Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

馃挆 DIY #5 - S艂oik Pozytywnych Cytat贸w na 2017 rok 馃挆


Cze艣膰 : )

Ju偶 nied艂ugo zbli偶a si臋 grudzie艅, a w zwi膮zku z tym 艣wi臋ta! Ju偶 teraz w listopadzie zacz臋艂y pojawia膰 si臋 w telewizji reklamy 艣wi膮teczne, kt贸re wed艂ug mnie psuj膮 ca艂膮 magi臋, kt贸r膮 zawsze nios艂y 艣wi臋ta. Jak tylko s艂ysz臋 艣wi膮teczn膮 melodi臋 od razu wy艂膮czam g艂os. Nie chc臋 w tym roku mie膰 „zepsutych” 艣wi膮t przez marketing niekt贸rych firm. Mogliby si臋 powstrzyma膰 z tym do grudnia. Cz艂owiek teraz si臋 nas艂ucha tego, 偶e ju偶 nied艂ugo 艣wi臋ta, 偶e faktycznie w okresie, gdy one ju偶 s膮 to r臋ce opadaj膮 i wcale nie s膮 wyczekiwanym czasem, a  kolejnym nudnym i m臋cz膮cym dniem. Mam nadziej臋, 偶e w tym roku przynajmniej na 艣wi臋ta b臋dzie 艣nieg. Bardzo mi tego jednak brakuje.
Ale, ale..
pisz臋 ci膮gle o 艣wi臋tach, ale nie taki mia艂 by膰 temat przewodni. Wraz ze 艣wi臋tami idzie Nowy Rok. Ju偶 wiecie do czego zmierzam? Do postanowie艅 noworocznych. Niekt贸rzy je spisuj膮 na karteczce, niekt贸rzy tego nie uznaj膮 i nie robi膮 nic. Dla mnie jest to oczywi艣cie co艣 fajnego, bo na koniec roku mog臋 podsumowa膰 to co osi膮gn臋艂am, jakie b艂臋dy pope艂ni艂am i zapisa膰 postanowienia, co chc臋 zmieni膰. Zacz臋艂am my艣le膰 ju偶 teraz o tym i stwierdzi艂am, 偶e w 2017 roku chc臋 codziennie mie膰 dobry humor, gdy wstan臋 rano.
Dlatego zakupi艂am ozdobny s艂oiczek i postanowi艂am, 偶e zrobi臋 m贸j prywatny S艂oik Pozytywnych Cytat贸w na 2017 rok. 馃挆

W przysz艂ym roku mamy 365 dni, zatem potrzeba 365 pozytywnych my艣li, cytat贸w, s艂贸w, kt贸re pozytywnie wp艂yn膮 na nas, szczeg贸lnie w te dni, kiedy gdy tylko otworzymy oczy wiemy, 偶e to b臋dzie "z艂y dzie艅". Tak na prawd臋 wystarczy tylko kupi膰 ozdobny s艂oiczek, albo pojemnik, w kt贸rym b臋dziemy trzyma膰 karteczki z pozytywnymi my艣lami. 
Nie ka偶demu chce si臋 tyle tego szuka膰, prawdopodobnie cz臋艣膰 os贸b podda艂aby si臋 przy pierwszej pi臋膰dziesi膮tce, ale nie ja! Zebra艂am 365 pozytywnych cytat贸w, kt贸re mo偶ecie pobra膰 z mojego Dysku Google [klik]. Mo偶ecie 艣mia艂o je wydrukowa膰 i u艂atwi膰 sobie to zadanie! 馃榾 Na koniec pozostaje tylko wyci膮膰 osobno ka偶dy cytat i pozagina膰.



