Przejd┼║ do g┼é├│wnej zawarto┼Ťci

Dear Future Me ­čĺČ


Cze┼Ť─ç kochani!
Przygotowania do ┼Ťwi─ůt nadal trwaj─ů, ju┼╝ nied┼éugo na blogu b─Ödzie rozdanie, o kt├│rym pisa┼éam kilka post├│w temu! Jaki┼Ť czas temu odpowiadaj─ůc na Wasze komentarze, natrafi┼éam na bloga Vanillia, gdzie znalaz┼éam bardzo ciekawy post. Kole┼╝anka pisa┼éa taki jakby list, do samej siebie w przysz┼éo┼Ťci. Tak, w przysz┼éo┼Ťci - nie w przesz┼éo┼Ťci. Zawar┼éa w nim wszystko, co chcia┼éaby spe┼éni─ç do tego czasu i osi─ůgn─ů─ç. A po co? Za par─Ö lat, gdy si─Ögnie po ten list,  b─Ödzie mog┼éa zobaczy─ç, czy uda┼éo jej si─Ö to wszystko zdoby─ç za ten czas. Postanowi┼éam zrobi─ç co┼Ť podobnego u siebie. Obstawiam, ┼╝e przysz┼éa ja ma teraz 40 lat. I co dalej...

Droga czterdziestoletnia Sylwio!

Na wst─Öpie pragn─Ö Ci pogratulowa─ç, ┼╝e w dalszym ci─ůgu nadal jeste┼Ť bardzo ambitna i d─ů┼╝ysz do tego, aby spe┼éni─ç swoje marzenia. Gdziekolwiek teraz jeste┼Ť, czymkolwiek si─Ö zajmujesz, mam tak┼╝e nadziej─Ö, ┼╝e opr├│cz tego, ┼╝e masz super prac─Ö, w kt├│rej si─Ö spe┼éniasz zawodowo, tak┼╝e masz nadal wiele pasji. Bo przecie┼╝ nie potrafisz zajmowa─ç si─Ö tylko JEDN─ä rzecz─ů - Ty musisz robi─ç pi─Ö─ç rzeczy na raz, a potem dziwisz si─Ö, ┼╝e nie ogarniasz i jeste┼Ť zm─Öczona. Chyba, ┼╝e w wieku 40 lat Ci to ju┼╝ przesz┼éo i wrzuci┼éa┼Ť na luz.

Moj─ů obaw─ů jest jedyne to, czy znalaz┼éa┼Ť sobie w ko┼äcu kogo┼Ť ogarni─Ötego ┼╝yciowo, kto idzie z Tob─ů przez ┼╝ycie. Tak, tak, m├│wi─Ö tutaj o Twoim m─Ö┼╝u oraz kochaj─ůcej rodzince. W ko┼äcu przyda┼éoby si─Ö kogo┼Ť znale┼║─ç prawda? I nie chc─Ö tutaj napisa─ç, ┼╝e ma to by─ç gdy masz te 40 lat, tylko nieco wcze┼Ťniej. Przesta┼ä my┼Ťle─ç, ┼╝e jeste┼Ť niezale┼╝n─ů kobiet─ů, kt├│ra da sobie rad─Ö sama. Czuj─Ö, ┼╝e maj─ůc ju┼╝ te 40 na karku, czytasz ten list, siedz─ůc wygodnie w fotelu, a w kuchni Tw├│j ma┼é┼╝onek robi Ci pyszn─ů kawk─Ö (tak, jeste┼Ť kawoholiczk─ů... ci─ůgle), a w tle s┼éycha─ç Wasze dzieci. Mam nadziej─Ö, ┼╝e jest to strza┼é w 10 i mieszkasz sobie teraz w pi─Öknym domku, w kt├│rym na ┼Ťcianach pozawieszane s─ů fotografie Twojego wykonania, bo przecie┼╝ fotografia jest wci─ů┼╝ jedn─ů z Twoich pasji! 

Ciekawe czy nadal co pi─ůtek wyczekujesz nowych odcink├│w "O mnie si─Ö nie martw" i ogl─ůdasz w wolnej chwili wcze┼Ťniejsze sezony...? Tak, wiem, uwielbiasz ten serial bardziej ni┼╝ mro┼╝on─ů latte w lecie. W ko┼äcu nadal jeste┼Ť mn─ů, tylko troch─Ö bardziej starsz─ů. Ale i tak masz ci─ůgle w sobie troch─Ö dziecka i nie starasz si─Ö tego ukry─ç. 

