Przejdź do głównej zawartości

Hello Autumn 2016




Siedzę sobie właśnie wygodnie w łóżku i staram się coś tutaj napisać. Odkąd pogoda się bardzo zmieniła i co dnia jest zimno (jak dla mnie przeraźliwie) i pada deszcz, opuszcza mnie cała motywacja. Miałam zrobić nowy post tematyczny, ale brak mi motywacji, żeby ruszyć z miejsca. Czemu? Nie wiem. Przynajmniej jestem zadowolona z tego, że mimo tego, że nadal nie mam swojego ukochanego programu do obróbki zdjęć (bo nie chce mi działać), to mam dla Was obiecane zdjęcia sprzed dwóch tygodni :) 


Na poprawę humoru zrobiłam sobie kakao. Chciałam coś poczytać, ale wszystkie książki znajdujące się u mnie w domu znam prawie na pamięć.. Film też już dziś oglądałam.


Poćwiczyć? Za dużo zachodu. Zresztą piję kakao, więc nie ma mowy o tym, że dziś będę "fit". Prawdopodobnie zaraz jeszcze napadnę lodówkę w poszukiwaniu czegoś słodkiego, albo pokuszę się o lody truskawkowe..


Posłuchać muzyki? Eeee moje myśli jakoś zbaczają na niewłaściwą ścieżkę dźwiękową i budzą wspomnienia, które wolałabym w takie dni zakopać daleko i głęboko.


Tak na prawdę to siedzę i nasłuchuję, czy znowu nie zaczął padać deszcz. Nawet bym chciała żeby padał. Pogoda zawsze wpływa na moje samopoczucie i nastrój. W pewnym sensie oczywiście. Teraz przydałby mi się deszcz. Żebym nie była w tym wszystkim sama.


Wszystko ostatnio jest nie takie, jakie być powinno. Choćbym nie wiem ile robiła, to i tak nie dotrę do celu. Chyba muszę po prostu zacząć naśladować niedźwiedzie i przezimować ten okres. Pozostawiam Was z resztą zdjęć. Mam nadzieję, że mimo takiej pogody choć trochę przypomną Wam cieplejsze dni, już nie chcę wspominać o wakacjach.






Komentarze

  1. Piękne zdjęcia! Lubię jesień za to, że mogę oderwać się na jakiś czas od świata i uspokoić, ale ma to swoje skutki uboczne. Podczas jesieni z niewiadomych przyczyn jestem smutna.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są chyba właśnie najgorsze z możliwych skutków ubocznych... ;c

      Usuń
  2. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne zdjęcia, przypomniałaś mi, że sama muszę jakieś jesienne zrobić ;D Najbardziej podoba mi się to pierwsze z lisciem i te z kwiatami :)

    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zła pogoda i ,,nic mi się nie chce'' już mnie dopadło. Brak motywacji jest najgorszy. W jesieni trzeba sobie jakoś radzić, a ten pomysł z niedźwiedziem jest chyba najlepszy. Ja akurat lubię tą porę roku, gdy nie pada oczywiście :) Pozdrawiam i życzę Ci abyś odnalazła radość i motywację ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie pogoda zmieniła się dosłownie z dnia na dzień! Ładne zdjęcia:)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja czekałam na jesień od wiosny haha ;) Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, pokazują jak lato odchodzi i nadchodzi jesień, ja lubię wszystkie pory roku, bo każda ma w sobie jakieś plusy.. ale owszem, pogoda zawsze w jakiś sposób na nas wpływa i mam to samo, herbata kawa kakao i kocyk - caly dzień mogę tak przesiedzieć :D
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jesień jest moją ulubioną porą roku :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj oj oj! Nie lubię Twojej jesiennej apatii! Książki można czytać w formie ebooków.. są ich setki w necie!U siebie na blogu proponowałam tańce łamańce! Będzie śmiesznie i fit! :D

    Piękne zdjęcia!

    pees: jaki jest twój ulubiony program do obróbki zdjęć??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio staram się jak najmniej właśnie siedzieć przed komputerem, chociaż nie zawsze mi to wychodzi, ze względu na wzrok

      ***Teraz to planuję mieć Photoscape***

      Usuń
  10. Przepiękne zdjęcia - nie przepadam za jesienią, ale uwielbiam słuchać jak pada deszcz <3
    Fajnie ci wyszły te zdjęcia z ptakami :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zrobiłaś te zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdy pogoda się zmienia i jest deszczowo i pochmurno to mnie też opuszcza cała motywacja ;/
    Zdjęcia są cudowne !! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też się nie chce ruszyć w taką pogodę.. Dołująca jest. Nie znoszę, gdy wstaję do szkoły a jest ciemno..
    Śliczne foty :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami bardzo dołująca, zwłaszcza gdy nagle po pięknej słonecznej jesieni przychodzi zimna, brzydka i szara