Komentarze

  1. Kiedy艣 my艣la艂am nad tym, 偶eby zrobi膰 co艣 takiego, ale jako艣 mi si臋 nie uda艂o do tego zabra膰. Musz臋 przyzna膰, 偶e w Twoim wykonaniu wysz艂o to naprawd臋 efektownie ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mega pomys艂! Musia艂a艣 si臋 nie藕le napracowa膰 :D Podziwiam! Tak jak napisa艂a艣, ja bym podda艂a si臋 po pierwszych 50 ;P Super, 偶e da艂a艣 u艂atwienie. Dzi臋kuj臋, bo my艣l臋 偶e wykorzystam na prezenty dla przyjaci贸艂ek :)
    Pozdrawiam kochana ♥

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Napracowa膰 tylko przy poszukiwaniu jednak A呕 365 cytat贸w. Serio po pierwszej 100 zw膮tpi艂am, 偶e to mo偶liwe, haha :D Ale no nie podda艂am si臋. I kolejny krok... wycinanie tych 14 kartek pe艂nych cytat贸w... Dzi艣 po膰wiczy艂am mi臋艣nia w r臋ce, dok艂adniej w kciuku - od wielkich no偶yczek ! :D Ciesz臋 si臋, 偶e pomog艂am w pomy艣le :)

      Usu艅
  3. Ojej kocham takie pomys艂y, sa mega urocze i zrobie taki s艂oik mojemu m臋偶czy藕nie ❤️

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ju偶 my艣la艂am, 偶e tylko ja mam do艣膰 艣wi膮tecznych reklam w listopadzie..

    obserwuje ;)
    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No mnie reklamy w tv powoli przera偶aj膮...
      Dzi臋ki :)

      Usu艅
  5. Ju偶 si臋 drukuje.
    Fajny pomys艂.
    Obserwuje misia :*
    Pozdrawiam ;)
    M贸j blog-KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ah, ja bym chyba nie mia艂a cierpliwo艣ci :D Ale pomys艂 dobry :)
    Co do reklam, te偶 si臋 wkurzam. Halo, jeszcze jest kalendarzowa jesie艅. Jak si臋 zacznie Miko艂aj, wtedy mo偶na si臋 wczuwa膰 w magi臋 艣wi膮t ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Kiedy艣 zrobi艂am przyjaci贸艂ce podobny prezent na urodziny. W艂o偶y艂am do s艂oika tyle karteczek z mi艂ymi rzeczami, kt贸re mi si臋 z ni膮 kojarzy艂y, 偶eby mog艂a codziennie wyjmowa膰 jedn膮 a偶 do ko艅ca roku! Polecam ten patent, czytanie takich karteczek sprawia du偶o uciechy. ;)

    http://nolifewithoutlittlethings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  8. Lubi臋 艣wi臋ta ale ciesz臋 si臋 kiedy wreszcie przychodzi nowy rok i tw贸rcy reklam przestaj膮 mnie gn臋bi膰 swoimi tandetnymi zajawkami

    OdpowiedzUsu艅
  9. A mi si臋 w tym roku co艣 odmieni艂o! I nie przeszkadza mi wprowadzanie 艣wi膮tecznej atmosfery wcze艣niej. Wyt艂umaczy艂am sobie, ze wykorzystuj臋 ca艂膮 t膮 marketingowa szopk臋 zwi膮zan膮 z laickim "Christmasem" by poprawi膰 sobie humor. Lampki, choinki, ozdoby.. to wszystko umila otoczenie. Sama planuj臋 udekorowa膰 w przysz艂ym tygodniu dom. W ko艅cu Adwent za pasem.

    Pomys艂 SUPER! Podziwiam za wytrwa艂o艣膰!

    Przesy艂am moc serdeczno艣ci!