Ciekawi mnie  te┼╝ to, czy nadal nienawidzisz zakup├│w bo w danej chwili, maj─ůc te 21 lat, wci─ů┼╝ ich nie cierpisz... Pami─Ötaj, to nie jest nic dziwnego i wcale nie odstajesz od 90% kobiet na tym ┼Ťwiecie! Jeste┼Ť normalna. Ca┼ékowicie. Wi─Öc wiesz..  najpierw szybka lista zakup├│w, potem tylko wchodzisz i wychodzisz uradowana, ┼╝e masz wi─Öcej czasu dla siebie, a nie na stanie przy rega┼éach czy w kasie.

A tak na powa┼╝nie - mam nadziej─Ö, ┼╝e jeste┼Ť po prostu szcz─Ö┼Ťliwa i otaczasz si─Ö ┼╝yczliwymi i lojalnymi lud┼║mi.

Sylwia, lat 21


Grafika We Heart It
Mam nadziej─Ö, ┼╝e post Wam si─Ö spodoba┼é. Zach─Öcam do przeczytania tak┼╝e listu Marty z bloga Vanillia, kt├│ry poda┼éam na wst─Öpie postu. Mam nadziej─Ö, ┼╝e wci─ů┼╝ posty tego typu mog─ů by─ç inspiracj─ů oraz sk┼éoni─ç do pewnych przemy┼Ťle┼ä nad tym, co jest teraz.



Komentarze

  1. Wiesz co.. chyba napisz─Ö do siebie list... ale nie tej czterdziestoletniej ale tej po 60! Super sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz! Ja zawsze ch─Ötnie przeczytam co┼Ť Twojego! :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy list, naprawd─Ö! Mi┼éo by by┼éo kiedy┼Ť co┼Ť takiego przeczyta─ç i przypomnie─ç sobie, kiedy si─Ö go pisa┼éo. Podobne uczucie mo┼╝e by─ç np. przy przeczytaniu pami─Ötnika z dawnych lat. Dodam, ┼╝e mo┼╝na mie─ç przy tym niez┼éy ubaw. xD
    Extra wpis. :)
    Miłego weekendu!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no tak, kiedy┼Ť pisa┼éam r─Öcznie pami─Ötniki (dawno dawno temu) a potem jak je "pali┼éam w ognisku" to czyta┼éam co tam kiedy┼Ť wyprawia┼éam :D

      Usuń
  3. Przyznam, ┼╝e pomys┼é z listem mi si─Ö spodoba┼é. Koniecznie musz─Ö pomy┼Ťle─ç nad swoim w┼éasnym :) Fajnie by tak si─ů┼Ť─ç za par─Ö lat i go przeczyta─ç ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że za niecałe 20 lat sobie o tym przypomnę :D

      Usuń
  4. Super pomys┼é z tym listem! Pami─Ötam jak w 1 klasie podstaw├│wki te┼╝ pisali┼Ťmy takie listy, a potem na zako┼äczenie szko┼éy je otwierali┼Ťmy, by┼éo naprawd─Ö du┼╝o ┼Ťmiechu ;D Chyba znowu napisz─Ö sobie taki list :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekam te kilkana┼Ťcie lat i koniecznie tu napisz co 40-letnia Sylwia odpisa┼éaby tej dzisiejszej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te┼╝ ch─Ötnie poczekam do tego czasu, mam nadziej─Ö, ┼╝e nadal b─Öd─Ö prowadzi─ç tego bloga i wtedy si─Ö oka┼╝e wszystko :D

      Usuń
    2. A spr├│bowa┼éaby┼Ť zrezygnowa─ç z prowadzenia! :P

      Usuń
  6. ┼Üwietny pomys┼é! Kiedy┼Ť my┼Ťla┼éam nad czym┼Ť podobnym. Chyba najbardziej si─Ö boj─Ö, ┼╝e je┼Ťli co┼Ť napisz─Ö a potem za kilka lat to przeczytam, nic nie b─Ödzie tak jak my┼Ťla┼éam.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ┼╗eby to sprawdzi─ç, trzeba zaryzykowa─ç :)

