Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE MAJA


Cześć kochani!
Jak minął Wam maj? Przyszła pora na małe podsumowanie miesiąca!

Maj był dla mnie bardzo pracowitym miesiącem i to od samego początku. Pierwsze dni maja poświęcałam na bloga, planowanie postów oraz zmianę jego wyglądu oraz na rzeczy typowo związane z majówką. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że jestem w pełni zadowolona z tego, co zdążyłam zrobić w tym roku oraz gotowa na nowe wyzwania. 
Jestem też już po kilku egzaminach i zaliczeniach na studiach, więc zaczynam powoli łapać oddech. Razem z tym także wiąże się moja wewnętrzna przemiana - w końcu odcięłam się od znajomości, która mnie tylko dołowała i przez nią miałam więcej zadań do zrobienia, niż odpoczynku. 


Pierwsze egzaminy miałam 14 maja, w niedzielę, więc szybko rano poszłam wszystko pozdawać, żeby potem na godzinę 11:00 stawić się pod kościołem - tak, mieliśmy rodzinną uroczystość. Mojej kuzynki syn miał swoją pierwszą Komunię Świętą, więc była to też dobra okazja do odstresowania się po zaliczeniach oraz  spędzeniu tego czasu z rodziną, z którą warto było by zacieśnić swoje relacje. 





Nie wiem, czy zauważyliście, ale wyjątkowo dzisiaj jest więcej zdjęć, a jeszcze nie doszliśmy do cytatów. Stwierdziłam, że aby nie robić mega długiego wpisu, zbiorę je w następnym miesiącu w podsumowaniu.

Pod koniec miesiąca, 24 maja, obchodziłam swoje urodziny. Mam już dwadzieścia dwa lata. Nie lubię obchodzić urodzin i przeważnie nie robię niczego specjalnego na ten dzień. Zwykła pamięć o mnie zdecydowanie mi wystarczy i już jest mi miło, tym bardziej zaskoczyły mnie prezenty od niektórych osób.




Jakiś czas temu zamówiłam sobie kilka rzeczy, które przyszykują mnie choć trochę do wakacji i lata. Na jedną jeszcze czekam, ale niebawem powinna do mnie dotrzeć. 

Okulary - klik
Zegarek - klik
Oprócz tego bardzo spodobał mi się ten zegarek. Dawno temu pisałam na blogu, że mam "fazę" na łapacze snów i podobają mi się w każdym wydaniu - czy to zegarek, czy tatuaż, czy dekoracja lub jakiś dodatek np. na paznokciach. Prawda, że jest śliczny? 💘💘💘

Zegarek - klik
Trzecią rzeczą, która była w paczce, był organizer na pędzle. Nie wiem czy można to nazwać organizerem, ale jest to bardzo poręczne! Tym bardziej, że składa się na kilka części i można go zabrać ze sobą np. w podróż. 

Organizer na pędzle - klik
Organizer na pędzle - klik
Obecnie jestem nadal w trakcie sesji, jeszcze trochę przede mną, ale wszystko jest na dobrej drodze. Na koniec zostawiam Was z najlepszymi ujęciami makro, które udało mi się zrobić w wolnych chwilach!





Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Żeby nie zapeszać nie podziękuję :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Ale wiesz... najbardziej zakochałam się w Twoich butach! Są obłędne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia, a buty fenomenalne :)
    Bardzo podoba mi się zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ten miesiąc zleciał bardzo szybko. :) Piękne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przerażają mnie studia :D Nawet jak o nich czytam to jakoś niefajnie się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć 22 lata a tu w listopadzie stuknie równa 30 :D ehh czas biegnie za szybko. Stojak na pędzle to bym kupiła przydatny gadżet. Cudne zdjęcia :) i podobasz mi się w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie maj był okropny i cieszę się że już się kończy. Zmarła mi babcia, i cały miesiąc trzymał się mnie jakiś pech.Zegarek super moja mama uwielbia łapacze snów nawet zamówiłam jej etui na telefon z takim samym wzorem jak Twój zegarek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to nie rozpieszczał Cię ten miesiąc... Współczuję.

      Usuń
  9. Ja do studiów mam jeszcze 2 lata a już bardzo mnie to przeraża :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz się uczyć to nie będzie tak źle :D Zawsze możesz iść od razu do pracy, jak nie chcesz iść na studia :)

      Usuń
  10. O, ja swoje urodzinki też świętowałam w Maju, z tym że 27 i obchodziłam je w pracy także .. nie poszalałam :D ale czlowiek z roku na rok jest straszy i jednak obchodzenie ich sprawia takie hm.. no wrażenie że starość co raz bliżej, bo do młodości jednak nie idzie :D ale obchodzenie urodzin też może dać dużo frajdy! o ksiązki Agaty Christie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie poszalałam, bo niestety byłam w pracy i był to środek tygodnia :( I nawet nie mam kiedy nadrobić bo w weekendy studia ;((

      Usuń
  11. Get new ideas for Long Hairstyles for Round Faces and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja studia robiłam zaocznie, na kierunku, który zdecydowanie nie był moim ulubionym, więc skończyłam je na zdaniu licencjatu. Na razie nie szykuję się na nic więcej. Chociaż, kto wie? :) zegarek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też planuję skończyć licencjat na tym kierunku i idę potem w całkiem innym kierunku jeżeli chodzi o mgr :)

      Usuń
  13. Maj również dla mnie był dosyć pracowitym miesiącem :/ Bardzo ładne okulary i świetne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione wszystkie najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Zaufanie jest najważniejszym elementem w relacjach międzyludzkich – czy to chodzi o miłość, czy przyjaźń czy relacje w rodzinie. Zdarza się nam jednak zrobić coś, czego potem bardzo żałujemy.  Zaufania nie dostaje się od tak, raz na zawsze – zostaje się nim obdarzonym po jakimś czasie, jeżeli na nie zasłużyliśmy. Raz nadszarpnięte odbudowuje się wolno, bo zawiedliśmy.  Dlaczego jest ważne? Bez zaufanie nie zbudujemy prawdziwych relacji z innymi ludźmi, nie wspominając już o związkach typu przyjaźń czy miłość.  Bez niego żylibyśmy w ciągłym lęku, podejrzliwościach i z mnóstwem wątpliwości co do samych siebie, jak i innych. Nie czulibyśmy się bezpiecznie. 
Zaufanie to bardzo cienka nić, którą można zerwać jednym słowem. Bardzo ciężko je odbudować, ale można to zrobić. Poniżej znajdziesz kilka porad.


💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…