    OdpowiedzUsu艅
  10. Na prawd臋 bardzo fajny pomys艂 z tym s艂oikiem ♥
    Mi wprowadzanie produkt贸w 艣wi膮tecznych a偶 tak nie przeszkadza. Po prostu uwielbiam ogl膮da膰 ozdoby 艣wi膮teczne i szuka膰 nowych inspiracji :)
    M贸j Blog

    OdpowiedzUsu艅
  11. Tak jak napisa艂a艣. Ja bym pad艂a juz przed 50 ;) super pomys艂 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  12. O, pomys艂 jest serio 艣wietny i takie cytaty mog膮 by膰 mega motywuj膮ce!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mam nadziej臋, 偶e b臋d臋 na tyle wytrwa艂a, 偶eby te 365 cytat贸w przeczyta膰 w 365 dni. :D

      Usu艅
  13. Ten s艂oik jest po prostu GENIALNY! Zrobi臋 go jak starczy czasu ;)
    my-little-art-and-me.blogspot.com. - b臋d臋 ci naprawd臋 wdzi臋czna jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. S艂ysza艂am kiedy艣 o tym s艂oiku ale niestety nigdy go nie robi艂am. Jak dla mnie to 艣wietna inicjatywa i jest to moim zdaniem bardzo kreatywne.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  15. oo jaki fajny pomys艂! obserwuje :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Ja ju偶 si臋 przyzwyczai艂am do tych reklam. Co roku s膮 tak wcze艣nie wi臋c dla mnie to nic dziwnego :) Co do tego pomys艂u z pozytywnymi cytatami - genialny! Z ch臋ci膮 zrobi臋 podobne :)
    M贸j blog - Klik

    OdpowiedzUsu艅
  17. Ale super pomysl! Chcialam kiedys zrobic cos takiego mojemu chlopakowi ale wydawalo mi sie zbyt czasochlonne :( Super blog! Obserwuj臋! Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  18. Mam identyczny, wszystko robione r臋cznie. Spooro roboty :D

    OdpowiedzUsu艅
  19. Jezu cudowne urozmaicenie z艂ych dni ;))
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oooo! Nie pomy艣la艂am o tym, ale z pewno艣ci膮 dobre zaj臋cie na pozbycie si臋 niepotrzebnych my艣li, haha :D

      Usu艅
  20. Wygra艂a艣 najszybszy post na noworoczne postanowienia :D Jeste艣 prawie tak dobra jak Coca-cola :D
    A tak na powa偶nie, to dobry pomys艂, ale ja i tak bym w po艂owie lutego zapomnia艂a o s艂oiku :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zastanawia艂am si臋 czy to aby nie za szybko, ale nie ma tutaj niczego 艣wi膮tecznego, a taki s艂oik mo偶na zrobi膰 teraz jako zwyk艂膮 ozdob臋 na reszt臋 2016 :)

      Usu艅
  21. Ostatnio robi艂am taki s艂oiczek dla kole偶anki na urodziny :)
    M贸j blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsu艅
  22. Mo偶e to by膰 rewelacyjny spos贸b na dobre samopoczucie ka偶dego dna. Pozdrawiam kochana!
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsu艅
  23. 艢wietny pomys艂!! :)
    Zapraszam do mnie na LA, je艣li interesuje Ci臋 wzajemna obserwacja- zacznij i daj zna膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  24. 艢wietny pomys艂 ;) mo偶e sama zrobi臋 taki s艂oik dla siebie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj zna膰 u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  25. 艢wietny pomys艂! Troch臋 si臋 napracowa艂a艣, ale chyba warto. Z pewno艣ci膮 zrobi臋 sobie taki s艂oiczek w wolnej chwili ;D
    M脫J BLOG :)

