Przejdź do głównej zawartości

Hello February



Cześć!
Witam Was w nowym miesiącu! Nigdy jakoś nie przepadałam za lutym, ponieważ kojarzył mi się stricte z Walentynkami, czystą komercją, wszędzie widoczną miłością od której aż zbierało się na wymioty, wszyscy nagle stawali się sztucznie szczęśliwi albo na wyrost pokazywali swoje uczucia na ulicach... Ale w tym roku to jakoś nawet tak się cieszę. Nie wiem czemu, nie przeszkadza mi już to. Dlatego postanowiłam Was też wprowadzić w takich nastrój, niekoniecznie walentynkowy, haha! 😍 Zapraszam do Inspiracji na Luty!







[wszystkie obrazki pochodzą ze strony: We Heart It]

Komentarze

  1. Jeju ja do dziś na myśl o Walentynkowych czuję, że mnie skręca. Mimo, że mam chłopaka uważam, że to święto nie ma zbytnio sensu bo jak się kocha to cały rok i można pokazać to tak po prostu. Nie trzeba do tego żadnych świąt. :) A co do zdjęć jako, że uwielbiam mieć dużo wszelkich kwiatów wokół siebie to te bukieciki są śliczne. :) Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też te bukieciki przypadły do gusty i już zdobią mój pokój :)

      Usuń
  2. a ja tam lubię luty :p pewnie dlatego, że mam urodziny chwilę przed walentynkami :D a co do samego święta zakochanych to też nigdy nie przepadałam za tym świętem.. ludzie powinni okazywać sobie miłość każdego dnia, a nie od święta. Jestem już z chłopakiem wiele lat, ale dla nas 14 lutego to dzień jak każdy inny :) super inspiracje, zwłaszcza te zawinięte róze są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie luty moglby sie juz skonczyc bo mam serdecznie dosc zimy.. ile mozna? W tym roku to istne szaleństwo! A walentynki to fajne swieto, lubie posmiac sie z osob ktore raz w roku wyznają sobie wielką milosc i daja prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ciekawe podejście :P No fakt, zima już powoli przesadza z temperaturami i śniegiem :(

      Usuń
  4. Ja uwielbiam luty, ale nie ze względu na walentynki lecz dlatego, ze w tym miesiącu sa moje urodziny. W tym roku z przyjaciółkami postanowiłyśmy w walentynki iść do kina. ;) thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieca solidarność - to mi się podoba :)

      Usuń
  5. Ja zawsze to postrzegałam jako normalny dzien a teraz mysle ze jest to kolejny wspanialy dzien z moja miloscia i swietny czas aby sie kreatywnie spełnić. Mozemy porobic ozdoby, prezenty, ugotować cos tematycznego :) mozna bardzo fajnie spedzic ten czas. Buziaki

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi luty się kojarzy z feriami :3. Walentynki mi nie przeszkadzają, już gorsze jest to narzekanie na nie cały czas ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym mieć ferie... ! Zazdroszczę :)

      Usuń
  7. Ja też mam podobne wrażenie co do lutego, ale da sie przeżyć :)
    Moja mama ma urodziny to też czynnik, dla ktorego go lubię
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, kolejna osoba będzie świętować urodziny w lutym :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie posty z inspiracjami!
    A co do walentynek, to wydaje mi się, że miłość trzeba sobie okazywać cały rok, a nie tylko w lutym :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja własnie nie przepadam za lustym ani walentynkami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani za tym, ani za tym - to jak przetrwać taki miesiąc? :D

      Usuń
  10. Nie lubię lutego głównie bo nadal jest zima ;) Walentynki szczerze mi są obojętne, myślę że ta otoczka wokół tego nie minie bo to pieniądz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima wszystkiemu winna, ale zgadzam się z tym :)

      Usuń
  11. Ja uważam, że walentynki to nie jest jedyny dzień, w którym warto pokazać, że się kocha. Według mnie to święto jest bezsensu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam lubie walentynki :D mile swieto ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia z inspiracjami :) a co do Walentynek, to szczerze mówiąc to święto jest mi zupełnie obojętne :) sama go mie obchodzę, ale jeśli ktoś lubi, nie mam nic przeciwko :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Cudowny, walentynkowy post! :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ZAPRASZAM! ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja lubię walentynki :) mimo, że to takie wszystko komercyje, przesłodzone, to podoba mi się to :) przynajmniej nie jest to kolejny, codzienny dzień a jakaś odskocznia od rzeczywistości :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe podejście do sprawy. Jakby nie patrzeć właśnie dzięki temu "chaosowi" walentynkowemu jest jakaś taka odskocznia od codzienności... :)

      Usuń
    2. Właśnie zrobiła się moda na : ,,nienawidzę walentynek, walę drinki " i nie mam nic przeciwko temu, jeśli ktoś ukradkiem nie wspiera tej machiny komercyjnej i nie kupuje misiów, serduszek i kartek, bo to już zawiewa lekką obłudą ;)
      Moim zdaniem takie dni też są potrzebne, bo oczywiście, że miłość należy okazywać przez cały rok, ale czy nie można cieszyć się jednym dniem do tego stricte przeznaczonym ? ;) TAK PO PROSTU ;)
      :*
      www.pudernik.pl

      Usuń
    3. No oczywiście, że są potrzebne, ale zamiast takich walentynek mogłyby być dni przyjaźni, uśmiechu itp. które tak samo mogłyby być promowane i nagłaśniane. Myślę, że to by nikogo aż tak nie drażniło... Bo nagle nadchodzi 14 lutego i wszystkie pary zaczynają sobie nadmiernie okazywać miłość, osoby samotne się irytują, a osoby które właśnie stracił drugą połówkę przeklinają wszystko dookoła...

