Przejdź do głównej zawartości

"Nie żałować niczego - to początek wszelkiej wiedzy." - Max Born

Dlaczego nazwałam tak dzisiejszy post?  W końcu mam okazję usiąść spokojnie i nadrobić wszystkie zaległości. Wydarzenia ostatnich tygodni bardzo mnie pochłonęły. Całkowicie musiałam na ten czas zapomnieć o sobie i swoich pasjach, ale dzięki temu zobaczyłam, co tak naprawdę jest dla mnie priorytetem numer jeden, czego i kogo mi najbardziej brakuje. Jeszcze nie koniec tej gonitwy, ponieważ jeszcze wiele rzecz  przede mną. 
W tej chwili siedzę, piję kawę i cieszę się chwilą mojego relaksu. Chciałam tą chwilę sobie umilić, przeczytać co mnie tutaj ominęło, ale niestety nie znalazłam zbyt wielu blogów, które przykułyby moją uwagę na dłużej. Wydawało mi się, że podczas mojej "nieobecności" coś się zmieniło i mogę zobaczyć coś nowego, jednak wciąż te same tematy wałkowane przez każdego nadal odstraszają mnie od siedzenia w Internecie. Niestety, ale taka jest prawda. Czasami zasypiając zastanawiałam się, czy jest sens mieć bloga wśród tak naprawdę ogromnej ilości blogów, które są do siebie bardzo podobne - i wyglądem i treścią. Nadal się nad tym zastanawiam. 
Nie żałuję tego, że postanowiłam wkroczyć z moją pasją tutaj, wśród "żyjących w sieci". Jeżeli miałabym się rozstać z blogiem, na pewno byłoby to dla mnie bardzo bolesne i prawdopodobnie w ostateczności nie zrobiłabym tego. Włożyłam tutaj dużo pracy, czasu i przede wszystkim siebie, swoje emocje, uczucia i serce. Nie potrafiłabym zrezygnować z cząstki własnej osoby, którą ulokowałam pod adresem takpoprostuzyc.blogspot.com. To tak, jakby matka miała zrezygnować z dziecka, choć wiem, że  to porównanie jest może zbyt dosadne i niektórzy mogliby się z tym nie zgodzić. 
Nie żałuję także tego, że postanowiłam znowu zmienić coś w swoim życiu i wstąpiłam na nową drogę. Nieznaną, ale całkiem inną. Teraz wiem, że stać mnie na wiele, że potrafię walczyć o to co moje i spełniać marzenia. Nie żałuję, że odeszłam od tego, co mnie ograniczało. Wręcz przeciwnie, cieszę się. Teraz czekają mnie nowe wyzwania, nowe doświadczenia, a Was czekają moje nowe pomysły. 
Zostawiam Was z czymś, co odkryłam u siebie całkiem niedawno. Polubiłam fotografię. Nie jest jeszcze idealnie, ale to pierwszy krok do poznawania nowej pasji! Co myślicie?












Mam nadzieję, że spodobała Wam się podróż po urokach mojej działki i działek sąsiadów. Już niedługo ukaże się kolejny post :)

Aparat - Canon 1200D

Komentarze

  1. Masz oko do fotografii ;) Szczególnie podoba mi się 5 zdjęcie, kompozycja jest bardzo ciekawa i przyciąga wzrok. Myślę, że powinnaś dalej rozwijać się w fotografii, mnóstwo wiedzy możesz wykopać z bloga jestrudo.pl, sama właśnie tam się "szkoliłam". Jeśli miałabym dodać coś od siebie, to powiem tylko, żebyś nie bała się obróbki zdjęć i kombinowała, nadając zdjęciom więcej charakteru ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako że to moje pierwsze zdjęcia chciałam zachować ich naturalność. Ale przy następnych na pewno coś poeksperymentuję :)
      Dzięki za polecenie bloga:)

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam fotografię, ostatnio dodałam kilka postów właśnie z roślinkami :)
    Najbardziej podoba mi się zdjęcie bzu i to przed nim, śliczne są :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. I bardzo ciekawy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, ogólnie kwiaty na fotografiach zawsze mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oko masz bardzo dobre do ładnych ujęć, lecz wydają się ponure ze względu na kolorystykę, takie zwyczajne. Nie mówię, że to źle. Zależy od preferencji. Ja lubię bajowe krajobrazy. Zdjęcia prawie że połączone z grafiką komputerową. Jeśli nie bardzo wiesz o co mi chodzi to obczaj zdjęcia Margarity Karevy. Świetnie przerabia według mnie.
    Rezygnację z bloga bym raczej porównała do odcięcia sobie ręki, heh. Co do zawartości blogów to niestety masz racje. Cieżko znaleźć coś co się wyróżni.