    OdpowiedzUsu艅
  26. Fajny pomys艂, ale jednak trzeba troch臋 powycina膰 te wszystkie karteczki
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsu艅
  27. Bardzo fajny pomys艂, sama cos takiego zrobi臋 :)
    Zapraszam-M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  28. Ale fajny pomys艂! Na peqwno zroie jak b臋d臋 mia艂a czas! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  29. To bardzo fajny pomys艂. My艣la艂am ju偶 ostatnio by co艣 takiego zrobi膰 ale przypomnia艂am sobie o moim dzienniku z cytatami na ka偶dy dzie艅.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  30. 艢wietny pomys艂, mo偶e i ja go wykorzystam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  31. super pomysl, mega mnie zainspirowal i na pewno go wykorzystam :D pozdrawiam;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  32. Pomys艂 jest naprawd臋 bardzo fajny i mo偶e wykonam co艣 podobnego :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  33. O jejku! Mega si臋 ciesz臋, 偶e trafi艂am akurat na twojego bloga, 艣wietny pomys艂 z tym s艂oiczkiem! W tym roku mia艂am s艂oik szcz臋艣cia, w kt贸rym pisa艂am najwa偶niejsze i najlepsze rzeczy z dnia ale czasami tez mi si臋 nie chcia艂o tego pisa膰, za to ten pomys艂 jest 艣wietny na pewno skorzystam! :)) Mo偶e wsp贸lna obserwacja? Zajrzyj do mnie i daj zna膰 ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 mia艂am s艂oik szcz臋艣cia, ale wytrwa艂am tylko do kwietnia... Czasami jak wraca艂am padni臋ta, zapomina艂am, 偶eby zapisa膰 pozytywy dnia. No i m贸j s艂oik okaza艂 si臋 za ma艂y, przyda艂by si臋 s艂贸j chyba haha :D

      Usu艅
  34. 艢wietny pomys艂! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  35. Jaki wspania艂y pomys艂! Codziennie otwiera膰 po jednym pozytywnym cytacie. To mi si臋 podoba :) Tak jak napisa艂a艣... Ja zapewne podda艂abym si臋 przy pierwszej 50-tce. Z ch臋ci膮 zobacz臋 jakie przygotowa艂a艣 te cytaty. A teraz zrodzi艂a si臋 we mnie my艣l, by mo偶e zrobi膰 taki prezent dla bliskiej mi osoby :)
    ADA ZET

    OdpowiedzUsu艅
  36. Dobry pomys艂, musz臋 to zapisa膰, te偶 musz臋 co艣 takiego zrobi膰. Ja te偶 poma艂u bior臋 si臋 za pisanie nowych postanowie艅 noworocznych, tym razem ambitniejszych, cytaty motywuj膮ce na pewno si臋 przydadz膮. Mnie te偶 irytuje to ca艂e podniecenie ludzi na punkcie 艣wi膮t, na szcz臋艣ci nie ogl膮dam telewizji i jestem troch臋 nie na bie偶膮co, ale moje znajome ci膮gle 艣piewaj膮 艣wi膮teczne piosenki i kupuj膮 艣wi膮teczne rzeczy. Ja ju偶 praktycznie nie lubi臋 艣wi膮t, nie za fajnie mi si臋 kojarz膮. Pozdrawiam i obserwuj臋.

    Zapraszam na nowy post
    M贸j kawa艂ek Internetu

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 zapisuj臋 postanowienia, je偶eli mam jakie艣 "m膮dre", 偶ebym nie zapomnia艂a :)

      Usu艅
  37. Ja te偶 mam nadziej臋, ze w tym roku w ko艅cu b臋dzie 艣nieg i to w bardzo du偶ych ilo艣ciach! Od paru tygodni w sklepach ju偶 s膮 ciuchy z 艣wi膮tecznym wzorami itp., troch臋 mnie to zaskoczy艂o, ale podobnie my艣l臋 w艂a艣nie z tymi reklamami. Zaraz zerkn臋 na te cytaty i sama ch臋tnie wykorzystam co艣 takiego, 偶eby umili膰 sobie ten rok chocia偶by w ten spos贸b. :) Wydrukuj臋 sobie, powycinam i jako艣 艂adnie ozdobi臋! Dzi臋ki wielkie! Bo z tego, co czytam, to cytaty udane! Dam zna膰, gdy zrobi臋. :D Arleta

