Przejdź do głównej zawartości

Zaful #1



Cześć kochani!

Jak pamiętacie (lub może nie) pisałam jakiś czas temu, że dostałam propozycję współpracy i zrobiłam zamówienie. Na paczkę czekałam nawet krótko, chociaż w przeciwieństwie do zamówień na terenie kraju było okres dostawy był nieco dłuższy (10 dni), ale za to przesyłki oczekiwałam z wielką niecierpliwością. Codziennie sprawdzałam, gdzie znajduje się przesyłka. W końcu to pierwszy raz! Byłam ciekawa jak faktycznie wyglądają ubrania, które zamówiłam, jakiej są jakości, czy rozmiar jest dobry, czy kolor odpowiada kolorowi ze strony i wiele innych pytań, które pewnie każdemu krążą po głowie, gdy składa zamówienie przez Internet. I jaka była moja reakcja, gdy tylko otworzyłam paczkę?

Zacznę może od tego, że przesyłka była bardzo dobrze zapakowana, a w środku znajdowały się: sweter (klik) oraz legginsy (klik). Co prawda, zamawiałam także zegarek, ale niestety wtedy już nie było go na stanie i może mi się uda go zamówić następnym razem, bo odkąd go zobaczyłam, to się w nim normalnie zakochałam!

Bardzo bałam się, że będą to typowe "chińskie" ciuszki, ale z czystym sumieniem mogę napisać, że sweter ląduje na półce z moimi ulubionymi cieplutkimi sweterkami. W dotyku jest bardzo przyjemny i co najważniejsze ciepły, a ja jestem zmarzluchem, więc jak najbardziej mi to odpowiada. Kolor odpowiada kolorowi ze strony, więc nie ma co się obawiać, że zamawiając np. czerwoną bluzkę przyjdzie nam ona innego koloru. Rozmiar, oczywiście jeżeli dobrze popatrzy się w tabelę rozmiarów, która jest bardzo dobrze widoczna przy wybieraniu produktu, jest dobry i odpowiada temu, co jest podane na stronie. Legginsy raczej na zimę nie są, bardziej na wiosnę lub wczesne lato, ale także jestem z nich zadowolona - nie prześwitują bielizny, podkreślają bardzo ładnie nogi. Nie mogę się doczekać cieplejszych dni, kiedy będę mogła je założyć. Zresztą sami możecie ocenić :)




Oczywiście najpierw była "sesja" na snapie ---> lvlhard  😂

Legginsy - tutaj                                                        Sweter - tutaj

Post pojawił się dzisiaj, nie jutro, ze względu na to, że mam wolną chwilę i staram się wykorzystać ostatnie godziny weekendu.

Widzimy się 21 stycznia w następnym poście :) 

P.S. Byłabym bardzo wdzięczna za kliknięcia w powyższe linki 😏 

Komentarze

  1. Prześliczny jest ten sweterek! Bardzo oryginalny, nie widziałam jeszcze takiego kroju 😉
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek , ślicznie w nim wyglądasz :)!
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również współpracuję z zaful i bardzo lubię ubrania z tej stronki :)
    weronikjankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy bardzo fajne, klasyczne. Sweter niestety ani kolorem ani krojem nie trafia w mój gust. A jaki jest skład tego swetra?

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolor swetra.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek sama mam taki tylko błękitny również od zaful;) poklikane pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zazdroszczę Ci tego swetra :) Piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie również pisała ta firma jednak ja nie podjęłam tej współpracy. Życzę powodznia w współpracy.
    Bardzo podoba mi się ten sweter jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam tyle różnych swetrów, ale w takim kolorze jeszcze nie! Jest świetny i bardzo Ci pasuje :) Coraz bardziej przekonuję się do chińskich ciuszków, choć z początku nie miałam do nich dobrego nastawienia. Mam nadzieję, że ten zegarek jeszcze się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję go właśnie znowu spróbować zamówić, oby tym razem dla mnie starczyło!

