Przejdź do głównej zawartości

Strong, powerful & healthy

Opowiem Wam dzisiaj znowu coś na temat sportu :)

Jest ciepło, lato zbliża się wielkimi krokami, nie wszyscy są zwolennikami siłowni, ale... najlepszy jest ruch na świeżym powietrzu! Teraz raczej nikt nie będzie miał wymówki "a bo jest za zimno'', ''a bo nie stać mnie na siłownię''. Więc wystarczy tylko ubrać się odpowiednio, jak kto woli - zabrać ze sobą słuchawki (jedni lubią biegać z muzyką, inni niekoniecznie). 
Wcześniej sama byłam przeciwniczką ćwiczeń na dworze, bo... i tu się przyznam  - wstydziłam się tego, że ktoś może mnie zobaczyć, bo wiadomo, jak człowiek ćwiczy to się poci, jest zmęczony, wszystko go boli i też przez to wygląda nie za ciekawie :P Ale w końcu się przemogłam, nie sama a z koleżanką, bo to zawsze jakoś tak raźniej. Więc jeżeli ktoś dalej ma opory co do biegania na świeżym powietrzu, to nic innego nie pozostaje, jak znaleźć osobę, która będzie chciała razem z Tobą biegać i prowadzić aktywny czas poza domem. 
Jak już pierwszy raz się spróbuje, to potem samemu aż się chce wyjść i poćwiczyć. Widzę to po sobie. Teraz każdego dnia nie mogę się doczekać wieczoru, aż pójdę na stadion i pobiegam oraz poćwiczę. Nikt oczywiście nie każe się na pierwszym trening katować!



Jeżeli dalej nie macie motywacji i zastanawiacie się czy zacząć, to chciałabym, abyście zrozumieli, że ćwiczenie, bieganie, różne gry, nie muszą się kojarzyć tylko z potem i zakwasami na następny dzień. Jeżeli ćwiczy się regularnie a nie zrywami, aż takich zakwasów nie będzie się miało. Zresztą zakwasy (jak dla mnie) są nagrodą właśnie za ciężki wysiłek, bo to znaczy że się przyłożyłam do tego co robiłam i nie robiłam tego tylko na pokaz, jak wiele osób to teraz robi, bo sport ostatnio jest dość modny i wiele osób przychodzi tylko po to, żeby się pokazać. Nie jest to dobrą motywacją do tego, żeby np. lepiej wyglądać czy się lepiej czuć. 

Jakie są jeszcze plusy? Pierwszą myślą jest przede wszystkim ładne, zgrabne ciało. Chyba każdy o tym marzy, żeby wyglądać świetnie, zwłaszcza latem, gdy wyjeżdżamy nad morze, nad jezioro, na basen. Do tego można poznać wielu ludzi, którzy także się tym interesują, czyli... można nawiązać nowe znajomości ;> Nie wspomnę o tym, że  dużo znajomych także już ćwiczy. Więc nie jest tak, że jest się skazanym na ''męki'' w samotności. To może być na prawdę świetna zabawa i wesoło spędzony czas! Ja teraz chodzę codziennie pobiegać i poćwiczyć i każdego dnia spotykam coraz to innych znajomych :) Kolejnym plusem jest to, że wyrabiamy sobie dobrą kondycję, dzięki temu nasze samopoczucie jest lepsze, człowiek jest wysportowany, jest mniejsze ryzyko wystąpienia jakichś urazów, itd. I także sport może być ucieczką od negatywnych emocji. Im więcej się męczymy, tym więcej z nas ucieka złości, nerwów i stresów, więc to też sprowadza się do tego, że czujemy się lepiej.

