Przejdź do głównej zawartości

Planner blogera - wersja do druku


Witam wszystkich w marcu!

Ostatnio poszukuję czegoś specjalnego, co pomoże mi ogarnąć wszystkie moje pomysły, ważne plany odnośnie bloga, w jednym miejscu. Póki co zawsze wszystko zapisywałam po kalendarzach, ale jak przyszło co do czego, nie wiedziałam co gdzie zapisałam i zaś zaczynał się robić chaos - a tego właśnie każdy z nas chciałby uniknąć... Przewertowałam mnóstwo propozycji takiego organizera, ale każdemu coś brakowało. Były świetne, lecz brakowało w nich mnie - lubię korzystać z własnych rzeczy, które robię sama. Poniżej przedstawiam Wam kolorowe wersje (do pobrania oczywiście), które także możecie sobie wydrukować. Dajcie znać, czy linki działają, zawsze obawiam się przy publikowaniu, że coś pójdzie nie tak.. 😏



Komentarze

  1. Osobiście wszystko zapisuję z BuJo, mam specjalne miejsce w miesiącu i tam wszystko sobie zapisuję. Mam pewność, że nie zgubię, jak zapisuję na kartkach to zawsze mi się gdzieś zapodzieje. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam już Twój BuJo na Instagramie - mega! :)

      Usuń
  2. Ale fajne! Zdecydowanie przydałoby mi się takie coś, bo nie zawsze wpada mi dobry pomysł kiedy jestem przy komputerze i mogę zapisać wpis roboczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne! Kiedyś na swoim blogu zamieściłam wpis o planerach, takich ogólnych, do zarządzania czasem. Twój wpis zainspirował mnie do zrobienia zbiorówki o planerach dla blogerów! Dziękuję Ci za planer i inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł! :) bardzo przydaje się taki planner :) do tej pory zapisywałam wszystko w kalendarzu, jednak nie zawsze moge nosić taki duży przy sobie lub też tak jak napisałas, wpiszę coś, potem zapominam gdzie i szukam niewiadomo ile.. wszystkie linki działają :) zabrakło mi różowego kolorku, bo taki najchętniej bym sobie wydrukowała :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam jakoś o różowym jak je tworzyłam! :D
      Dziękuję za informację :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł. Ciekawie wyglądają te kartki. Ja prowadzę taki zeszyt w którym wszystko zapisuje: )

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobry pomysł, sama nawet kiedyś miałam taki zeszyt, ale niestety mam tendencję do wykreślania tego, co już zrobiłam i nie wyglądał po czasie zbyt estetycznie... :D

      Usuń
  6. Od jakiegoś czasu miałam zamiar zakupić sobie kalendarz albo jakiś planner. Ale chyba to nie dla mnie, znacznie bardziej lubię organizować coś w swojej głowie i się tego trzymać. Zapisując na kartkach zawsze coś zgubię, zapomnę. Ale pomysł na pewno dla wielu osób przydatny
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł. Pierwszy raz widzę coś takiego. Ja mam swój organizer, w którym wszystko zapisuję ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią sobie wydrukuję bo takie plannery są świetne!
    Zapraszam na urodzinowy konkurs - do wygrania zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pomysły zapisuję na zwykłej kartce, cały plan tworzę w miesięcznym kalendarzu, wydrukowanym w całości na kartce a4. Na codzień stosuje tez listy zadań tak żeby wiedzieć co danego dnia musze wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listy zadań na co dzień są dobrym rozwiązaniem :)

      Usuń
  10. Super pomysł naszczescie w mojej głowie nigdy nic nie ginie i to właśnie tam wszystko przechowuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zazwyczaj zapisuję w kalendarzu :) Mam tendencję do gubienia kartek :)
    Obserwuję ":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe kartki zazwyczaj się gubią, ciężko je utrzymać w jednym miejscu..

      Usuń
  12. Fajny pomysł. Ja swoje plany związane z blogiem zapisuje w zeszycie :)
    Linki mi się otwierają ale obrazu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł, chociaż uważam, ze praktyczniejszy jest kalendarz
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem kalendarz jest baaardzo praktyczny :)

      Usuń
  14. Na pewno skorzystam z szablonów :3
    Wpadnij do mojej krainy:https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł ale nie dla mnie bo ja gubie codziennie miliony kartek :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zamiast mieć milion kartek można mieć właśnie jedną dużą! :)

      Usuń
  16. ❤ I'm following you
    http://riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam swój prywatny planner i tak staram się wszystko zapisywać : ) Opcja dobra, bo dzieki temu w jednym miejscu możemy mieć wszystkie zapisy ! ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry pomysł, aby mieć wszystko w jednym miejscu.
    Ja jednak zapisuje wszystkie swoje burze mózgowe w swoim kalendarzyku w notatkach, ale twoja propozycja też mi się podoba!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jakos nie mam takiego plannera ;p jakos nie odczuwam takiej potrzeby :)

    buuuziaczki!
    nowy post ;)
    http://justemsi.blogspot.com/2017/03/im-feeling-like-butterfly.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne już sobie kilka drukuje :D
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przydatny post, ja wszystko planuję w smartfonie, więc takie karteczki nie zdały by u mnie egzaminu :) Wiem jednak, że masa ludzi preferuje tradycyjne kalendarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami korzystam z telefonu, jak np. jadę autobusem, ale potem przepisuję wszystko na planner, żeby się nie zapodziało :)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. To nie ma na co czekać, tylko drukować póki gorące! :)

