Przejdź do głównej zawartości

DIY #1 - pomysł na obrazek

Cześć!
Ostatnio pisałam, że mam pewne plany co do dalszego prowadzenia bloga i... jak zwykle - plany się trochę zmieniły. Post miał być o innej tematyce, jednak ostatnio bywam bardzo kreatywna (co mnie nawet cieszy) i postanowiłam, że zrobię tutaj nową zakładkę DIY z inspiracjami dla Was. No, ale jeżeli miały już nastąpić takie zmiany, to postanowiłam, że znowu zmienię troszeczkę wygląd bloga. Teraz mam nadzieję, że będzie to wygląd ostateczny, ewentualnie wprowadzę kilka drobnych, niezauważalnych zmian. Btw, jak podoba się Wam nowy design? Mam nadzieję, że teraz wszystko jest okej i na swoim miejscu i przebywanie tutaj jest dla Was komfortowe.

Zatem skoro mam Was zasypać nowymi pomysłami zacznę skromnie, rozkręcać się będę nieco w późniejszym czasie! Dziś kilka słów o tym, jak zrobić oryginalny obrazek, który można wstawić do ramki i postawić na biurku, powiesić na ścianie lub dać go komuś w prezencie.




Co będzie potrzebne?
- standardowo linijka, ołówek oraz nożyczki
- gruba kartka (niekoniecznie z bloku technicznego)
- igła z nitką (wybierzcie odpowiednią grubość nici względem grubości kartki, ostre nici mogą ją zwyczajnie przeciąć podczas szycia)
- ozdoby - u mnie przykładowo są to kwiatki
- ramka, do której potem będziemy chcieli wstawić nasze dzieło

Zatem do dzieła! Na początku odmierzany na kartce wymiary naszej ramki, a raczej tego co zazwyczaj znajduje się już w zakupionej ramce. Ja to nazywam "szablonem". Na podstawie tych wymiarów wycinamy odpowiedni kawałek kartki.
Następnie musimy naszkicować sobie wzór, które potem będziemy wyszywać. Dobrze jest naszkicować sobie ten wzór ołówkiem delikatnie, poprzykładać ozdoby, które potem będziemy dodawać itp.
Gdy już mniej więcej wiemy jak będzie wyglądać nasz obrazek, pozostaje tylko przewlec przez igłę nić i zacząć wyszywać. Podczas robienia tego odkryłam, że lepiej najpierw zrobić sobie dziurki w odpowiednich odległościach, a dopiero potem walczyć z igłą. Wtedy mamy pewność, że się nie pomylimy z które strony jest przód a gdzie tył. Tyłem oczywiście jest ta strona, na której szkicowaliśmy.

Zdjęcia zamieszczam poniżej. Nie chciałabym, aby przecinały one tekst.






Mam nadzieję, że pierwszy post tego typu się Wam spodobał. Chciałam zacząć od czegoś banalnego, co pewnie każdy już gdzieś widział i zna. Wystarczy tak na prawdę włączyć kreatywność i tworzyć przeróżne wzory, łączyć kolory i zaskakiwać innych. Nie musi być to prosty wzór jaki pokazałam powyżej.

Do zobaczenia w następnym poście ! :)

Komentarze

  1. Świetny pomysł, można stworzyć cuda! :) Ja akurat mam kanwę, bo kiedyś haftowałam krzyżykowo, ale jeśli ktoś takowej nie posiada, to kartka faktycznie super się sprawdziła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie posiadam takich sprzętów w domu, ponieważ nigdy się tym nie interesowałam :)

      Usuń
  2. Kurczę! Ja też czekam na jakieś natchnienie kreatywności z mojej strony. :D A Tobie życzę tego jak najwięcej i jak najczęściej. ;) Nie wiem, jaki miałaś poprzedni wygląd bloga, ale obecny podoba mi się. =) Śliczne Ci to wyszło i genialny pomysł! Ja akurat nie widziałam jeszcze czegoś takiego! :D Mega żałuję, że nie mam do takich rzeczy talentu. :/ Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nowy wygląd bloga się spodobał :)
      I masz talent, masz - widziałam u Ciebie DIY z pomysłem jak zrobić z butelki wazon - super ! :)

      Usuń
  3. Ojej, jaki ładny. Szkoda, że tak źle posługuję się igłą i nitką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na DIY :) Ostatnio sama dość sporo rzeczy zrobiłam własnoręcznie.
    Co do szablonu bloga to nie wiem jaki był poprzedni, ale ten jest przejrzysty i mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłam coś podobnego na technice i efekt jest naprawdę fajny! ;)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah wspomnienia z lekcji techniki. Chyba też miałam coś podobnego.