    Mój blog, zapraszam. :) | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiedziałam jak to porównać i pierwszą myślą była matka z dzieckiem ^^
      I z chęcią zobaczę zdjęcia M. Karevy. Im więcej tym lepiej dla mnie i mojego doświadczenia.

      Usuń
  6. Zazdroszczę, bardzo ładnie wyszły zdjęcia kwiatków, jednak ja zazdroszczę działeczki, u mnie to same blokowiska, zwyczajny brak zieleni i miejsca do spokojnego odpoczynku. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam poruszanie takich tematów w poście. Gratuluję wpisu! :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację nie warto żałować ♥
    Piękne zdjęcia.

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się czwarte zdjęcie od dołu. Jeśli coś polubiłaś, to rób to dalej!
    Pokonywanie ograniczeń w sumie wyzwala. Żałować powinno się tylko tego, co się popełniło z własnej głupoty lub tego, co mieliśmy w planach, a nie zrobiliśmy.
    W sumie zawsze mnie ciekawiło, jak różnie może każda osoba przedstawić ten sam temat :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Masz talent, Jeśli robisz coś to kochasz rób to z pasją! Świetny efekt :)
    ----------
    http://styluliczny.blogspot.com zapraszam post o ludziach których każdy z nas zna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobre zdjęcia!
    Ja niestety żałuje paru rzeczy :(
    -----
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Zaufanie jest najważniejszym elementem w relacjach międzyludzkich – czy to chodzi o miłość, czy przyjaźń czy relacje w rodzinie. Zdarza się nam jednak zrobić coś, czego potem bardzo żałujemy.  Zaufania nie dostaje się od tak, raz na zawsze – zostaje się nim obdarzonym po jakimś czasie, jeżeli na nie zasłużyliśmy. Raz nadszarpnięte odbudowuje się wolno, bo zawiedliśmy.  Dlaczego jest ważne? Bez zaufanie nie zbudujemy prawdziwych relacji z innymi ludźmi, nie wspominając już o związkach typu przyjaźń czy miłość.  Bez niego żylibyśmy w ciągłym lęku, podejrzliwościach i z mnóstwem wątpliwości co do samych siebie, jak i innych. Nie czulibyśmy się bezpiecznie. 
Zaufanie to bardzo cienka nić, którą można zerwać jednym słowem. Bardzo ciężko je odbudować, ale można to zrobić. Poniżej znajdziesz kilka porad.


DIY #3 - Organizer, planer, kalendarz

Heeej! Do dzisiejszego postu zainspirowała mnie wczoraj trochę Draqilka D. z bloga Draqilka D. miłość... pasja... muzyka... - od razu podaję link do postu, który mnie zainspirował do tego (klik).  Ona tam opisywała jak zrobić swój Bullet Journal - osobisty organizer, nasz własny system notatek. Zachęcam każdego ciekawskiego do przeczytania jej postu. Sama od dawna miałam w planie zrobić kalendarz, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem. Wiadomo jak to jest z tymi, które możemy kupić. Musimy się podporządkować pewnemu systemowi, który jest tam zawarty - kalendarz, notatnik, indeks, plan lekcji dla uczniów, itp. To ostatnie jest dla mnie niestety zbędne i irytujące. Dlaczego nie robią także kalendarzy dla studentów zaocznych? Kiedy potrzebuję mieć dużo miejsca w dniach takich jak piątek, sobota, niedziela, tak naprawdę mam te dni zwężone, że nie mam miejsca na zapisanie swoich zajęć, planu dnia. Zawsze marzyłam o takim kalendarzu, który także będzie moim organizerem, w którym b…