Przejdź do głównej zawartości

Zaful


Cześć, tu znowu ja! Dwa posty tego samego dnia? Czemu nie!

Jak niektórzy z Was już wiedzą, nie cierpię robić zakupów. Dlaczego? Bo muszę stać w kolejkach, spędzić mnóstwo czasu w galeriach, a i tak nie mam nigdy pewności, że znajdę to czego szukam. Wiąże się to dla mnie ze stratą czasu i późniejszym złym humorem. Na szczęście z pomocą przychodzą zawsze zakupy przez Internet! Czasami spędzam trochę czasu na stronach internetowych różnych sklepów - od ubrań aż po kosmetyki. 
Ostatnio, dokładnie 24 grudnia, los się do mnie uśmiechnął i odezwała się do mnie osoba z firmy ZAFUL. Jako, że nie raz mogłam oglądać różne rzeczy z ich sklepu na innych blogach, mam pewność, że będą one raczej dobrej jakości.


Swetr - ZAFUL
Przeglądając na spokojnie ofertę ZAFUL,  byłam mile zaskoczona. Jest ona bardzo bogata. Wcześniej nie miałam okazji, aby dłużej pobuszować w ich asortymencie, ale tego dnia pokusiłam się właśnie na takie małe szaleństwo. Na stronie można znaleźć:
- bluzki, 
- topy, 
- koszule, 
- ciepłe sweterki, 
- płaszcze czy kurtki, 
- sukienki, 
- spodnie i legginsy,
- a nawet stroje kąpielowe czy bieliznę.
Oprócz tego mają w ofercie buty, a która kobieta nie kocha butów? Ja kocham i mogłabym mieć ich baaardzo dużo, hihi!  Co bardzo mi się spodobało, to fakt, że istnieje zakładka dla osób uprawiających sport, więc... to coś idealnie dla mnie! Tym bardziej, że powoli zbieram się do tego, aby wrócić do regularnych treningów. Ale co to byłby za sklep bez akcesoriów? I znowu miłe zaskoczenie - ostatnio mam fazę na zegarki, a na stronie jest ich pełno 💗 Oprócz tego torebki, różne nakrycia głowy, szale oraz biżuteria. Nawet udało mi się zobaczyć pędzle do makijażu. Czyli jaki jest wniosek? - Jest tam wszystko, czego każda kobieta potrzebuje! :)

Ceny są przystępne. Można znaleźć bardzo fajne promocje (od razu podaję link do tego: klik) i upolować bardzo fajne ciuszki, za naprawdę niewielką kwotę.

Jeżeli chodzi o wysyłkę produktu, na stronie możemy przeczytać, że do Polski standardowa przesyłka jest darmowa powyżej $30 i paczka będzie szła do nas od 10 do 18 dni. Jeżeli chcemy wybrać przesyłkę ekspresową, to darmowa przesyłka będzie od $99 i będzie szła do nas nieco krócej, bo od 6 do 10 dni. I co mi wpadło w oko, to porządne opakowania do wysyłek.

Bardzo podoba mi się na stronie ZAFUL to, że wchodząc na każdy produkt, poniżej jest tabela rozmiarów. Nie trzeba szukać i sprawdzać, czy rozmiar M to faktycznie rozmiar M, a nie L czy S, jak to czasami się zdarza, że rozmiarówka bywa zaniżona lub zawyżona. Mamy pewność, że zamówiony towar faktycznie będzie do nas dopasowany, a to jest najważniejsze.


Sweterek - klik                         Strój kąpielowy - klik                         Bluzka - klik  

Bielizna - klik                                  Choker - klik                              Bielizna - klik   
Pędzle - klik                                   Szal - klik                                      Plecak - klik
Torebka - klik                              Sukienka - klik                             Zegarek - klik

Gorąco zachęcam do przejrzenia oferty sklepu ZAFUL oraz zajrzycie koniecznie na  Instagram firmy oraz na na Facebooka!


P.S. już nie mogę się doczekać, aż przesyłka dotrze bezpiecznie do mnie! Ciekawi jesteście co zamówiłam?