      Usuń
  16. Dla mnie walentynki to taki zwykły dzień, tym bardziej jak trafia w środku tygodnia - mąż wieczorem w pracy a ja sama w domu z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób spędza je podobnie... Nie wiem czy to dobrze czy źle, dla mnie jest to obojętne. Zwłaszcza jak napisałaś - gdy jest w środku tygodnia.

      Usuń
  17. Super zdjęcia!
    Ja też kiedyś nie lubiłam walentynek haha :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne walentykowe inspiracja ja osobiście nie lubię tego święta kojarzy mi się z taką sztucznością :P
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skojarzenie :D Pewnie wiele osób ma podobne :P

      Usuń
  19. A ja mam nadzieję,że luty będzie lepszy od poprzedniego miesiąca ;) za niedługo urodzinki więc jeszcze większy plus :D Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo! Ja ogólnie mam nadzieję, że reszta miesięcy będzie lepsza od stycznia, bo to była porażka ..
      I życzę Ci wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń w dniu urodzin! :)

      Usuń
  20. Te kartki walentynkowe z emojis są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. osobiście to też mam nadzieję że z końcem lutego zima nas pożegna bo też już troszkę mam jej dosyć:P a co do lutego i święta zakochanych to nigdy nic do tego nie miałam;) w sumie to nawet podoba mi się to że na mieście kończy się okres ozdób świątecznych a zaczynają się na wystawach pojawiać serduszka i różne gadżety;) cieszy to moje oko:P
    Pozdrawiam
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się te wiszące żarówki widziałam takie w ikea i widzę je u siebie w pokoju :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się też podobają, mają swój urok :3

      Usuń
  23. świetne zestawienie inspiracji! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne są te kartki Walentynkowe z serduszkami :*
    Mało brakuje mi do 140 obserwatorów. Pomożesz?

    Cudny masz blog- będę wpadać częściej

    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!

    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi od zawsze walentynki były obojętne, bez względu na to czy byłam w związku czy też nie ;) Swoją drogą super inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie walentynki jakoś nie mają dużego znaczenia. Jak się kocha, to się kocha cały rak nie tylko 14 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne inspirację :)

    Walentynki postrzegam jako normalny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Od czasu kiedy się iście zakochałam, uwielbiam Walnetynki hihi :) Dziękuję za Inspirację Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubie Walentynek. Nie lubię żadnych sztucznie wykreowanych komercyjnych "świąt". Dla mnie to tylko komercha, która pod płaszczykiem aniołków serduszek i cukierkowej miłości, ma wydrenować kieszenie naiwnych. :) Dlaczego tak? Bo sprowadza się uczucie do karteczki, czekoladek i kawusi w Starbuniu.. tak wiem, wredna jestem.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha najlepsza ironia jaką dziś przeczytałam ! :D

      Usuń
  30. Mi akurat luty kojarzy się z zimnem :) mam nadzieję, że w moim otoczeniu będzie spokojnie w walentynki. Najgorsze jest właśnie to wszystko na siłę w tym dniu. Walentynki powinno się obchodzić codziennie ;) Pomimo niektórych zachowań ludzi walentynki nie są takie złe :) Inspiracje bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne inspiracje! ja tam nie jestem wybredna jeśli chodzi o miesiące ;D nie mam z tym problemu, każdy ma w sobie coś fajnego :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli obserwujesz - daj znac, odwdziecze sie :) buziaki! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojjj ja też nie przepadam za lutym, nie chodzi tylko o ten walentynkowy splendor, ale jest taki...nijaki. Często plucha, taki okres przejściowy. Ble. Ale inspiracje zamieszczone przez Ciebie są cudne! :) Świetny post :)

    Buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Grey'a nienawidzę i niestety luty mi się kojarzy tylko z nim :P dlatego to dla mnie trudny miesiąc :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie luty to taki sam miesiąc jak każdy inny. Mimo, że mam chłopaka to walentynek zbytnio nie obchodzimy :) Cudowne inspiracje!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja w tym roku mam odwrotnie... Co zazwyczaj walentynki mi nie przeszkadzały, o tyle w tym roku ich nadejście wydaje się być... nieznośne :)
    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie luty jest neutralny. Walentynki też są ok. Tylko pogoda mogłaby być lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja ze swoim chłopakiem zbytnio nie obchodzimy walentynek ;)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja z moim nie obchodzę walentynek, kupujemy sobie tylko drobiazgi, akurat teraz zaszalałam ale bardzo chciał karnet na siłownię to kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też nie przepadam za lutym, chce już wiosne!
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi totalnie luty nie kojarzy się z Walentynkami lecz z wydatkami i imprezami rodzinnymi :p
    Nie ma to jak urodziny taty,mamy i bratowej praktycznie w tym samym czasie (11,15,16).
    Uwielbiam w 14 lutego wyznawać miłość i dawać coś niewielkiego wszystkim osobą bliskim memu sercu ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne zdjęcia, przyjemnie odwiedza się blogi na których widać staranność nawet w doborze grafiki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #6: Słoik Pozytywnych Cytatów

"Bądź wierny swojej pasji, bo ona nigdy Ciebie nie zawiedzie, tak jak mogą zrobić to ludzie."