sobota, 15 kwietnia 2017

***


Kochani! 
Z myślą o jutrze chciałabym Wam życzyć zdrowych i spokojnych świąt Wielkanocnych, spędzonych w gronie rodziny i najbliższych. 
Ciepłej i wspaniałej atmosfery oraz cudownych chwil, których na co dzień jest stanowczo za mało, żeby ze sobą porozmawiać.
No i oczywiście obfitego w wodę, lanego poniedziałku!


Rozpoczynając ten świąteczny okres chciałabym, aby ten post nie był tematyczny. Chciałabym się pochwalić Wam, jakie zdjęcia udało mi się zrobić 1 kwietnia, kiedy (w końcu) pogoda uraczyła nas pięknym słońcem, bezchmurnym niebem i nienagannie przyjemną temperaturą. Oczywiście razem z koleżanką skorzystałyśmy z takiej okazji i wybrałyśmy się w park.









Następnie kilka dni później dotarła do mnie wyczekiwana paczka od Zaful, z której bardzo się ucieszyłam, ponieważ chyba dopiero teraz przekonałam się w 100% do internetowych zakupów. Wyjątkowo jakość produktów mnie zachwyciła! Zresztą - oceńcie sami.







Powyższe rzeczy możecie znaleźć, klikając w poniższe linki:
 Spódnica - klik                           Sukienka- klik                            Komplet - klik
                Okulary - klik                       Zegarek - klik            Zestaw podróżny do makijażu - klik

Jak widzicie, wraz z wiosną powróciłam do robienia zdjęć. Znowu zaczynam się rozkręcać i kto wie, czego się jeszcze w tym roku nauczę. Póki co pogoda jest tak zmienna, jak kobieta przed okresem, więc nie zawsze trafi się dobry moment do dobrych ujęć, ale pocieszające jest to, że ciepłych i słonecznych dni będzie coraz więcej! 


Jeszcze raz na sam koniec chciałabym Wam wszystkim życzyć cudownych świąt wielkanocnych! :)


29 komentarzy:

  1. Pędzle świetne, zdjęcia mega cudne :)
    Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twoich bliskich :) Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze dużo zdrówka i radości oraz samych pyszności :) mam nadzieję że u nas jak i u ciebie pogoda się wyklaruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dziś już drugi dzień i wcale nie zapowiada się, aby miało świecić słońce.. Dziękuję!

      Usuń
  3. Tobie również Wesołych Świąt Wielkiej Nocy 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, życzę Ci wesołych świąt ;* niech to będzie piękny czas dla Ciebie :)
    cudowne wiosenne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również wesołych świąt w rodzinnej i ciepłej atmosferze :)

      Usuń
  5. Przepiękne zdjecia ♥
    Udanych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. I nawzajem. :D Zdjęcia śliczne, jakość i ostrość w porządku, wszystko tak jak powinno być. ;)
    Na pędzle może się skuszę, bo i tak są mi potrzebne.
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pędzle naprawdę mnie zaciekawiły!
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzla wydają się być bardzo porządne :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są! Byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tego sklepu, ale jestem pozytywnie zaskoczona jakością. Nie wiem czy po prostu dostaję taki paczki i jest to tak zwany fuks czy szczęście, ale oby to trwało jeszcze długo :)

      Usuń
  9. Zdjęcia z natury są cudowne. Tobie również życzę wesołych świąt!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzelki, ayyy! To moja słabość :D
    Miałam kupić sobie ten zapach z Avon, ale wybrałam klasyczną, czarną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym te zdjęcia minimalnie podkoloryzowala, aby wydobyc z nich więcej koloru! :)
    Pomimo tefo ze mam ok 60 pędzli, te z Twojego zdjęcia od dawna za mną chodzą!

    OdpowiedzUsuń

Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem. Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)

Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)