      Usuń
  7. Maa w planach taki list, ale raczej nie a┼╝ do czterdziestoletniej wersji siebie. Raczej do dwudziestoletniej Tutti :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ┼Ťwietny pomys┼é!Kurcz─Ö! Koniecznie musz─Ö taki List napisa─ç, dzi─Ökuj─Ö za inspiracj─Ö :) Buziaczki :* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki rodzaj post├│w i film├│w jest bardzo popularny! Fajnie jest przeczyta─ç za kilkana┼Ťcie lat to co si─Ö napisa┼éo do siebie :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki list jest fajn─ů rzecz─ů. Chyba sama takie co┼Ť napisz─Ö i w przysz┼éo┼Ťci b─Öd─Ö widzie─ç czy uda┼éo mi si─Ö co┼Ť osi─ůgn─ů─ç!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ch─Ötnie bym przeczyta┼éa jeszcze co┼Ť takiego u kogo┼Ť :)

      Usuń
  11. Pi─Ökny list<3 Szczerze? Zainspirowa┼éa┼Ť mnie aby napisa─ç taki list tak┼╝e do siebie:)

    M├│j blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Tw├│j list jest ┼Ťwietny. Trzymam kciuki za Twoj─ů przysz┼éo┼Ť─ç ♥ i tego m─Ö┼╝a co b─Ödzie kawusie robi┼é :)
    M├│j Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten m─ů┼╝ to si─Ö musi jeszcze znale┼║─ç :)

      Usuń
    2. I like your blog, its really dope.
      Do you want to follow each other?
      If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
      We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

      www.bekleveer.com
      xoxo

      Usuń
  13. Świetny pomysł i cudowny list ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jaki genialny pomysł!
    Wiem ju┼╝ jaki b─Ödzie m├│j kolejny post !
    Zapraszam do siebie
    http://owszystkimslowkillka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mog─Ö doczeka─ç si─Ö rozdania! uwielbiam takie zabawy :) ju┼╝ czyta┼éam tego typu listy, spotyka┼éam si─Ö z nimi ale w takiej formie czytam go pierwszy raz! :D zawsze by┼éo pisane do siebie z przesz┼éo┼Ťci... w sumie ten spos├│b jest lepszy- my┼Ťl─Ö ┼╝e bardziej motywuj─ůcy do dzia┼éania. Naprawd─Ö super sprawa i ja ca┼éym sercem jestem za takimi listami! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ju┼╝ nied┼éugo, tu┼╝ przed ┼Ťwi─Ötami, b─Ödzie rozdanie :)

      Usuń
  16. ┼Üwietny pomys┼é na wpis. Przypomnia┼éo mi si─Ö, ┼╝e jak by┼éam ma┼éa sama pisa┼éam takie listy do siebie. Wzruszy┼éam si─Ö czytaj─ůc Tw├│j post!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny pomys┼é powiem Ci:) mo┼╝e i ja co┼Ť takiego zrobi─Ö

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedawno zastanawia┼éam si─Ö, co bym napisa┼éa do przysz┼éej mnie i jak─ů wtedy chcia┼éabym by─ç kobiet─ů :) Twoja tre┼Ť─ç listu bardzo mi si─Ö spodoba┼éa i s─ůdz─Ö, ┼╝e za te nieca┼ée 20 lat b─Ödzie si─Ö go przyjemnie czyta┼éo. Mam nadziej─Ö, ┼╝e ten przysz┼éy m─ů┼╝ b─Ödzie jak z bajki ;) A Ty w tym czasie b─Ödziesz usatysfakcjonowana ze swojego ┼╝ycia i tego co osi─ůgn─Ö┼éa┼Ť.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sylwu┼Ť przeczyta┼éam ten post jednym tchem , my┼Ťl─Ö ┼╝e spe┼éni─ů si─Ö Twoje marzenia i oczekiwania .Kazdy z nas powinien napisa─ç sobie taki list nie wa┼╝ne w jakim jest wieku bo niestety ka┼╝dy z nas pod─ů┼╝a w jakim┼Ť kierunku chc─ůc osi─ůgn─ů─ç sw├│j cel w ┼╝yciu ,aby si─Ö w p├│┼║nych latach cieszy─ç i o ni─ç nie zamartwia─ç , ale niestety ┼╝eby to osi─ůgn─ůc my┼Ťl─Ö ze bez wykszta┼écenia kt├│re w obecnych czasach jest piorytetem tego za bardzo si─Ö a┼╝ tak nie da. ┼╗ycz─Ö ci wszystkiego dobrego na Twojej obranej drodze ┼╝ycia .