    OdpowiedzUsu艅
  38. Zrobi艂am taki prezent bez okazji dla ch艂opaka przed matur膮, niesamowicie si臋 ucieszy艂 i jak mia艂 z艂y dzien - otwiera艂 i pisa艂 do mnie coo by艂o w srodku :) Sama uwielbiam takie prezenty, jednak znalezienie 365 'my艣li' nie jest 艂atwe, ja mia艂膮m problem ze zrobieniem 40 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak, 艂atwo znale藕膰 10 motywuj膮cych cytat贸w! Jest ich tak du偶o. Gorzej, jak trzeba znale藕膰 ich o wiele, wiele wi臋cej... Wtedy ci臋偶ko znale藕膰 m膮dre i faktycznie motywuj膮ce cytaty, kt贸re b臋d膮 r贸偶ne tre艣ci膮, ale mia艂y ten sam przekaz - motywacj臋 :)

      Usu艅
  39. kurcze od zawsze chcia艂am taki s艂oiczek z艂otych my艣li, ale musz臋 si臋 przyzna膰, 偶e jako艣 nigdy nie mog艂am si臋 zebra膰, aby je napisa膰- a tu prosz臋 zagl膮dam do Ciebie i widz臋 takie cude艅ka :D
    skorzystam!

    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2016/11/gdansk-is-good-taste-by-drukarnia.html?m=0 odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obs 馃槈

    OdpowiedzUsu艅
  40. Jak b臋d臋 mia艂a troch臋 czasu to z ch臋ci膮 zrobi臋 taki s艂oik z cytatami dla siebie :)
    Swoj膮 drog膮, to jest to dobry pomys艂 na prezent dla kogo艣 :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  41. Strasznie podoba mi si臋 pomys艂 :) Chyba sama musz臋 sobie taki zrobi膰. Tylko jestem za bardzo leniwa, znale藕膰 a偶 365 cytat贸w i je napisa膰. Nie chcia艂oby mi si臋, chocia偶 kto wie, mo偶e znajd臋 troch臋 czasu w kt贸ry艣 weekend i zrobi臋 ^^

    OdpowiedzUsu艅
  42. Fajny pomys艂 ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  43. Zainspirowa艂a艣 mnie do stworzenia czego艣 podobnego :)
    Mog艂aby艣 klikn膮膰 w linki w po艣cie TUTAJ ? Dzi臋ki ;*

    OdpowiedzUsu艅
  44. Ciekawy pomys艂. Widzia艂am kiedy艣 gdzie艣 to do kupienia. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. S艂oik kupi艂am w Pepco jaki艣 czas temu :D Ja nie widzia艂am jeszcze takich s艂oiczk贸w z karteczkami do zakupu :)

      Usu艅
  45. Lovely idea! :D Cute post *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsu艅
  46. Super pomys艂 :). Sama z ch臋ci膮 zrobi艂abym co艣 podobnego, ale nie mam s艂oika :c. Ale dla chc膮cego nic trudnego :D, co艣 si臋 znajdzie. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  47. Kiedy艣 planowa艂am stworzenie takiego cuda, ale jako艣 brakuje mi weny. Pozdrawiam

    nextomea.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  48. Fajny pomys艂, ja rok temu zacz臋艂am spisywa膰 dobre rzeczy, kt贸re mi si臋 przydarza艂y ka偶dego i to te偶 by艂o co艣 fajnego, polecam wypr贸bowa膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 to pr贸bowa艂am, ale niestety nie uko艅czy艂am wyzwania :D

      Usu艅
  49. Ciekawy pomys艂, mo偶e to te偶 by膰 super prezent dla kogo艣 :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  50. to jest super sprawa a偶 sama co艣 takiego zrobi臋;)

