Przejdź do głównej zawartości

Propozycje na świąteczne prezenty ✨

Grafika - We Heart It

✨Cześć kochani✨
Ostatnio ciągle zastanawiam się nad tym, co kupić bliskim na zbliżające się, już coraz szybciej, święta Bożego Narodzenia. W końcu zostały niecałe 3 tygodnie! Wpadłam na pomysł, żeby dodać tutaj swoje propozycje oraz może wy macie jakieś ciekawe pomysły, które bardzo chętnie przeczytam w komentarzach pod postem :)
Więc do dzieła!

1. Moją pierwszą propozycją jest własnoręcznie wykonany prezent. Uważam, że nie ma nic lepszego od prezentu, który zrobimy sami, włożymy w to nasz czas, dobre chęci i intencje. Jak to się mówi, prezent prosto od serca, jest jak dla mnie numerem 1!

DIY - Jak zrobić ozdoby z filcu *
* DIY - Słoik pozytywnych cytatów na 2017 rok *

Grafika Google - Jak dla mnie pomysł genialny na cieplutkie etui na smarftona :)

Grafika Google

Grafika Google

Grafika Google

2. Drugą propozycją jest kubek. Może być on świąteczny albo ze specjalną dedykacją. Ja pamiętam, jak dawno dawno temu jeszcze jak chodziłam do szkoły podstawowej dostałam właśnie w prezencie śliczny kubeczek. Na zewnątrz ma napis Ktoś wyjątkowy, a w środku specjalną dedykację, którą zawsze bardzo miło mi się czyta. Minęło tyle czasu, a ja go nadal mam i jest moim ulubionym kubkiem. Myślę, że coś takiego może być fajnym prezentem, zwłaszcza jeżeli mamy wśród bliskich kogoś, kto uwielbia pić kawę czy herbatkę :)

Grafika Google - właśnie taki kubeczek posiadam ja :)
Grafika Google

Grafika Google

Grafika Google
Grafika - We Heart It

3. Książka, jako prezent na każdą okazję? Jak dla mnie książka jest dobra na wszystko i zawsze mile widziana w propozycjach na prezent - zarówno na urodziny, imieniny, święta, a także na prezent bez okazji.

Grafika - We Heart It

4. Bon upominkowy/voucher może być dobrym prezentem dla osób, które słabo znamy lub dopiero co poznaliśmy, a chcemy im zrobić miłą niespodziankę. Jeżeli tak naprawdę nie wiemy co dana osoba lubi i czym się interesuje, nie ma sensu strzelać jak kulą w płot, tylko postawić na coś wartościowego, jak bon upominkowy na daną kwotę, który potem będzie mogła ta osoba wykorzystać. Może to być wizyta u kosmetyczki, u fryzjera, czy nawet zakupy w drogerii czy sklepie z ubraniami.

Grafika Google

5. A może kolaż ciekawych zdjęć? Można go zakupić w Internecie, ale także zrobić samemu. Zdjęcia mogą przedstawiać Wasze wspólne momenty, budzić wspomnienia... :)

Grafika Google
Grafika Google
Grafika - We Heart It
6. Kosmetyki, jak dla mnie są niezłym pomysłem na prezent, jednak trochę dla mnie są oklepane. Tak samo jest w przypadku perfum. Coś takiego kupuje się przeważnie szybko w sklepie, bez emocji, byleby tylko kupić i mieć z głowy, może się mu/jej spodoba a może nie, grunt że prezent dostanie. Jednak dość często zauważyłam, że właśnie kosmetyki oraz perfumy pojawiają się na różnych stronach jako propozycje na prezent. Co Wy myślicie o tym?

Grafika - We Heart It
7. Planner/organizer/kalendarz - coś praktycznego, ale też ślicznego.

DIY - Jak zrobić własnoręcznie planner *


Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It

Grafika - We Heart It


Komentarze

  1. Masz rację: nie ma lepszego prezentu, niż taki wykonany przez siebie. świetne pomysły!

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem kosmetyki są ratunkiem. ;) Ja na prezenty nałogowo kupuję książki. :D Najpierw dyskretnie wypytuję potem kupuję. Taka moja mała wendetta na rzecz zwiększenia czytelnictwa. A poważniej.. kubki są super! Świąteczne zestawy kosmetyków sa okej.. w drogeriach można upolować super zestawy w korzystnych cenach, z tym, ze mówię o tych z wyższej półki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasami faktycznie można upolować coś fajnego dobrej jakości i za przyzwoitą cenę :)

