Przejdź do głównej zawartości

Amatorskie Pstrykanie #1

Dziś chciałam się z Wami podzielić moimi nowymi zdjęciami, które udało mi się ostatnio zrobić. Dwa wpisy temu wspominałam o mojej nowej pasji, którą ostatnio odkryłam. Nie wiedziałam nigdy, że robienie zdjęć może być tak wciągające i ciekawe. Co jakiś czas będę tutaj wstawiać moje nowe "nabytki". Mam nadzieję, że Wam się spodobają.
















Jeszcze kilka słów na sam koniec. Stali czytelnicy mogli zauważyć, że na blogu zrobiły się pewne pustki. Otóż ostatnio zaszła dziwna sytuacja - zniknęły wszystkie zdjęcia i obrazy, które miałam na blogu. Pisałam do administracji o odzyskanie ich, jednak odpowiedzi nie otrzymałam tak szybko, jakbym tego chciała i na szybko szukałam zdjęć i obrazków. Postów na blogu było około 100 i ciężko było mi przypomnieć sobie, co ja takiego tam rok temu dawałam, więc z niektórych po prostu zrezygnowałam i zrobiłam miejsce na nowe, inne posty. 

Zachęcam do polubienia Fanpage'a Bloga - > https://www.facebook.com/takpoprostu24/


Komentarze

  1. Piękne zdjęcia! :)
    Te kropelki wody przepięknie się prezentują :))

    https://triviaaboutme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie mnie po prostu urzekło <3
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia, megaaaa😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Piękne zdjęcia! Zawsze najbardziej urzekają mnie kwiaty, a w tym wypadku to nie potrafię wybrać które konkretnie! :)
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia,naprawdę czekam na więcej!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są cudowne!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/2016/06/3-dni-w-san-francisco.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczne fotografie, sama przyjemna natura :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :)
    http://pozytywnemy.blogspot.com/2016/06/jestes-piekna.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne zdjęcia. Ja uwielbiam robić zdjęcia kwiatom :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak na moje oko to już nie takie amatorskie ;)
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #6: Słoik Pozytywnych Cytatów

"Bądź wierny swojej pasji, bo ona nigdy Ciebie nie zawiedzie, tak jak mogą zrobić to ludzie."