    OdpowiedzUsu艅
  51. Genialny pomys艂:)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  52. jejku mega pomys艂, jak tylko znajd臋 czas to na pewno taki zrobi臋 :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Je艣li Ci si臋 spodoba - zaobserwuj :* Na pewno si臋 odwdzi臋cz臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  53. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skr贸cie - mo偶esz wygra膰 r贸偶 mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsu艅
  54. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skr贸cie - mo偶esz wygra膰 r贸偶 mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsu艅
  55. Ja my艣l臋, 偶e takie s艂oiczki s膮 idealne na prezent :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsu艅
  56. kurde super pomys艂 idealny na prezent :D
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  57. Ale fajny pomys艂 :)
    Zapraszam do mnie, mo偶e wsp贸lna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  58. Zgadzam sie z tym, ze takie przedwczesne ,,swietowanie" niszczy magie swiat! I swietny DIY
    I mam takie pytanko:Czy ty tez zauwazasz jak blogi ida w zapomnienie? Moj blog jest nowy i mysle ze napisalam ciekawy post. Prosze o obejrzenie mojego bloga, tak jak mowilam jest nowy i ma dopiero jeden post! ;D CO myslicie o wygladzie? http://dolllolly.blogspot.com/ + obserwuje ;D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy w zapomnienie? Wydawa艂o mi si臋, 偶e jest to raczej umiarkowane. Cz臋艣膰 os贸b o tym wie, a cz臋艣膰 niekoniecznie.
      Ch臋tnie wpadn臋 na Twojego bloga :) Lubi臋 czyta膰 posty "艣wie偶ak贸w" <3

      Usu艅
  59. z tymi cytatami to 艣wietny pomys艂 ! Musz臋 to wykorzysta膰 je艣i pozwolisz :) Obserwujemy?Odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obserwacj臋 :) Daj zna膰 u mnie :* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  60. Jak dla mnie noworoczne postanowienia to g艂upota. Jakby ludzie z "zmienieniem si臋" nie mogli zacz膮膰 od razu tylko czekaj膮 na 1 stycznia. Eh, w艂a艣nie ta 艣wiadomo艣膰 odbiera mi przyjemno艣膰 z mojego ulubionego dnia w ca艂ym roku...
    Co do tych cytat贸w mo偶e by膰 fajnie. Tak np. wyci膮gn膮膰 tak膮 karteczk臋 16 maja i przeczyta膰 "u艣miechnij si臋, jeste艣 wspania艂a", a potem 艣mia膰 si臋 z samej siebie 偶e mog艂o si臋 by膰 tak cholernie naiwnym :). (pieprzony u艣mieszek i kropka, kombo nienawi艣ci)
    Hah, nigdy nie by艂am fank膮 takich rzeczy, ale chyba jednak zrobi臋 taki s艂oiczek, b臋dzie 艣miesznie, bo zamiast pisa膰 cytaty wype艂ni臋 go czarnym humorem, wpadkami z przesz艂o艣ci i jedynastkami (nie pytaj)
    Fajny blog, zostan臋 na d艂u偶ej i zapraszam do siebie.
    strasznepotwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  61. O taki s艂oik z 偶yczeniami zaraz id臋 sobie zrobi膰 mega 艣wietny pomys艂 lepszy jak jaki艣 horoskop . Trzeba tu cz臋艣ciej zagl膮da膰 fajny post , ciekawe artyku艂 i 艣wietne pomys艂y wszystko mo偶na tu po trochu znale藕膰 .Td臋 szuka膰 fajnego s艂oika i do roboty bo koniec roku tu偶, tu偶 .JEST TO M脫J ULUBIONY BLOG!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsu艅
  62. 艢WIETNY BLOG <3
    Super post!!

    Zapraszam do mnie na nowego posta: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  63. Super sprawa :) ja zamiast takich cytat贸w czytam m贸j ulubiony horoskop i codziennie staram si臋 k艂a艣膰 do 艂贸偶ka w ca艂kowitym spokoju i w dobrym humorze :)

    OdpowiedzUsu艅
  64. Bardzo fajny spos贸b i co najwa偶niejsze osobisty :) Ch臋tnie sprezentowa艂abym taki s艂oik bliskiej osobie :)

    OdpowiedzUsu艅
  65. nie moge wydrukowa膰 tych cytat贸w:( co zrobi膰????

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mo偶na do mnie napisa膰 mail: takpoprostublog@gmail.com
      je偶eli jest problem z opcj膮 drukowania.