    OdpowiedzUsuń
  20. ┼Üwietny pomys┼é! Koniec z pieprzeniem si─Ö z przesz┼éo┼Ťci─ů, czas pisa─ç do siebie z przysz┼éo┼Ťci. Mo┼╝e napisz─Ö co┼Ť takiego, ale na jakiej┼Ť ┼éadnej karteczce i ukryj─Ö, a po kilkunastu latach znajd─Ö i odczytam. Obym tylko nie zapomnia┼éa, gdzie to ukry┼éam.
    PS. R├│wnie┼╝ nale┼╝─Ö do tego procenta kobiet, kt├│re nienawidz─ů zakup├│w. Nie jeste┼Ť sama. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooh ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie! Bo ju┼╝ my┼Ťla┼éam, ┼╝e co┼Ť ze mn─ů nie tak. :P

      Usuń
  21. Te┼╝ pisz─Ö takie listy, z tym ┼╝e do siebie starszej o rok. Potem por├│wnuj─Ö, czy uda┼éo mi si─Ö osi─ůgn─ů─ç to co planowa┼éam i jak─ů osob─ů si─Ö staj─Ö :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ┼Ťwietny i kreatywny pomys┼é! Mo┼╝e kiedy┼Ť te┼╝ napisz─Ö do siebie taki list haha! Buziaki
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemny list :) Chcia┼éam zrobi─ç co┼Ť podobnego ale co je┼Ťli p├│┼║niej go nie znajd─Ö? :D
    Gdzie go ukryjesz ┼╝eby p├│┼║niej go znale┼║─ç?
    M├│j blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go będę mieć cały czas tutaj, na blogu, więc raczej się nie zgubi, ani go przez przypadek nie wyrzucę.
      Ewentualnie, ┼╝eby by┼éo bardziej realistycznie mog─Ö co┼Ť takiego wydrukowa─ç i nosi─ç ci─ůgle przy sobie, mo┼╝e w kalendarzu, tylko gorzej, jak mi on gdzie┼Ť wypadnie i faktycznie go zgubi─Ö :P

      Usuń
  24. O kurd─Ö cos niesamowitego zrobi┼éa┼Ť :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow !Mega! Jak czyta┼éam, u┼Ťmiecha┼éam si─Ö :) Bardzo pozytywne:) dzi─Öki za u┼Ťmiech :)

    Przygod─Ö z blogiem dopiero zaczynam. By┼éoby mi mi┼éo gdyby┼Ť zajrza┼éa i zacz─Ö┼éa obserwowa─ç :) kto┼Ť mnie musi zmotywowa─ç ;)

    http://dermoblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A prosz─Ö bardzo :)
      Wpadn─Ö na Twojego bloga, dzi─Öki za zaproszenie :P

      Usuń
  26. Nie spotkałam się z takim listem, ale jest bardzo oryginalny :)
    Ciekawie by┼éoby przeczyta─ç za te kilkana┼Ťcie lat pro┼Ťby, za┼╝alenia itd.
    W sumie mo┼╝e kiedy┼Ť napisz─Ö podobny:)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prze┼Ťlij komentarz

- - Zawsze staram si─Ö odwiedzi─ç blogi os├│b, kt├│re pozostawi─ů komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie mo┼╝ecie tak┼╝e spodziewa─ç si─Ö moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyra┼╝am zgody na kopiowanie zdj─Ö─ç oraz tre┼Ťci mojego autorstwa. Je┼╝eli u┼╝ywasz moich tekst├│w czy zdj─Ö─ç, nie zapomnij o ┼║r├│dle :)
- - Jest mi bardzo mi┼éo, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale tak┼╝e jest to dla mnie niezwykle motywuj─ůce. Bardzo Wam dzi─Ökuj─Ö :)

Popularne posty z tego bloga

"Czas zosta─ç s┼éawnym – czyli jak za┼éo┼╝y─ç i prowadzi─ç bloga modowego"

Cze┼Ť─ç :)
Dzisiaj przychodz─Ö do Was z ca┼ékowicie inn─ů tematyk─ů, ni┼╝ zazwyczaj - taka ma┼éa niespodzianka :)
Ot├│┼╝ ostatnio dosta┼éam ciekaw─ů propozycj─Ö od pewnej osoby, aby popracowa─ç razem. Moim go┼Ťciem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, kt├│ra uwielbia dobiera─ç ubrania i tworzy─ç z nich w┼éasne stylizacje.
A wi─Öc przejd┼║my do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zosta─ç s┼éawnym – czyli jak za┼éo┼╝y─ç i prowadzi─ç bloga modowego.
My┼Ťli o za┼éo┼╝eniu w┼éasnego bloga modowego wracaj─ů do ciebie za ka┼╝dym razem, gdy kto┼Ť komentuje tw├│j ┼Ťwietny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz si─Ö w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na za┼éo┼╝enie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest w┼éa┼Ťnie dla mnie? Nie jest ┼éatwo odpowiedzie─ç sobie na to pytanie, gdy┼╝ ka┼╝dy z nas jest inny. Je┼Ťli jednak jeste┼Ť osob─ů systematyczn─ů, pe┼én─ů pasji, zakochan─ů w modzie, to blog modowy jest w┼éa┼Ťnie dla ciebie. Pami─Ötaj o tym, ┼╝e w tydzie┼ä ani dwa nie staniesz si─Ö nast─Öpczyni─ů Kasi Tusk, jednak powo…

Pytania na aska .

