Przejdź do głównej zawartości

TOP LISTA - LIPIEC 2017


Cześć kochani! Przyszła pora na top listę. 
Co zachwyciło mnie tego miesiąca? Zobaczcie sami!

KAWA MROŻONA Z LODAMI

Źródło
Uwielbiam w gorące dni napić się dobrej, mrożonej kawy. Ostatnio odkryłam coś mega pysznego. Standardowo, jak do mrożonej kawy, wypada zrobić kawę rozpuszczalną. Kupiłam jakiś czas temu kawę zbożową Inkę Bio z orkiszem. W smaku jest ona bardzo dobra, więc postanowiłam zrobić z niej mrożoną kawę. Do niej wystarczy dodać lody śmietankowe i gotowe! Pianka zrobi się sama, jeżeli lody dodamy do gorącej kawy, ewentualnie można dodać bitą śmietanę i posypać wiórkami z czekolady 💓 To mój słaby punkt, kawa jest napojem numer jeden w moim codziennym menu.

PROJEKT LADY & DOROTA WAS URZĄDZI

projekt lady tvn serial tak po prostu blog
KLIK
dorota was urządzi dorota szelągowska tak po prostu blog
KLIK
Zacznę może od tego, że bardzo lubię tego typu programy.

Projekt Lady leci w każdy poniedziałek - ten program jest zwieńczeniem tego ciężkiego i najgorszego dnia w całym tygodniu. Jest to taki mój poniedziałkowy rytuał odprężający. Wieczorem spokojnie siadam przed TV (co jest u mnie rzadkością) i oglądam jak dziewczyny uczą się manier, zmieniają się wraz z każdym odcinkiem, jakie mają zadania, o czym rozmawiają z mentorkami, itp. Bardzo wkręciłam się w to, mimo że sezon 1 oglądałam od połowy i tylko w Internecie. Sezon 2 zaczęłam oglądać już od samego początku i jestem na bieżąco. Nie mogę się już teraz doczekać finału, choć do tego jeszcze dłuuuga droga, a z każdym odcinkiem jest coraz ciekawiej i napięcie rośnie!
Więcej o Projekcie Lady znajdziecie tutaj: Projekt Lady

A jeżeli chodzi o drugi program, to... oglądam to już od kilku lat. Prowadząca, Dorota Szelągowska, to osoba, która niezwykle mnie motywuje i mogę powiedzieć, że dla mnie jest autorytetem lub po prostu kimś, kogo z chęcią mogę i chcę naśladować. Ma tyle świetnych pomysłów, potrafi z niczego zrobić coś niezwykłego! Dorota Was Urządzi to program o remontach - Dorota z ekipą jedzie do wybranych osób i w 3 dni robi im remont konkretnego pomieszczenia. Zazwyczaj wychodzi z tego niezwykła metamorfoza, a przy okazji można dowiedzieć się wielu (moim zdaniem) przydatnych rzeczy.
Akurat jest taka sytuacja, że mamy remont w domu, więc program Doroty jest u nas na tapecie, czerpiemy od niej mnóstwo inspiracji! Znam każdy odcinek z każdego sezonu prawie na pamięć. Lubię sobie usiąść, gdy mam wolną chwilę i obejrzeć sobie jej odcinek lub dwa - nie ważne, czy go już widziałam czy nie.
Więcej na temat programu Dorota Was Urządzi znajdziecie tutaj: DWU

Znacie któryś z nich?

MASECZKI CONNY


Maska do twarzy z ekstraktem ze śluzu ślimaka

SKŁAD: Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Beta-Glucan, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Snail Secretion Filtrate (1%), Xanthan Gum, Panthenol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Polysorbate 80, Disodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Portulaca Oleracea Extract, Amorphophallus Konjac Root Extract, Althaea Rosea Flower Extract, Nymphaea Alba Root Extract, Citrus Paradisi (Grapefruit) Fruit Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Opuntia Coccinellifera Flower Extract, Parfum

Maska do twarzy z węglem drzewny

SKŁAD: Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Beta-Glucan, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Bambusa Vulgaris Extract (1%), Xanthan Gum, Panthenol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Polysorbate 80, Disodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Portulaca Oleracea Extract, Amorphophallus Konjac Root Extract, Althaea Rosea Flower Extract, Nymphaea Alba Root Extract, Citrus Paradisi (Grapefruit) Fruit Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Opuntia Coccinellifera Flower Extract, Parfum


Jestem po prostu zachwycona tymi maseczkami. Jest to rodzaj maski na takiej a'la płachcie, co bardzo przypadło mi do gustu. Nie lubię mazać paluchami po twarzy nakładając maseczkę, dlatego rzadko wykonywałam u siebie takie zabiegi. Poza tym zawsze miałam wrażenie, że taka maska nakładana palcami zatyka mi pory, więc tym bardziej omijałam je w drogeriach. Z maseczkami Conny jest inaczej. Myślę, że teraz częściej będę wykonywać takie zabiegi, a nie tylko "na święta". Znacie te maseczki? Który rodzaj stosujecie?


Komentarze

  1. Co do programu Projekt Lady to zupełnie nie dla mnie - mam własne zdanie, pewnie bardzo kontrowersyjne, co powinno się zrobić z tak rozpuszczonymi panienkami ;)
    Kawkę mrożoną to bardzo chętnie bym wypiła... Oj tak... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko oczywiście z przymrużeniem oka :D

      Usuń
  2. Myślę, że z mrożoną kawą bym się polubiła. Ba, i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością! Zwłaszcza przy +30 stopniach!

