Przejdź do głównej zawartości

INSPIRACJE NA CZERWIEC

Źródło
Każdy miesiąc niesie ze sobą mnóstwo inspiracji, które każdy postrzega inaczej i w czym innym je odnajduje. Dawno na blogu nie było takiego wpisu, choć na początku roku bardzo tego pilnowałam. Po kilku miesiącach przerwy wracam do Was z inspiracjami, prawie letnimi, które może i Was, tak samo jak mnie, wprowadzą w ten wiosenno-letni klimacik.


Źródło
Źródło
Źródło
Źródło
Źródło
Źródło
Czerwiec od zawsze kojarzył mi się z wolnym czasem - dawniej, jak chodziłam do szkoły z wakacjami, teraz gdy studiuję i pracuję z wolnymi weekendami, bo w czerwcu kończą mi się egzaminy. Oprócz tego zaczynają się wycieczki rowerowe, wypady ze znajomymi, jest coraz cieplej i według mnie piękniej na zewnątrz..

A Wam z czym kojarzy się czerwiec?

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. W końcu w sezonie letnim będzie można podziwiać takie widoki nie tylko na zdjęciach :)

      Usuń
  2. Czerwiec - ciepło, słonecznie, świeże owoce :) Pachnące ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam maj, czerwiec i lipiec! Według mnie każdy z tych miesięcy ma w sobie 'to coś' - choć w maju wszystko pięknie kwitnie i zahacza to o czerwiec, tak naprawdę jest ślicznie. A najbardziej uwielbiam zieleń! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. W zdjęciu z pajęczyną się zakochałam
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow zdjęcie dziewczyny z rowerem jest wspaniałe! A ta woda z pływającą kaczką ma wspaniałą powierzchnie!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwiec to truskawki... to chyba moje pierwsze skojarzenie z tym miesiącem. 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje było podobne :D Do tego przyszedł mi do głowy jeszcze rower :)

      Usuń
  7. Czerwiec kojarzy mi się zarówno z końcem semestru jak i początkiem poru roku, którą lubię najbardziej. Kojarzy mi się też z opalenizną i krótkimi spodenkami, które wreszcie mogę włożyć.
    Chciałabym aby było więcej takich miesięcy. Lipiec i sierpień to już nie to samo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko nie było znowu takich temperatur powyżej 30 ...

      Usuń
  8. Taka piękna pogoda się robi, a ja jak zwykle zakatarzona... grr
    Mimo to czerwiec zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie ja wsiadłam na swój MTB , narzie zrobiłam tylko 30k ale będzie chyba coraz lepiej ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć taki stacjonarny rowerek, mogłabym na nim siedzieć i jeździć ile się tylko da :)

      Usuń
  10. mnie się zawsze kojarzył czerwiec z zbliżającymi się wakacjami, grilowaniem i spędzaniem większej ilości czasu z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia :) mnie również czerwiec przywołuje na myśl podobne skojarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo trafione inspiracje! Mnie czerwiec kojarzy się przede wszystkim z morzem i truskawkami :)


    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo zapomniałam o morzu - chociaż ono bardziej kojarzy mi się z lipcem/sierpniem :)

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia. Mi czerwiec kojarzy się z ciepłymi i długimi dniami, wolnym czasem i przede wszystkim śpiewem ptaków o poranku i zmierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, uwielbiam jak się budzę o świcie i słyszę ptaki! To takie pocieszające, że może jednak nie wstaję o tak barbarzyńskiej porze :D

      Usuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Zaufanie jest najważniejszym elementem w relacjach międzyludzkich – czy to chodzi o miłość, czy przyjaźń czy relacje w rodzinie. Zdarza się nam jednak zrobić coś, czego potem bardzo żałujemy.  Zaufania nie dostaje się od tak, raz na zawsze – zostaje się nim obdarzonym po jakimś czasie, jeżeli na nie zasłużyliśmy. Raz nadszarpnięte odbudowuje się wolno, bo zawiedliśmy.  Dlaczego jest ważne? Bez zaufanie nie zbudujemy prawdziwych relacji z innymi ludźmi, nie wspominając już o związkach typu przyjaźń czy miłość.  Bez niego żylibyśmy w ciągłym lęku, podejrzliwościach i z mnóstwem wątpliwości co do samych siebie, jak i innych. Nie czulibyśmy się bezpiecznie. 
Zaufanie to bardzo cienka nić, którą można zerwać jednym słowem. Bardzo ciężko je odbudować, ale można to zrobić. Poniżej znajdziesz kilka porad.


💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…