środa, 20 maja 2015

Regulamin :)

Warto zamieścić tu coś takiego jak regulamin mojego bloga.




#KOMENTARZE#

1. Liczę na Waszą szczerość oraz szczere komentarze.
2. Nie przeklinamy tutaj.
3. Nie obrażamy nikogo!
4. Ten punkt zaliczę do ANONIMOWYCH czytelników: sprawy prywatne załatwiamy prywatnie albo wcale.
5. Nie zmuszam nikogo do komentowania. Po prostu liczy się dla mnie Wasze zdanie, ale niczego nie wymagam.
6. Jeżeli trafiłeś/aś tutaj przypadkowo i chcesz coś skomentować (nawet anonimowo), proszę o podpisanie się jakimś nickiem bądź inicjałami, bym mogła Was potem rozróżnić. Jeżeli masz konto na bloggerze to wystarczy się zalogować :)
7. Każdy obraźliwy komentarz w moim kierunku lub innych czytelników od osób, które tylko ''szukają tu guza''  będzie usuwany i zgłaszany.
8. Spamerom mówię "NIE" i "do widzenia"
9. Pamiętajcie - wszystko co trafia do Internetu też tam zostaje i to na zawsze. To że się coś usunie, nie oznacza, że tego nie ma. Więc proszę o rozwagę. 
10. Wiem, że każdemu zależy na dużej liczbie czytelników. Ale chciałabym, aby Wasze komentarze były kreatywne, a nie tylko puste słowa + link do waszego bloga.
''Coś za coś - chcesz coś w zamian to napisz, ale sam/a też coś od siebie daj.''


#MOJE BLOGOWANIE#

- Pisze tutaj o wszystkim co mnie zainspiruje.
- Nie trzymam się na blogu jednej tematyki,
- Blog jest dla mnie czymś w rodzaju hobby.
- Wyrażam tutaj swoje zdanie na dany temat, tworzę coś nowego.
- Szanuję moich czytelników, bo każdy Wasz komentarz, jest dla mnie nagrodą za to, co tutaj robię.
- Czemu założyłam bloga? Może trochę z nudy, a może trochę z pasji. Kocham pisać, uwielbiam to robić! Jest to dla mnie czynność, która mnie relaksuje.  Pisanie jest to moja pasja, tym bardziej że mogę się czymś z kimś podzielić.
- Bardzo mnie cieszy, że tak dużo osób chce czytać moje ''wypociny''. :)
- Wchodzę tutaj jak tylko znajdę chwilę czasu. Czytam każdy komentarz. Nikt nie jest omijany.
- BLOG jest MÓJ i zamieszczam tutaj to, co uważam za istotne.



2 komentarze:

Zawsze staram się odwiedzić blogi osób, które pozostawią komentarz pod wpisem. Odpowiadam na komentarze w weekendy - w tym okresie możecie także spodziewać się moich odwiedzin u siebie! :)

Jest mi bardzo miło, gdy dodajecie swoje komentarze na dany temat, ale także jest to dla mnie niezwykle motywujące. Bardzo Wam dziękuję :)