJ DZISIEJSZY HUMOR? 


Zdecydowanie dzisiaj mam takich humor, patrząc na to, że wpis piszę z wyprzedzeniem jednego dnia. Swoją drogą nigdy nie uśmiechałam się pełnym uśmiechem na zdjęciach - to dla mnie ogromna zmiana i usunięcie blokady. I do tego uśmiech jest najlepszą formą makijażu, czy jakoś tak.
A mój nastrój oceniłabym takim cytatem:

"Trzymaj się z dala od ludzi, którzy próbują pomniejszać Twoje ambicje. Mali ludzie zawsze tak robią, a naprawdę wielcy sprawiają, że czujesz, że i Ty możesz być wielki"
- Mark Twain

To chyba będzie moje motto na ten rok, wiele się nauczyłam i myślę, że póki co powyższy cytat jest u mnie każdego dnia - jako motywacja i wsparcie w gorszych chwilach zwątpienia.

3. JAKI JEST TWÓJ SPOSÓB NA UDANY PORANEK? 

Nawet pisałam o tym kiedyś wpis... Zaraz, zaraz, gdzie on był... O, tutaj: JAK ODMIENIĆ SWOJE PORANKI NA LEPSZE?
Żeby się za dużo nie powtarzać, napiszę krótko: rano ważne dla mnie są budziki, które sprawiają, że jestem spokojna, że nie zaśpię do pracy. Jeżeli słyszę pierwszy, wiem, że mam czas na drzemkę. Drugi dla mnie jest już sygnałem, że muszę wstać, zresztą dzwonek, który sobie ustawiłam dla tego alarmu, jest także dość... podnoszący, zarówno na duchu, jak i z łóżka. 
Kolejnym moim rytuałem jest poranna toaleta, bez której nie zacznę dobrze dnia.  Następnie mała czarna i dobre śniadanko, a potem już biegnę na autobus i jadę do pracy.

4. ROBISZ MAKIJAŻ CODZIENNIE?

Tak, ale bardzo delikatny. Moja kosmetyczna na co dzień ogranicza się do: korektora, pudru, maskary i jakiejś pomadki. A, no i kredka do brwi. Taka nowość, jak na mnie.

5. JAKA JEST TWOJA ULUBIONA MARKA KOSMETYCZNA?

Hmmm, nie mam takiej. Nie przywiązuję dużej wagi do kosmetyków, jednak zawsze jak wybieram się na zakupy, to kieruję się w stronę marki Sensique, Bell, Astor czy Rimmel. Moje kosmetyki to prawdziwy mix. Czasami wspomagam się także Avonem i Oriflame.

6. Z CZEGO SKŁADA SIĘ TWOJA KOSMETYCZKA?

Jak wyżej napisałam, moja kosmetyczna na co dzień zawiera bardzo mało rzeczy. Korektor, puder, maskara i pomadka. Tyle mi wystarcza :)
Normalnie w domu w szafie jest tego trochę więcej.... 😅😅😅

7. GDZIE NAJCZĘŚCIEJ SZUKASZ INSPIRACJI?

Dookoła. Tak naprawdę inspiracje są wszędzie, wokół nas. Wystarczy się tylko dobrze rozejrzeć. Ostatnio inspiracje znalazłam w gazecie, a tak to przeważnie jest to dla mnie spontan - widzę coś ciekawego i wartego uwagi, szybko to zapisuję. 


8. JAKIE 3 RZECZY CHCIAŁABYŚ ZMIENIĆ NA ŚWIECIE? 

Chciałabym, aby przede wszystkim świat trochę zwolnił, ludzie nie pędzili tak przed siebie.
Chciałabym także, aby nie było tyle zawiści i zazdrości między ludźmi, która potrafi zniszczyć najbardziej trwałe relacje.
I chciałabym dodatkowy dzień wolny w tygodniu - o taką mam zachciankę. Nie wiem, co jako trzecie mogłabym chcieć, a dzień wolny by się bardzo przydał.