      Usuń
  10. super stylizacja, piękny kolor sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny ten sweterek! W ogóle cała stylizacja przypadła mi do gustu :) Musi być bardzo wygodna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest przepiękny ♥, mamy takie samo łóżko :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny sweterek :)

    http://mytruetherapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem fanka chokerów wszelakich, więc i sweterek średnio mi się podoba. ;) Ale.. najważniejsze że Ty się w nim dobrze czujesz!

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi również bardzo podoba się ten sweterek i planuję go kupić! Wygląda super!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się sweterek
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest ten sweterek. :) Pierwszy raz, spotkałam się z takim krojem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapraszam na Stronę sklepu Zaful - tam jest więcej takich sweterków o podobnych krojach :) Do wyboru do koloru :)

      Usuń
  18. Nigdy nie widziałam podobnego sweterka ;) Bardzo oryginalny!!

    http://queen-maggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Coraz częściej widuję tę stronę na blogach, chyba w końcu skuszę się na coś z ich asortymentu ;)
    Bardzo fajny sweterek. Poklikane.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sweterek jest niesamowity! Ślicznie wyglądasz :) Pomagam i klikam :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. spodobał mi się sweterek który wybrałaś :) ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też bardzo się spodobał ten kolor :)

      Usuń
  22. A very nice blog, congratulations for your work!!!kiss👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny sweter , ostatnio ten krój bardzo często pojawia się na innych blogach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dużo osób ogólnie współpracuje z tą firmą, co właśnie można zaobserwować na innych blogach :) Prawdopodobnie też na innych blogach mogły być podobne propozycje garderoby :)

      Usuń
  24. Ładnie wyglądasz. Pozdrawiam i obserwuję ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor wybrałaś tego swetra,
    Kliknięte - będę wdzięczna za to samo.
    zapraszam do mnie :) Odwdzięczam się za obserwację

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Z chęcią wpadnę też poklikać ! :P

      Usuń
  26. Bardzo fajnie wyglądasz, taki krój swetra jest świetny i wpadł mi już dawno w oko, mam nawet coś podobnego w mojej szafie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. rzeczywiście bardzo fajny sweterek :)

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten sweterek jest cudny, nic dziwnego, że podbija instagrama <3 Ja bardzo lubię współpracę z Zaful, także i Tobie życzę, aby była owocna :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny, musztardowy kolor :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl 💙

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny sweter, jeszcze takiego nie widziałam :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny sweterek!
    Ślicznie wyglądasz <3
    Ja również otrzymałam od tego sklepu paczuszkę i jestem bardzo z niej zadowolona
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. ten sweterek jest mega ciekawy, bardzo dobry wybór

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Zaful! Sweterek jest świetny ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  34. Boski sweterek :)
    Ubrania z zagranicznych stron w niczym nie różnią się od tych, które kupujemy w zwykłych sieciówkach.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wzięłam już udział! Dziękuję za informację :)

      Usuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Zaufanie jest najważniejszym elementem w relacjach międzyludzkich – czy to chodzi o miłość, czy przyjaźń czy relacje w rodzinie. Zdarza się nam jednak zrobić coś, czego potem bardzo żałujemy.  Zaufania nie dostaje się od tak, raz na zawsze – zostaje się nim obdarzonym po jakimś czasie, jeżeli na nie zasłużyliśmy. Raz nadszarpnięte odbudowuje się wolno, bo zawiedliśmy.  Dlaczego jest ważne? Bez zaufanie nie zbudujemy prawdziwych relacji z innymi ludźmi, nie wspominając już o związkach typu przyjaźń czy miłość.  Bez niego żylibyśmy w ciągłym lęku, podejrzliwościach i z mnóstwem wątpliwości co do samych siebie, jak i innych. Nie czulibyśmy się bezpiecznie. 
Zaufanie to bardzo cienka nić, którą można zerwać jednym słowem. Bardzo ciężko je odbudować, ale można to zrobić. Poniżej znajdziesz kilka porad.


DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…