Komentarze

  1. Zauf to jeden z lepszysz sklepów internetowych. Mają bardzo ładne ubrania. Tak na prawdę to 3/4 ich rzeczy chciałabym mieć ☺ kiedyś nawet proponowali mi współpracę. Jednak zaczęłam dopiero przygode z blogiem i nie było sensu. Liczę na post gdy dotrze przesyłka jestem mega ciekawa co zamówiłaś. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie uprawiam sportu - jestem zbyt leniwa.
    Jestem ciekawa co zamowilas i gratuluje, ze odezwala sie do ciebie taka fajna firma!
    Pozdrawiam!
    moj blog❄

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie też ostatnio napisali :) Bardzo jestem ciekawa, co zamówiłaś, więc czekam na post z rzeczami. Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała tam pozaglądać i zobaczyć co mnie zachwyci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to jestem ciekawa co zamówiłaś :) Sama czekam na swoją paczkę od nich :) Mam nadzieję, że jakościowo się nie zawiodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się sposób jaki przedstawiłaś firmę, jest inny. ciekawszy. Ej mi się to podoba
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Zaful. Dostałam od nich paczkę i rzeczy są bardzo dobrej jakości :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaful ma bardzo ładne rzeczy! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa co zamówiłaś. Widzę kolejny post tego typu, więc myślę, że dużo osób podejmuje z nimi współpracę lub kupuje od nich rzeczy. Ciekawi mnie jakość tych produktów.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam ( niktóre ceny : 10,31 4,56 5,03) Bardzo podobają mi się cicuhy z tego sklepu, ciągle się zastanwiam czy czegoś nie zamówić. Martwi mnie tylko czy na pewno dojdą ? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałam okazję z nimi współpracować :)
    Poklikane. Zapraszam do mnie i do poklikania w linki również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mają ciekawy asortyment ! Poklikane :*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się rzeczy z tego sklepu, ale nigdy nie miałam okazji coś zamówić ;p

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny jest ten plecak :) Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego co widzę, to jest to faktycznie naprawdę dobry sklep internetowy. Ja jednak nie mam zaufania co do zakupów internetowych, bo nigdy nie wiem, czy dana rzecz faktycznie będzie wyglądać tak, jak na fotografii lub czy rzeczywiście będzie dobry rozmiar.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y
    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię firmę Zaful, ze względu na jej rzetelność i duży wybór w asortymencie :)
    Oczywiście, pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaful nie słyszałam takim sklepie, ale super post i ciuchy mi twoje podobają :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ich asortyment, mają piękne rzeczy. Obserwuje/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten sam problem. Zawsze kiedy idę go galerii jakoś nie potrafię nic dla siebie znaleźć. Asortyment tego sklepu jest na prawdę ciekawy :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mega post! Rzeczy piękne wybrałaś ♥ Mam taki choker, jest super :D Zaful to świetny sklep internetowy :)
    Zapraszam na stylizacje z ich rzeczami:
    http://marysiachudy.blogspot.com/2016/12/jestem-olaf-i-troche-brakuje-mi-zimna.html
    Pozdrawiam! ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię ten sklep. Zrobiłam już tam dwa razy zakupy :) Niebawem dodam wpis na bloga :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja nie kupuję... te same rzeczy są w Wólce Kossowskiej.. czy centrum Marywilska, a mogę je przymierzyć, cenowo wychodzi podobnie. Przeraża mnie też długie czekanie. Miesiąc? trzy razy by mi się odwidziało... :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Klikam i klikam bo wszystkie rzeczy jakie przedstawiłaś są naprawdę ciekawe i na dodatek w moim guście :)
    Gratuluje współpracy kochana i życzę w nowym roku jak najwiecej takich sytuacji!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne ciuszki.
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #6: Słoik Pozytywnych Cytatów

"Bądź wierny swojej pasji, bo ona nigdy Ciebie nie zawiedzie, tak jak mogą zrobić to ludzie."