9. JAKĄ CECHĘ CHARAKTERU W SOBIE LUBISZ, A JAKĄ CHCIAŁABYŚ W SOBIE ZMIENIĆ?

Lubię, a zarazem nienawidzę w sobie wrażliwości. Jest to dla mnie zaleta, ale także wada. Potrafię być bardzo empatyczna i troszczę się o ludzi dookoła, czasami bardziej niż o siebie, ale wiem, że wiele osób także to wykorzystuje przeciwko mnie. Niektórzy wiedzą, że jestem wrażliwa i chcą to przeciwko mnie obrócić - wzbudzają we mnie poczucie winy, chcą abym wszystko wzięła na siebie. Jestem silna, ale czasami sama nie daję rady..

10. JAKI JEST NAJLEPSZY SPOSÓB NA TO, ABY CZUĆ SIĘ DOBRZE WE WŁASNYM CIELE I ZAAKCEPTOWAĆ SWÓJ WYGLĄD? 

Na ten temat także pisałam już na blogu - Jak zaakceptować siebie?
Myślę, że wszystko tkwi tylko w naszych głowach. Kompleksy przeważnie widzimy my sami, a otoczenie nie. Dlatego trzeba stanąć przed lustrem i obiektywnym okiem spojrzeć na swoje "wady" i zrobić z nich zalety. Z zaletami i wadami, tak czy siak jesteśmy wyjątkowi i oryginalni. 

11. GDYBYŚ MIAŁA MOŻLIWOŚĆ COFNIĘCIA CZASU LUB ZOBACZENIA PRZYSZŁOŚCI TO ZDECYDOWAŁABYŚ SIĘ UŻYĆ KTÓREJŚ Z TYCH OPCJI? 

Bardzo chętnie skorzystałabym z możliwości zobaczenia przyszłości. Jestem bardzo ciekawa, jak to będzie wyglądać. Czy wszystko ułoży się po mojej myśli? Czy spełnią się moje marzenia? 

12. JAKIMI TRZEMA SŁOWAMI OPISAŁABYŚ SWOJE ŻYCIE?

Droga bardzo kręta.

13. SKĄD POMYSŁ NA ZAŁOŻENIE BLOGA?

Swoją przygodę z blogiem zaczęłam bardzo dawno, wtedy służył mi za pamiętnik, którego nikt nie widział. Namówiła mnie do tego znajoma, która sama podsunęła mi swojego bloga. Jako, że bardzo lubię pisać (pisałam wtedy pamiętniki w zeszytach, trochę tego się nazbierało), pomyślałam, że warto by przelać swoje myśli gdzie indziej i nie marnować papieru. Mając 17 lat założyłam swojego pierwszego bloga, który był pod całkiem innym adresem. Pisałam na nim jakiś czas, był dla mnie odskocznią od szkoły, ale porzuciłam go. Dopiero po roku lub nawet dwóch wróciłam, zmieniłam adres i pousuwałam stare wpisy. I tak oto, już ponad 2 lata, funkcjonuje moje małe miejsce w sieci :)


14. JAK WIELE CZASU POŚWIĘCASZ SWOJEMU BLOGOWI? 

Czasami mam wrażenie, że za dużo. Poważnie. Ciągle coś piszę, notuję na czarną godzinę. A nuż się kiedyś przyda! Sama obróbka zdjęć zajmuje trochę czasu, a przecież żeby obrobić zdjęcia, trzeba je najpierw zrobić. Każdy wpis dopracowuję i dopinam na ostatni guzik. Jestem już do tego przyzwyczajona, w końcu blog to część mnie i mojego życia. Nie wyobrażam sobie, żeby go nie było...