      Usuń
  6. Podoba mi się :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam kiedyś takie w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Już mi sie podoba. Mam nadzieję, że zobacze więcej postów DIY! :)
    Obserwuję.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, mam nadzieję że nie pożałujesz :)
      A pomysłów na DIY mam coraz więcej w głowie :)

      Usuń
  9. O jej jakie słodkie diy :D może zrobię taki obrazek w sumie
    z igłą radzę sobie całkiem dobrze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, ale ja chyba nie potrzebuję takich pierdółek - przydadzą się, gdy będę już mieszkała sama :D
    Kiedyś na pewno spróbuję!
    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, w przyszłości na pewno to się sprawdzi :)

      Usuń
  11. Niby banalne i każdy powinien znać... a ja nie znałam! Świetne, może zabiorę się za taką zabawę w wolnym czasie bo teraz niestety go brak :( Fajny pomysł z tą serią DIY, czekam na więcej ciekawych pomysłów! A wygląd bloga jak dla mnie rewelacyjny, nie musisz już nic zmieniać :)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u nas :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!! :) Wpadnę na pewno do Was :P

      Usuń
  12. Ale ekstra! Ja robiłam coś podobnego kiedyś z moją panią od matematyki, haha. Super zabijacz czasu, a przy okazji świetnie się obawiasz.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, prosto, minimalistycznie! Czyli tak, jak lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama jeszcze czegoś takiego nie widziałam i jak na moje oko jest to świetna rzecz np. Na prezent :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Ci to wyszło, masz fajne pomysły czekam na następne
    U mnie też mały kącik DIY http://dyed-blonde.blogspot.com/search/label/DIY

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :). Ja tak kiedyś wyszywałam kartki świąteczne.
    A co do Twojego pytania no moim blogu, to ćwiczę siłowo :). Robię pompki, przysiady z obciążeniem, próbuję się podciągać itp. No i dużo jem :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypomniała mi się podstawówka i lekcje ZPT :) Grunt to mieć pomysł i go zrealizować... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie to wyszło <3
    mi bardzo podoba się ten design
    Mój blog-kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie to wyszło <3
    mi bardzo podoba się ten design
    Mój blog-kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Spadłaś mi z nieba. Szukałam jakiejś ładnej ozdoby do pokoju, takiej wykonanej własnoręcznie i znalazłam u Ciebie :3 Ślicznie Ci wyszło
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3 http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze a chcialam pierwsza dac komentarz! No ale niestety choroba i zalatanie mi to uniemozliwily :c
    Mimo wszystko ci powiem ze obrazek wyglada naprawde swietnie! Ja mam dwie lewe rece do rzeczy typu DIY dlatego strasznie podziwiam! Dodatkowo bardzo ladnie to wyglada! Nawet tyl wyglada bardzo oryginalnie i mi osobiscie kojarzy sie z jakims bukietem XD
    Czekam na dalsze posty DIY!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że chora jesteś ;x Już jutro kolejny post :)

      Usuń
  22. Ślicznie ci wyszli <3
    Napewno kiedyś też spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł,uwielbiam takie rzeczy i również lubię kreatywnie cos stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł ! :) Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny pomysł, nie spotkałam jeszcze takiego DIY, chętnie wykorzystam ;)
    zapraszam do mnie-> http://imnottoambitious.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super oryginalne! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. takie proste DIY jest najlepsze, nie trzeba mieć nie wiadomo jakich zdolności, chęci wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny pomysł :) Takie proste DIY jest najlepsze, nie trzeba nie wiadomo jakich zdolności aby coś stworzyć. Czasem same chęci do pracy wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. banalne, a jakie efektowne!
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo interesujący post i ciekawy pomysł - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Zaufanie jest najważniejszym elementem w relacjach międzyludzkich – czy to chodzi o miłość, czy przyjaźń czy relacje w rodzinie. Zdarza się nam jednak zrobić coś, czego potem bardzo żałujemy.  Zaufania nie dostaje się od tak, raz na zawsze – zostaje się nim obdarzonym po jakimś czasie, jeżeli na nie zasłużyliśmy. Raz nadszarpnięte odbudowuje się wolno, bo zawiedliśmy.  Dlaczego jest ważne? Bez zaufanie nie zbudujemy prawdziwych relacji z innymi ludźmi, nie wspominając już o związkach typu przyjaźń czy miłość.  Bez niego żylibyśmy w ciągłym lęku, podejrzliwościach i z mnóstwem wątpliwości co do samych siebie, jak i innych. Nie czulibyśmy się bezpiecznie. 
Zaufanie to bardzo cienka nić, którą można zerwać jednym słowem. Bardzo ciężko je odbudować, ale można to zrobić. Poniżej znajdziesz kilka porad.


DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…