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

- - Zawsze staram si臋 odwiedzi膰 blogi os贸b, kt贸re pozostawi膮 komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie mo偶ecie tak偶e spodziewa膰 si臋 moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyra偶am zgody na kopiowanie zdj臋膰 oraz tre艣ci mojego autorstwa. Je偶eli u偶ywasz moich tekst贸w czy zdj臋膰, nie zapomnij o 藕r贸dle :)
- - Jest mi bardzo mi艂o, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale tak偶e jest to dla mnie niezwykle motywuj膮ce. Bardzo Wam dzi臋kuj臋 :)

Popularne posty z tego bloga

"Czas zosta膰 s艂awnym – czyli jak za艂o偶y膰 i prowadzi膰 bloga modowego"

Cze艣膰 :)
Dzisiaj przychodz臋 do Was z ca艂kowicie inn膮 tematyk膮, ni偶 zazwyczaj - taka ma艂a niespodzianka :)
Ot贸偶 ostatnio dosta艂am ciekaw膮 propozycj臋 od pewnej osoby, aby popracowa膰 razem. Moim go艣ciem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, kt贸ra uwielbia dobiera膰 ubrania i tworzy膰 z nich w艂asne stylizacje.
A wi臋c przejd藕my do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zosta膰 s艂awnym – czyli jak za艂o偶y膰 i prowadzi膰 bloga modowego.
My艣li o za艂o偶eniu w艂asnego bloga modowego wracaj膮 do ciebie za ka偶dym razem, gdy kto艣 komentuje tw贸j 艣wietny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz si臋 w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na za艂o偶enie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest w艂a艣nie dla mnie? Nie jest 艂atwo odpowiedzie膰 sobie na to pytanie, gdy偶 ka偶dy z nas jest inny. Je艣li jednak jeste艣 osob膮 systematyczn膮, pe艂n膮 pasji, zakochan膮 w modzie, to blog modowy jest w艂a艣nie dla ciebie. Pami臋taj o tym, 偶e w tydzie艅 ani dwa nie staniesz si臋 nast臋pczyni膮 Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyska膰 stracone zaufanie?

„By odbudowa膰 zaufanie, kt贸re zburzy艂e艣 jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materia艂u w maksymalnie du偶ych ilo艣ciach.”

Pytania na aska .

Dodam tu co艣, co odbiega od g艂贸wnej my艣li mojego bloga. Jednak komu艣 mo偶e si臋 to przyda膰.To s膮 moje pytania, kt贸re ja wam wymy艣la艂am i zbiera艂am je w wordzie. Jako艣 od ko艅ca wakacji.Je偶eli kto艣 nie ma weny, to mo偶e sobie skopiowa膰 ;3 B臋d臋 co jaki艣 czas akutalizowa膰 te pytania o nowe :)

DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowa艂a mnie wczoraj troch臋 Draqilka D. z bloga Draqilka D. mi艂o艣膰... pasja... muzyka... - od razu podaj臋 link do postu, kt贸ry mnie zainspirowa艂 do tego (klik).  Ona tam opisywa艂a jak zrobi膰 sw贸j Bullet Journal - osobisty organizer, nasz w艂asny system notatek. Zach臋cam ka偶dego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna mia艂am w planie zrobi膰 kalendarz, kt贸ry b臋dzie mi odpowiada艂 pod ka偶dym wzgl臋dem. Wiadomo jak to jest z tymi, kt贸re mo偶emy kupi膰. Musimy si臋 podporz膮dkowa膰 pewnemu systemowi, kt贸ry jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczni贸w, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zb臋dne i irytuj膮ce. Dlaczego nie robi膮 tak偶e kalendarzy dla student贸w zaocznych? Kiedy potrzebuj臋 mie膰 du偶o miejsca w dniach takich jak pi膮tek, sobota, niedziela, tak naprawd臋 mam te dni zw臋偶one, 偶e nie mam miejsca na zapisanie swoich zaj臋膰, planu dnia. Zawsze marzy艂am o takim kalendarzu, kt贸ry tak偶e b臋dzie moim organizerem, w kt贸rym b…