15. CO LUB KTO DAJE CI NAJWIĘKSZEGO KOPA I MOTYWACJĘ DO PROWADZENIA BLOGA? 

Sama w sobie mam dużo motywacji do pisania. Prowadzę coś, co jest w 100% moim dziełem, więc chcę robić to jak najlepiej potrafię. Zresztą sama myśl "ustaliłam konkretne dni wpisów, głupio teraz, aby się z tego nie wywiązać i zawieść tych, którzy tu wpadają" jest dla mnie jak kubeł zimnej wody. Osoby, które odwiedzają mojego bloga są moim napędem. Wiem, że mam dla kogo pisać, że ktoś tu wpada :)

16. CO JEST LUB BYŁO TWOIM NAJWIĘKSZYM SUKCESEM W BLOGOWANIU? 

Wydaje mi się, że póki co, to moja systematyczność. Dawniej pisałam wpisy jak mi się podobało - raz na miesiąc, raz na dwa tygodnie, dwa wpisy w ciągu dnia. Wielki chaos i misz-masz. Teraz dużo się zmieniło. Dużym sukcesem jest także wygląd bloga, z którym męczyłam się dwa dni, ale dałam radę! Kody CSS i HTML są mi coraz mniej straszne. 

17. KTÓRA Z AMBASADOREK DDOB JEST TWOJĄ ULUBIONĄ? 

Nie ma takiej. Na stronę ddob.com wchodzę po to, aby znaleźć ciekawe blogi, poczytać nowości. Nie wchodzę tam dla ambasadorów.


Siedemnastym pytaniem kończę dzisiejszy tag. Nie będę nikogo nominować, jednak jeżeli jest ktoś, kto chce odpowiedzieć na te pytania, niech wyśle mi do siebie link. Chętnie poznam też Wasze odpowiedzi, dlatego każdy niech w komentarzu odpowie na jedno, wybrane przez siebie pytanie!


***

Na koniec ważne info! Do końca sierpnia nie będzie wpisów na blogu - biorę blogowy urlop. Od wczoraj jestem w drodze nad morze (ot, taki spontaniczny wyjazd), potrzebuję chwili spokoju i czasu do przemyśleń "co dalej". Na bieżąco z pewnością będę na Instagramie, więc tam będziecie mieć ze mną kontakt -> little_lady.24

Do zobaczenia we wrześniu z nową dawką pomysłów!!


Komentarze

  1. O tak, gdyby na świecie było mniej zawiści wszystko byłoby piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku :) Ładuj akumulatorki i wracaj wypoczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pójdę na łatwiznę i na 12 pytanie odpowiem: życie jak pomarańcze :D
    a tak poważnie, to na część pytań udzieliłabym takiej samej odpowiedzi jak TY :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Super odpowiedzi. Na wiele z nich odpowiedziałabym podobnie :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny Tag. Ja też czasem mam problem z tym, że ciągle piszę, bo przecież się przyda, bo to,bo tamto. A jak przychodzi co do czego to zanim to jakoś posklejam i dopracuję to pół dnia mija.
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Zaufanie jest najważniejszym elementem w relacjach międzyludzkich – czy to chodzi o miłość, czy przyjaźń czy relacje w rodzinie. Zdarza się nam jednak zrobić coś, czego potem bardzo żałujemy.  Zaufania nie dostaje się od tak, raz na zawsze – zostaje się nim obdarzonym po jakimś czasie, jeżeli na nie zasłużyliśmy. Raz nadszarpnięte odbudowuje się wolno, bo zawiedliśmy.  Dlaczego jest ważne? Bez zaufanie nie zbudujemy prawdziwych relacji z innymi ludźmi, nie wspominając już o związkach typu przyjaźń czy miłość.  Bez niego żylibyśmy w ciągłym lęku, podejrzliwościach i z mnóstwem wątpliwości co do samych siebie, jak i innych. Nie czulibyśmy się bezpiecznie. 
Zaufanie to bardzo cienka nić, którą można zerwać jednym słowem. Bardzo ciężko je odbudować, ale można to zrobić. Poniżej znajdziesz kilka porad.


DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…