      Usuń
  3. muszę rozglądnąć się za tymi maseczkami Conny ;) tyle dobrego słyszałam o kosmetykach ze śluzem ślimaka, że chyba pora spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tych maseczek :) Również śledzę Projekt Lady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co? Tak patrząc na twój wpis mogłabym użyć jednej z maseczek, popijając taką kawę w momencie kiedy leci "Dorota was urządzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no widzisz jak się złożyło! Ja tak robię czasami :D

      Usuń
  6. Kiedyś oglądałam projekt Lady, ale jakoś mnie nie wkręcił ;/
    Buziaki :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, zdecydowanie kawa mrożona to jest to! Co do programów, zdarzy się że obejrzę Dorota Was urządzi, bo lubię takie różne wnętrzarskie. Ale ogólnie bardzo mało oglądam telewizji. A maseczek nie znam, cały czas używam jednych i tych samych z Ziaji, bo niestety często trafiam na maseczki, które mnie podrażniają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma lata bez kawy mrożonej - to must have :D

      Usuń
  8. O boziu mniam ta kawa *.*
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bardzo lubię Project Lady :D jest to taki pocałotygodniowy odprężacz - dokładnie! :)
    a co do tej maseczki - dorwałam jedna w Biedronece osttanio ale jeszcze nie miałam kiedy przetestować :)
    Buziaki!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Dorotę!
    Oglądam chyba wszytkie jej programy, świetna inspiracja :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, uwielbiam kawę mrożoną!
    Właśnie oglądam też czasem projekt lady, kiedy nie mam co robić, a nie chcę poświęcać na film 2 godziny, tylko chcę coś krótszego :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma nic lepszego w upalne dni jak kawa mrożona :D też lubię odkładać Dorote ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem fenomenu "Projektu Pani" .. dla mnie to typowy odmóżdżacz... a może po prostu nie toleruję prowadzącej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzącej? Że Małgosi Rozenek? Poważnie??? Ja ją uwielbiam, jest dla mnie także inspirującą osobą :)
      A program Projekt Lady... dla mnie to chwila relaksu - odmóżdżacz czy nie, jest relaksujący - nie stresuje za bardzo, ale też nie nudzi :)

      Usuń
  14. Kawa z lodami? Nigdy nie piłam/jadłam ale słyszałam już o tym i że jest mega. Takze na pewno wypróbuję. Dorota Was urządzi to jeden z ciekawszych i lepszych programów, które uwielbiam ♥ A maseczki muszę kupić i wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to koniecznie musisz taką kawę spróbować :)

      Usuń
  15. Projekt Lady - uwielbiam, z resztą tak samo jak kawę z lodami :D

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam, jak Project Lady dopiero startował i na blogach szerzyły się negatywne opinie o tym programie. Kobiety rozpisywały się zaszokowane, że w programie neguje się szereg zachowań, które same wykazują i same się tak zachowują (w domyśle - a przecież oceniają się jako lady i kobiety o największej klasie). Twierdzono, że nadmierne picie alkoholu, wulgaryzmy to nic takiego, a raczej "kobiecość". Cieszę się, że ten program się przebił i teraz zyskał pozytywną sławę - może wreszcie otworzy innym kobietom oczy, że balangi mogą przebiegać w dobrym stylu, a szanująca się, wykształcona i elegancka kobieta z klasą to skarb! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Niestety jakoś o sezonie 1 dowiedziałam się dość późno, ale nigdy bym nie pomyślała, że ktoś takie zachowania mógł uważać za normalne... Imprezy nie muszą kończyć się z głową w WC - wszystko jest dobre, jak jest z umiarem, masz rację :)

      Usuń
  17. Maseczki wyglądają zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez Ciebie pomyślałam że poogladalabym jakis serial :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też lubię "Dorota was urządzi" :D
    Mrożona kawa, mmmm <3
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubie ani mrozonej kawy, ani tego calego projektu lady ;d nie moje klimaty hah

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawa *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Kawa mrożona to coś co kocham, podoba mi się też program Doroty, ale jakoś nie przepadam za Projektem Lady :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Jako fanka maseczek, jestem zaintrygowana Twoimi, gdyż wcześniej nie znałam ich. c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Kawy nie cierpię, nie piję...Od czasu do czasu zrobię sobie Cappucino. Chwała Bogu, że tylko czasami, bo pewnie ta ilość cukru, którą chcę zamaskować smak kawy, pewnie już dawno by mnie zabiła...
    Telewizji nie oglądam, na seriale ani podobne rozrywki nie mam czasu...

    A maseczkę, kiedyś kupiłam sobie, taką MEGA PRO, za 10 złotych monet w Biedrze... ale gdzieś mi się zapodziała, zanim zdążyłam jej użyć. Tyle przegrać... :P

    Pozdrawiam najserdeczniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie ? :D Nie wyobrażam sobie dnia bez kawy, ale za Cappucino nie przepadam z kolei - jest takie ... sztuczne i "chemiczny" ma smak :(

      Usuń
  25. Projektu Lady nie oglądam, ale akurat dzisiaj moje kuzynki oglądały go online, więc przyłączyłam się do nich. Nie jest to coś co oglądałabym z odcinka na odcinek, ale od czasu do czasu może być ; ) Szkoda, że nigdy nie widziałam Dorota Was urządzi, bo to zapewne bardzo mogłoby mnie zainteresować. Lubię patrzeć na remonty i na kreatywne pomysły. Maskę ze śluzem ślimaka miałam i wspominam ją pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotę też można oglądać online, więc nic straconego ! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…