      Usuń
  14. W taką pogodę zdecydowanie najlepiej leży się w łóżeczku, pod kocykiem czytając książkę lub oglądając film. Mnie też ogarnia brak motywacji, ale jednak mam potrzebę ćwiczeń :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh dawno nie miałam potrzeby ćwiczeń! Aż mi teraz ochoty narobiłaś na trening :)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię jesieni ale zdjęcia są świetne! :)
    Również chciałabym ten okropny czas przezimować wraz z niedźwiedziami haha :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  17. No heeeej :D I witaj w klubie. Mam taką samą deprechę od dwóch tygodni. Pogoda, mimo, że jeszcze nie jest dramatycznie patologiczna, to i tak dołuje. DOłuje wsio - od chmur szarych i burych, po liście spadające i wcale nie takie piękne jak u nas... Mam ochotę zakopać się pod kołdrą na najbliższe klika miesięcy :P Nic dziwnego, że w UK tyle ludzi jedzie na antydepresantach - jak tutaj tak bardzo odczuwa się zmiany pór roku ;( Ja trzymam się twardo i bez piguł, ale mój Marek mówi, że z jesienią robię się strasznie upierdliwa :P Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, a tam upierdliwa - trochę zrzędliwa i tyle :D

      Usuń
  18. Ej, nie powinnaś tak pisać! W każdej porze roku jest zaklęte jakieś piękno. Uchwyciłaś je na zdjęciach, więc czemu sama go nie dostrzegasz? Jesień jest melancholijna, jest to pora na wspomnienia, ale to też pora na przemyślenia, na spędzenie czasu z rodziną, znajomymi, wyjściem do świata i kupieniem kolejnej książki, którą wieczorami będziesz czytać z zapartym tchem przy kubku kakao.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Święta prawda. ALE... ta pogoda jest tak zniechęcająca, że pomimo tego, że oglądam ładne zdjęcia, spędzam czas z bliskimi to i ta czuję ten chłód, widzę deszcz, szare chmury

      Usuń
  19. Zdjęcia bardzo ładne :) Mnie też czasem jesienią dopada totalny brak motywacji, tyle pomysłów, ale chęci brak. O ile jeszcze polską, złotą jesień nawet lubię, to jeśli już pada piąty dzień z rzędu, to trochę człowieka dobija ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. jesień jest piękna, ale niestety tylko na zdjęciach. W rzeczywistości wygląda to nieco inaczej :(
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo sliczne zdjecia ptakow. Lubie ogladac takie artystyczne zdjecia.
    Zapraszam na snapchata: styleandfashio9
    Serdecznie zapraszam na bloga:
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia.
    Wiele osób "cierpi" na jesienną chandrę. Mniej słońca, to i humor gorszy - troche jak u roślinek. Chociaż po tych temperaturach co ostatnio były to bardziej zima niż jesień.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post zapraszam do mnie! Fajne zdjecia w sumie dobrze opisuja pogode. Jesli zaobserwujesz mojego bloga to dostaniesz ciastko takie dobre cynamonowe polecam swietne na jesien i na zaburzenia zarowno pogodowe jak i zyciowe.
    Jak widzisz Emilia Versjada czasami komentuje ale tylko czasami bo zazwyczaj siedzi w szafie i czyta prawo rodzinne w koncu to takie istotne bardzo bardzo bardzo istotne bardzo na medycynie bardzo !
    Co do muzyki jesli przywoluje wspomnienia polecam Ci abys wziela garnek najlepiej metalowy widelec uderzaj w niego odkrec kran z woda i stworz swoja wlasna niepowtarzalna muzyke! A jesli ona przywola wspomnienia.. to cos z toba jest nie tak.
    ELO MELO ! FOLLOWUJCIE OBSERWUJCIE CHCE MILION, ok.


    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahhahaha najlepszy komentarz ever :D

      MILION ^^

      Mówisz żeby garnek wziąć ?

      Usuń
    2. gdybym mogła, polubiłabym komentarz koleżanki od miliona! <3

      Usuń
  25. super zdjęcia, pięknie przedstawiają urok mojej ukochanej jesieni;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. te fioletowe kwiatki zawsze przypominają mi jesień i moje urodziny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. niesamowite zdjecia, uwielbiam jesienne wieczory :))
    Byłabyś chętna na wspólną obserwację? daj znać u mnie, jeśli tak ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    https://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. To musisz wybrać się do biblioteki, jak brak Ci książek do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia, zazdroszczę takiego talentu! :) Ja często robię również amatorsko, ale dopiero się uczę :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia macro :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #6: Słoik Pozytywnych Cytatów

"Bądź wierny swojej pasji, bo ona nigdy Ciebie nie zawiedzie, tak jak mogą zrobić to ludzie."