Przejdź do głównej zawartości

Świąteczne Inspiracje 🎄

Grafika - We Heart It

Hej!
Dziś zapraszam Was na inspiracje świąteczne, które z pewnością wprawią każdego w świąteczny nastrój 🎅 Jako, że sama uwielbiam oglądać pozytywne obrazki czy zdjęcia, postanowiłam, że pomogę niektórym z Was, jeżeli nadal nie możecie poczuć zbliżających się świąt, zobaczyć, że święta to nie tylko czas spędzony w kuchni przy garach, czy wielkie generalne sprzątanie i same problemy z odpowiednim wyborem prezentów. Święta to czas magiczny, jedyny taki w roku, gdy możemy wszyscy razem się spotkać, porozmawiać bez stresu, po prostu miło spędzić czas. Pokazać komuś, że nam zależy.

Aktualnie właśnie wygrałam z grypą, która rozłożyła mnie na kilka dni i powoli wracam do żywych! Kochani, w następnym poście zapraszam już na rozdanie :) Mam dla Was jeszcze kilka niespodzianek do końca tego roku!

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It
Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It
Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Komentarze

  1. Nic tylko patrzeć i się cieszyć klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też planuję w ten weekend przystroić dom z rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pięknych zdjęć! A te dwa kotki rozczulające! Co do świątecznych wzorków na paznokciach - lubię u innych, nie u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam te kotki, stwierdziłam, że muszą być w inspiracjach ;3

      Usuń
  4. Mega inspiracje dodaja mega klimatu, teraz mozesz otwierac picolo i tanczyc nago bo skomentowalam ci bloga. Nie musisz dziekowac autografy rozdam pozniej po zdjecia prosze kierowac sie na mojego bloga link ponizej - pozdrawiam NAJLEPSZA BLOGERKA !

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokietki są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie przeglądało mi się ten post <3 czuć magię świąt, a ile słodkości mmm aż mój maluszek w brzuszku kopnął hihihi <3 pazurki też rewelacja :D i czekam na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje, lubię takie posty ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  8. Już czuję świąteczny klimat, nie mogę się doczekać
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Uwielbiam święta, a takie inspiracje to coś super! <3
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne inspiracje, już nie mogę się doczekać, gdy wrócę do rodziców i zaczniemy przygotowywać Święta. ;) bo u siebie w mieszkaniu już wszystko zrobiłam, łącznie z ubraniem choinki i sprzątnięciem wszystkiego co tylko można. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że szybko przetrwam weekend napiszę egzamin i będę mogła w 100%cieszyć się przygotowaniem do świąt.

      Usuń
  11. Jak ja kocham świąteczne inspiracje! Pomimo, że wcale tych świąt nie czuję w tym roku one zawsze wywołują na mojej twarzy uśmiech. :)

    http://karolinabanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. <3
    Wprowadza w ten świąteczny klimat, który uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świąteczny klimat towarzyszy mi już od jakiegoś czasu :D Świetne inspiracje. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne inspiracje :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to wszystko urocze i fajniutkie <3
    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! U mnie dom już przystrojony. Cieszę się klimatem..

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie wpisy z inspiracjami. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam przeglądać takie zdjęcia, a potem się na takie napatrzę i - czemu ja takich ładnych nie potrafię zrobić?! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje, choć szczeze mówiąc dalej nie czuje, że niedługo święta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje!

    http://czesc-jestem-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie inspiracje! Nadają fajny klimat :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybrałaś prześliczne inspiracje :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, nagle zrobiło się tak świątecznie i magicznie :)
    Naprawdę cudowne inspiracje :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Marzy mi się już w moim takim domu, domu jaki kiedyś zamierzam mieć, taka ogromna choinka. Pod nią ogrom prezentów, tak to chyba z Kevina mi się wzięło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My w tym roku kupiliśmy właśnie taką ogroooomną choinkę, ale sztuczną. Sęk w tym, że wygląda jak prawdziwa ^^

      Usuń
  28. Świetne inspiracje. Trzecie zdjęcie paznokci mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie cudowne ♥ ta ozdoba z bałwankiem mi się szalenie podoba ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Ahhh... Mnie się marzy, aby była duża, żywa choinka. To drugie u mnie niestety nie będzie :/ a szkoda...
    Obserwujemy?
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze jakoś nie ciągnęło do żywej choinki, ale kto wie? Może jeszcze kiedyś mi się odmieni :)

      Usuń
  31. Ostatnio coraz częściej kuszą mnie świąteczne paznokcie! Są cudowne, szczególnie z reniferkami i choinkami.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Patrzę i widzę zdjęcia i od razu jestem naładowana pozytywną energią . ;)

    Zapraszam.Może zostaniesz na dłużej ? :)
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)

      Wpadnę do Ciebie na bloga :)

      Usuń
  34. ŚWIETNY BLOG, MEGA POST! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mimo, że nie przepadam za świętami, na zdjęcia patrzyło się całkiem przyjemnie ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  36. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. :) życzę powodzenia !
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, aż nie wiem co napisać. Niezwykle motywujący komentarz!
      Dziękuję kochana :)

      Usuń
    2. Napisalas identyczny komentarz na 2 innych blogach to troche nieposzanowanie autora...

      Usuń
    3. Też to właśnie zauważyłam, a myślałam że to takie "docenienie". No szkoda... Widać niektórzy w ten sposób szukają "fanów".

      Usuń
  37. Te paznokcie z reniferkami są tak słodkie, że o nie mogę! *,*

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia inspirujące i bardzo pomocne :) uwielbiam taki klimat świąteczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia są cudowne ;) Zdecydowanie moje serce skradła pierwsza choinka i te cudne ekologicznie zapakowane prezenty ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie inspiracje! Nic tylko oglądać i oglądać z kubkiem ciepłego kakao w ręce <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak! Ale mi zrobiłaś ochotę na to kakao... i do tego pierniczki ;3

      Usuń
  41. Kocham takie inspiracje! Zwlaszcza z paznokciami!
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super inspirację :-) uwielbiam takie...
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne inspiracje! Te koty są świetne :') Nie mogę uwierzyć, że to już dzisiaj !!!

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…