      Usuń
  23. Ja założyłam sobie specjalny, flamingowy notatnik od spraw bloga. Sprawuje się równie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "flamingowy notatki do spraw bloga" - brzmi bardzo ciekawie

      Usuń
  24. Nice planner, wonderful idea!
    Love your blog.
    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne rozwiązanie. :) Z pewnością wypróbuję. :)

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ojacie! :D ale genialny pomysł! :D pożyczam, drukuje i stosuje
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny pomysł :) ja jeśli mam jakiś pomysł odnośnie bloga to zazwyczaj zapisuje go w kopiach roboczych do danego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. coś dla mnie. Ja jak nie zapisze jakiegos pomysłu szybko to potem naprawde nie moge sobie nic przypomniec

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie ma co zwlekać, tylko drukować, żeby już żaden pomysł nie uleciał :)

      Usuń
  30. Drukuję niebieski! <3
    Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy pomysł, a takie miłośniczki wszelkiego rodzaju plannerów, kalendarzy i notatników jak ja, po prostu uwielbiają takie rzeczy. Sama posługuję się podobnym narzędziem, lecz nie drukuję pojedynczych kartek, tylko rozrysowuję sobie to w zeszycie, który służy mi jako blogo-kalendarz.

    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogo-kalendarz :D Chyba zrobię sobie też coś takiego na następny rok :)

      Usuń
    2. Pomysł idzie na moją listę rzeczy do zrobienia :D

      Usuń
  32. Oo, bardzo ładne planery :) Muszę sobie pobrać, bo później zapominam o czym to chciałam napisać :D Wybieram kolor zielony, by było tak wiosennie. Link działa i udało się pobrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wszystko w końcu działa poprawnie :) Zielony też mi się właśnie kojarzy wiosennie i marzec póki co jest u mnie na "zielono" :D

      Usuń
  33. Przepiękne planery! Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja odkąd chcę wrócić na bloga, nie mam zupełnie pomysłów, a jak mam to za chwile uciekają i zostaję z niczym. Wydrukuję sobie którąś wersję jak już będę miała dostęp do drukarki. Brakuje tylko różowego kolory, Sylwia, mogłaś pomyśleć o mnie i o tym, że uwielbiam różowy! :D
    Buziaki Kochana <3
    Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, ja wciąż czekam na więcej postów u Ciebie :)
      No i kurcze - druga osoba chce różowy, a ja nie pomyślałam wcale o tym kolorze. Aga wybacz ;c

      Usuń
  35. Ja w kalendarzu i na luźnych kartkach mam spisane wszelkie pomysły, ale naprawdę fajny pomysł z tym plannerem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Całkiem ciekawe, ale szczerze mówiąc i tak bym z tego nie korzystała, bo ja nie umiem nic zaplanować, jeżeli chodzi o bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zrobiłam sobie oddzielne kartki w kalendarzu przeznaczone właśnie na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam planowanie i zapisywanie sobie wszystkiego. Czuję się jakoś bardziej pewnie i lepiej zorganizowana :)

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej zorganizowania - też dobrze znam to uczucie :)

      Usuń
  39. Ciekawy pomysł. Sama szukam czegoś co pomogłoby mi zaplanować to co planuję napisać itd.

    OdpowiedzUsuń
  40. Niezły pomysł i bardzo ładne wykonanie. Ale wydaje mi się, że jedno miejsce dla wszystkich pomysłów ułatwia organizację, może jakby tak zrobić notes z tych kartek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł! Ja np. zapisane kartki z całego miesiąca daję do segregatora do zakładki "blogowe archiwum", stworzenie książki czy notesu z takich plannerów byłoby także niezłą pamiątką na późniejsze lata :)

      Usuń
  41. Genialne! Chyba sobie wydrukuje bo z moim zapominalstwem każdy powrót do prowadzenia bloga kończył się upadkiem przez brak harmonogramu :/ Dziękuję za pomysł!
    Genialny blog,będę wpadać częściej :D
    Pozdrawiam Pa0lka :*

    _______________________

    http://pa0lka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Niezły pomysł, wykorzystam jeden z szablonów :)

    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, cudowne są te plenery! *_* Bardzo fajny pomysł, pozdrawiam :*


    http://justiifly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy nie widziałam takich plenerów! Świetna sprawa, gratulacje dla Ciebie kochana ;)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne planery. Bardzo mi się podobają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja wszystko organizuję sobie w telefonie, ale myślę o założeniu specjalnego dzienniczka dla spraw blogowych - tak mi łatwiej, bo jak wiadomo - szybkie nieposegregowane notatki sprawniej wykonuje się piórem, a nie klikając w ekran smartfona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #6: Słoik Pozytywnych Cytatów

"Bądź wierny swojej pasji, bo ona nigdy Ciebie nie zawiedzie, tak jak mogą zrobić to ludzie."