      Usuń
  3. Świetne pomysły :) ja zawsze sie ciesze z kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pomysły! Ja dla mamy zrobiłam słoik pozytywnych myśli z Twojego posta i jest naprawdę mega mega fajny :D Myślę, że się ucieszy! Masz naprawdę cudownego bloga ♥
    Pozdrawiam kochana! :**
    Marysia z http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę miło mi czytać taki komentarz! Mama na pewno będzie zadowolona ;3

      Usuń
  5. Trafiłaś z tymi propozycjami idealnie w mój gust, ale ja mam obdarować kogoś a nie siebie :')
    Uratowałaś mnie jednym ze zdjęć! W tym roku stawiam także po trochu na diy.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wydaje mi się, że zrobię prezenty własnoręcznie, tylko muszę znaleźć odrobinę czasu na to :)

      Usuń
    2. I też zamierzam zrobić prezenty dla kogoś haha :D

      Usuń
  6. świetne propozycje! ja uwielbiam robić prezenty ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnoręczne prezenty od serca są zdecydownie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje. Wolę robić prezenty niż je dostawać :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo - też zawsze wolę dawać i sprawiać komuś przyjemność, niż dostawać. Zawsze myślę najpierw o innych a potem dopiero o sobie :D

      Usuń
  9. W tym roku mam właśnie kilka pomysłów co do własnoręcznych prezentów, a co z tego wyniknie to zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły. Ja większośc prezentów mam już zaplanowanych. Wystarczy kupić i zapakować :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ouhhhh ... też bym tak chciała.. ;c właśnie zaraz lecę na szybki shopping po pracy, żeby zobaczyć co w tym roku OFERUJĄ sklepy :D

      Usuń
  11. Świetne propozycje kochana, kubeczki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jednej strony banalne, ale z drugiej w tym są bardzo trafione i niecodzienne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubki są ok, pod warunkiem że ktoś nie ma już ich całej półki w szafce i codziennie nie wybiera innego do picia kawy ;) Ale książka - to chyba jednak niewyczerpany zasób możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne propozycje :) Najtrudniej jest z prezentami dla facetów :( Obserwuję i zapraszam do mnie: https://sajjida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne pomysły!
    W tym etui smartfonowi będzie ciepło (:
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No śliczniusie jest to etui ! Chyba zrobię coś takiego sobie na zimę :)

      Usuń
  16. Uwielbiam sama robić prezenty.
    Do tego tylko słodycze, jakieś drobiazgi, ładny papier pakunkowy i prezent idealny ;)
    http://sleepybeautygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem zdania, że vouchery to najlepszy pomysł :) Być może mało kreatywny, no ale cóż :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sądzę, że perfumy to nie najlepszy pomysł na prezent, bo po pierwsze oklepane, a po drugie bardzo ciężko jest trafić w gust danej osoby, nie zawsze to co nam się podoba musi się spodobać drugiej osobie.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Kubki i książki to standard, który lubię :D kubków mam już ze 20 :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już mam prawie wszystkie prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękny planner. Z ciekawości zajrzałam do DIY. Świetny pomysł. Chyba spróbuję taki zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysły na prezenty super :) Wiadomo, że najlepsze są wykonane własnoręcznie, ale niestety nikomu się już nie chce robić czegoś samemu. Łatwiej jest pójść do sklepu i coś wybrać. Moim zdaniem kosmetyki to dobry prezent, bo są przydatne i potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo interesujące pomysły na prezent!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Zaufanie jest najważniejszym elementem w relacjach międzyludzkich – czy to chodzi o miłość, czy przyjaźń czy relacje w rodzinie. Zdarza się nam jednak zrobić coś, czego potem bardzo żałujemy.  Zaufania nie dostaje się od tak, raz na zawsze – zostaje się nim obdarzonym po jakimś czasie, jeżeli na nie zasłużyliśmy. Raz nadszarpnięte odbudowuje się wolno, bo zawiedliśmy.  Dlaczego jest ważne? Bez zaufanie nie zbudujemy prawdziwych relacji z innymi ludźmi, nie wspominając już o związkach typu przyjaźń czy miłość.  Bez niego żylibyśmy w ciągłym lęku, podejrzliwościach i z mnóstwem wątpliwości co do samych siebie, jak i innych. Nie czulibyśmy się bezpiecznie. 
Zaufanie to bardzo cienka nić, którą można zerwać jednym słowem. Bardzo ciężko je odbudować, ale można to zrobić. Poniżej znajdziesz kilka porad.


DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…