Dodam tu co┼Ť, co odbiega od g┼é├│wnej my┼Ťli mojego bloga. Jednak komu┼Ť mo┼╝e si─Ö to przyda─ç.To s─ů moje pytania, kt├│re ja wam wymy┼Ťla┼éam i zbiera┼éam je w wordzie. Jako┼Ť od ko┼äca wakacji.Je┼╝eli kto┼Ť nie ma weny, to mo┼╝e sobie skopiowa─ç ;3 B─Öd─Ö co jaki┼Ť czas akutalizowa─ç te pytania o nowe :)

­čĺŚ DIY #5 - S┼éoik Pozytywnych Cytat├│w na 2017 rok ­čĺŚ

Jak odzyska─ç stracone zaufanie?

„By odbudowa─ç zaufanie, kt├│re zburzy┼ée┼Ť jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materia┼éu w maksymalnie du┼╝ych ilo┼Ťciach.”

Zaufanie jest najwa┼╝niejszym elementem w relacjach mi─Ödzyludzkich – czy to chodzi o mi┼éo┼Ť─ç, czy przyja┼║┼ä czy relacje w rodzinie. Zdarza si─Ö nam jednak zrobi─ç co┼Ť, czego potem bardzo ┼╝a┼éujemy.  Zaufania nie dostaje si─Ö od tak, raz na zawsze – zostaje si─Ö nim obdarzonym po jakim┼Ť czasie, je┼╝eli na nie zas┼éu┼╝yli┼Ťmy. Raz nadszarpni─Öte odbudowuje si─Ö wolno, bo zawiedli┼Ťmy.  Dlaczego jest wa┼╝ne? Bez zaufanie nie zbudujemy prawdziwych relacji z innymi lud┼║mi, nie wspominaj─ůc ju┼╝ o zwi─ůzkach typu przyja┼║┼ä czy mi┼éo┼Ť─ç.  Bez niego ┼╝yliby┼Ťmy w ci─ůg┼éym l─Öku, podejrzliwo┼Ťciach i z mn├│stwem w─ůtpliwo┼Ťci co do samych siebie, jak i innych. Nie czuliby┼Ťmy si─Ö bezpiecznie. 
Zaufanie to bardzo cienka ni─ç, kt├│r─ů mo┼╝na zerwa─ç jednym s┼éowem. Bardzo ci─Ö┼╝ko je odbudowa─ç, ale mo┼╝na to zrobi─ç. Poni┼╝ej znajdziesz kilka porad.


DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowa┼éa mnie wczoraj troch─Ö Draqilka D. z bloga Draqilka D. mi┼éo┼Ť─ç... pasja... muzyka... - od razu podaj─Ö link do postu, kt├│ry mnie zainspirowa┼é do tego (klik).  Ona tam opisywa┼éa jak zrobi─ç sw├│j Bullet Journal - osobisty organizer, nasz w┼éasny system notatek. Zach─Öcam ka┼╝dego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna mia┼éam w planie zrobi─ç kalendarz, kt├│ry b─Ödzie mi odpowiada┼é pod ka┼╝dym wzgl─Ödem. Wiadomo jak to jest z tymi, kt├│re mo┼╝emy kupi─ç. Musimy si─Ö podporz─ůdkowa─ç pewnemu systemowi, kt├│ry jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczni├│w, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zb─Ödne i irytuj─ůce. Dlaczego nie robi─ů tak┼╝e kalendarzy dla student├│w zaocznych? Kiedy potrzebuj─Ö mie─ç du┼╝o miejsca w dniach takich jak pi─ůtek, sobota, niedziela, tak naprawd─Ö mam te dni zw─Ö┼╝one, ┼╝e nie mam miejsca na zapisanie swoich zaj─Ö─ç, planu dnia. Zawsze marzy┼éam o takim kalendarzu, kt├│ry tak┼╝e b─Ödzie moim organizerem, w kt├│rym b…