Mam nadzieję, że choć trochę was zmotywowałam do tego, aby wyjść wieczorem z domu i zrobić coś dla siebie, zająć się sobą a nie problemami. Każdy zasługuje na chwilę przerwy od życia i od stresów, a sport wydaje mi się najlepszym wyjściem z tego! Nie używki, nie samotne wieczory przed TV, nie zajadanie własnych problemów, a aktywny tryb życia :)



Dodam Wam jeszcze kilka moich zestawów ćwiczeń :) Może każdy znajdzie coś dla siebie:
a) ZUMBA:


b) MEL B

c) JOGA
dla średnio zaawansowanych https://www.youtube.com/watch?v=ox8iWlVG57s

d) INNE



A na koniec ciężkiego dnia każdemu polecam jeszcze coś tego typu: 
                                                          

Komentarze

  1. Motywujące :)


    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post :) na pewno motywujący :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W koncu jakieś fajne linki do zumby , dziękuje :))) awesoome-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie cierpię biegać. Nie sprawia mi to frajdy.Cały czas próbuję się przełamać i iść pojeździć na rolkach. Jednak samej nie chce mi się...

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Bardzo interesujacy i motywujący post. Ja rowniez swojego czasu ćwiczyłam z Mel B. Szkoda ze zabrakło Twoich zdjec jak ćwiczysz.
    Pozdrawiam


    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęć niestety nie mam, mam jedynie moje stare zdjęcie, które ma chyba miesiąc ;c ale niedługo coś tutaj dodam :)

      Usuń
  7. Ja ostatnio też zaczęłam biegać - ale mi nie idzie haha:) ale uwielbiam za to ćwiczyć np. Na mięśnie brzucha! Zawsze w ogrodzie można rozłożyć sobie koc i wziąć się do roboty!

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od czasu do czasu wykonuje jakies cwiczenia z Mel B, lub wychodze biegac kiedy mam ochote ;) No i staram sie zdrowo odżywiac!

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam ćwiczyć szczególnie z Mel B<3

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Post motywujący. Nieraz mam takiego lenia, ale wtedy dostaję kopniaka od kumpeli żebym się ruszyła. xD . No nie mam innego wyjścia i idę. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam biegać nie daję rady, ale post motywujący
    http://haniaslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- - Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem.
- - Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)
- - Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści mojego autorstwa. Jeżeli używasz moich tekstów czy zdjęć, nie zapomnij o źródle :)
- - Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

💗 DIY #5 - Słoik Pozytywnych Cytatów na 2017 rok 💗

"Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego"

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie inną tematyką, niż zazwyczaj - taka mała niespodzianka :)
Otóż ostatnio dostałam ciekawą propozycję od pewnej osoby, aby popracować razem. Moim gościem na blogu jest Kasia Sopicka, pasjonatka mody, która uwielbia dobierać ubrania i tworzyć z nich własne stylizacje.
A więc przejdźmy do rzeczy!

Dzisiejszy temat to:
Czas zostać sławnym – czyli jak założyć i prowadzić bloga modowego.
Myśli o założeniu własnego bloga modowego wracają do ciebie za każdym razem, gdy ktoś komentuje twój świetny gust i nowe, modne ubrania? Czujesz się w temacie mody jak ryba w wodzie? Na co czekasz? Czas na założenie swojego pierwszego bloga modowego!
Czy blog modowy jest właśnie dla mnie? Nie jest łatwo odpowiedzieć sobie na to pytanie, gdyż każdy z nas jest inny. Jeśli jednak jesteś osobą systematyczną, pełną pasji, zakochaną w modzie, to blog modowy jest właśnie dla ciebie. Pamiętaj o tym, że w tydzień ani dwa nie staniesz się następczynią Kasi Tusk, jednak powo…

Jak odzyskać stracone zaufanie?

„By odbudować zaufanie, które zburzyłeś jednym ruchem , potrzebujesz dobrego materiału w maksymalnie dużych ilościach.”

Pytania na aska .

Dodam tu coś, co odbiega od głównej myśli mojego bloga. Jednak komuś może się to przydać.To są moje pytania, które ja wam wymyślałam i zbierałam je w wordzie. Jakoś od końca wakacji.Jeżeli ktoś nie ma weny, to może sobie skopiować ;3 Będę co jakiś czas akutalizować te pytania o nowe :)

DIY #6: Słoik Pozytywnych Cytatów

"Bądź wierny swojej pasji, bo ona nigdy Ciebie nie zawiedzie, tak jak mogą zrobić to ludzie."